Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Ja, men når vi har fullført VGS (eller droppet ut) og betalt 1950 kr så får vi beholde de, da får vi også produktnøkler til Windows 8(?) og Office pakken så vi får reinstallert.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

 

Dårlig gjort ja, men usedvanlig? Er ikke canal digital kjent for å være ganske....kjipe?

 

På hvilken måte? Dem har levert meg superb bredbånd og er veldig fornøyd med hva dem leverer. Kjipe har dem aldri vært med meg utenom TV generelt når det ikke var noe mer TV2 på oss CD-kunder.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Okay, har bare hatt et inntrykk av at mange har klagd på Canal Digital, men det kan være feil :)

 

btw bare CD KABEL-kundene mistet TV2, vi med canal digital parabol har dem fortsatt ;)

Mange klager fordi de tror CD har feilen, men så er det at de er så tilbakestående at de klager når feilen er på deres side.

 

Vi har også TV2 kanalene, de var bare borte i en måned elns (ser aldri på TV så vet ikke helt :p).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Okay, har bare hatt et inntrykk av at mange har klagd på Canal Digital, men det kan være feil :)

 

btw bare CD KABEL-kundene mistet TV2, vi med canal digital parabol har dem fortsatt ;)

 

 

Vi fikk TV2 tilbake igjen så. ;)

 

Nei, det må nok være en feil gitt.

 

 

Morn sitter og ser på ps4 kontrollere da hos gamezone, tenker og bytte ut den svarte med en av de andre da men vet ikke hvem da. Men 4 kontrollere er for mye da jeg får ps4 da

 

 

 

For et design as..

 

God dag, forresten. Herlig å slutte tidlig på en torsdag! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Herlig å enda ha fri. :)

 

Høres deilig ut. :)

 

 

Nei nå ble jeg formermet da krom

 

Fornærmet og fornærmet, du får nok bare respektere hva andre mener.

Jeg synes rett og slett PS4 kontrollerene er stygge men dog finere enn Xbox One sine.

 

Og nei, jeg ønsket ikke å fornærme deg men jeg liker dem bare rett og slett ikke.

 

Next-gen consoles ser jævlige ut, truth be told.

 

Hva er planene for dagen, folkens? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Høres deilig ut. :)

 

 

 

Fornærmet og fornærmet, du får nok bare respektere hva andre mener.

Jeg synes rett og slett PS4 kontrollerene er stygge men dog finere enn Xbox One sine.

 

Og nei, jeg ønsket ikke å fornærme deg men jeg liker dem bare rett og slett ikke.

 

Next-gen consoles ser jævlige ut, truth be told.

 

Hva er planene for dagen, folkens? :)

Bare tullet med deg litt :):wee: , slapp av er ikke fornærme da, :green::green: ha ha, men ps4 kontrollen ser bedre ut en ps3 kontroller da :tease::green::green::green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bare tullet med deg litt :):wee: , slapp av er ikke fornærme da, :green::green: ha ha, men ps4 kontrollen ser bedre ut en ps3 kontroller da :tease::green::green::green:

 

Njaa, vil nå også si det men ehm. De ser værtfall mye behageligere ut enn PS3-kontolleren, utrolig vond å holde i en lang periode. PS4 sin ser derimot mye bedre ut når det kommer til grep på den dog jeg ikke er fornøyd med layoutet dem har designet for den. Men jeg gleder meg til å få holde en IRL, tenker det blir PS4 på meg også etterhvert grunnet alle de kule eksklusive den vil få. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er det xbox 1 den første konsollen til m$ eller mener du xbox one da sj3f???

 

 

Xbox One som slippes ut snart.

 

Jævlig dumt å gi den navnet One når dem alt har en Xbox 1 xD

 

 

Xbox 360-kontrollene er så og si perfekt, eneste jeg savner med Playstation 3 er 360-kontrollen.. :/

 

Enig med deg i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...