Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult.

 

Krom det er ikke kult, men dumt og farlig litt da. Jeg en gang fikk den glube ide att jeg skulle spille Super Mario 64, i 3 dager og 3 netter og jeg skulle sove fra første dag til første natt max 3 timer.Til slutt kom kameraten min og han lurte på hva faen jeg drev med da jeg pima cola cola som faen trur jeg drakk opp ca 18 en halv liter cola da eller mere, det er ikke bra men farlig for meg, for sove lite er ikke bra

Orgin kan de ta ned for alltid, for EA har så jevlige råå priser på spill. Exe det er for dyrt for dere og de som har lite penger da dessverre da

 

Sov hele 8 timer i dag! Føles litt bedre enn å sove 3 timer

 

Der ser du, du sover mye bedre når du legger deg tidligere. Sånn er for meg oxo finner på sitte oppe til 5 da sover ikke like bra men leger jeg meg exe 23:44 da sover mye bedre da

 

 

Må ha en natt søvn, vondt i ryggen...

 

Tidlig opp da, 8:00 am <3

 

 

 

 

Buhu, I cri.

Du står ikke opp 8 i morgen krom, du ligger og drar deg til 13:30 ha ha. Lang tur krom skog 2 til 3 timer da er ryggen bedre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva er yolo med det?

 

Herreguuud.

 

 

Sov hele 8 timer i dag! Føles litt bedre enn å sove 3 timer

 

Samme her. :p

3 timer ble nok alt for lite så jeg sovna igjen, tihi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mye cola gitt, hehe. Nitendo 64 er kos, hadde vell en slik maskin her i hus engang men aner ikke hvor den har tatt ferd.

 

Jeg sov til rundt 12:30 også var det opp. 3 timer ble rett og slett for lite så jeg måtte ha noen timer til.

Lang tur blir nok til en annen gang, er mye bedre i ryggen nå og regner med at jeg skal gi 110% slik at kjelleren er ferdig så fort som mulig. Grunnen til at den enda ikke er helt ferdig skyldes litt ekstra stussing og måtte ta en handletur for litt ekstra div. ting til mancaven. Montere møbler og få malt dørene (inkl. dørkarmen og lister rundt dørene) er det som gjenstår.

 

Og ja, stussing er jævlig viktig. Som den perfeksjonisten jeg er så må alt være tipp topp!

 

 

 

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...