Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frister litt for mye med prosjektor http:////www.diskusjon.no//public/style_emoticons/default/confused.gif

Ikke like god kvalitet som en TV i samme prisklasse sikkert?

Du må nok punge ut en del for en god prosjektor ja. Har prosjektor selv, men del er en del år. Husk på at det er mye mer vedlikehold, da støvfilter må renses hver 100. time og lyspæra i prosjektoren må skiftes hver 1000. time og de koster rundt 2000kr, avhengig hvilken prosjektor du kjøper.

 

Det er lurt å ha den et sted der det ikke er vinduer, fordi litt lys ødelegger hele bildet. Spilling er bedre på en TV synes jeg, men ser du film er det ganske kult, mer kinofølelse, spesielt hvis du har plass til 70-80" lerret ;)

Lenke til kommentar

Er så utrolig mye rart du kjøper..

Det er Portable Hobby Airbrush Paint Spray Booth Kit Exhaust Filter Extractor Set Model, måå jeg ha er farlig gass i di boxene som brukes til Airbrush , jeg kommer til bruke den ved senga mi. Så den gassen må jeg ikke få i meg, så den gassen er farlig for jeg kommer til bruke den veldig mye veldig mye da. For den filtrer gassen til luft renser da trur jeg litt usikker men ikke mye da. Jeg har ikke kjøpt det, nei må vente for jeg har en reg på 20.000.kr da

post-281153-0-66004600-1376813942_thumb.jpg

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Du må nok punge ut en del for en god prosjektor ja. Har prosjektor selv, men del er en del år. Husk på at det er mye mer vedlikehold, da støvfilter må renses hver 100. time og lyspæra i prosjektoren må skiftes hver 1000. time og de koster rundt 2000kr, avhengig hvilken prosjektor du kjøper.

 

Det er lurt å ha den et sted der det ikke er vinduer, fordi litt lys ødelegger hele bildet. Spilling er bedre på en TV synes jeg, men ser du film er det ganske kult, mer kinofølelse, spesielt hvis du har plass til 70-80" lerret

Skiftes hver 1000. time? :p En kompis av meg sin pære skulle holde 1000 timer, men når jeg var der så gikk den over 3000 timer og fortsatt funka uten problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag.

 

Jævlig kult å spille Doom 3 på de nye TV'en! Mørkt og skummelt, just how I like it. Herlig å kunne slippe det forbanna sollyset som dukker opp innimellom. Blir herlig å få ned PC'en og div. ting i dag. :)

Lenke til kommentar

Du må nok punge ut en del for en god prosjektor ja. Har prosjektor selv, men del er en del år. Husk på at det er mye mer vedlikehold, da støvfilter må renses hver 100. time og lyspæra i prosjektoren må skiftes hver 1000. time og de koster rundt 2000kr, avhengig hvilken prosjektor du kjøper.

 

Det er lurt å ha den et sted der det ikke er vinduer, fordi litt lys ødelegger hele bildet. Spilling er bedre på en TV synes jeg, men ser du film er det ganske kult, mer kinofølelse, spesielt hvis du har plass til 70-80" lerret

Plass til 70-80" lerret har jeg ikke

 

 

Skiftes hver 1000. time? En kompis av meg sin pære skulle holde 1000 timer, men når jeg var der så gikk den over 3000 timer og fortsatt funka uten problemer.

Det er vel kanskje for å ha "samme" bildekvalitet eller samme lysnivåer eller noe som når den er ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...