w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke prøvd den ordentlig enda lol. Så langt virker det sånn passe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke prøvd den ordentlig enda lol. Så langt virker det sånn passe Har du fått handle dilla nå da, nei bare tullet med deg. Men hva har du kjøpt da?, har ikke noe smillis her jo fikk fikset det nå da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke kjøpt noe, men jeg betalte for en klippetime Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke kjøpt noe, men jeg betalte for en klippetime Har du så tykt hår da, så det tar 1 time og klippe seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bølger i håret er digg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har du så tykt hår da, så det tar 1 time og klippe seg. Ja, er nesten som et ullpledd som nevnt tidligere Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Ja, er nesten som et ullpledd som nevnt tidligere Da er du som en venn da, som har bruker på forumet her da Endret 15. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 argh, den nye youtube subscription siden er forferdelig... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hele youtube har blitt forferdelig, den nye layouten er til å spy av og av en eller anna grunn så blir ikke de filmene jeg har sett grå lenger, jeg må nesten fysikk trykke "like" eller huske hvilken filmer jeg har sett og ikke sett. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvor gammel er De? Har brukt YT siden den funksjonen ikke var engang tenkelig. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hele youtube har blitt forferdelig, den nye layouten er til å spy av og av en eller anna grunn så blir ikke de filmene jeg har sett grå lenger, jeg må nesten fysikk trykke "like" eller huske hvilken filmer jeg har sett og ikke sett. nei det er det verste, de slo av den gamle i dag, så nå blir ikke de videoene man har sett grå lengre. for et rot. Endret 15. august 2013 av bubba477 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hele youtube har blitt forferdelig, den nye layouten er til å spy av og av en eller anna grunn så blir ikke de filmene jeg har sett grå lenger, jeg må nesten fysikk trykke "like" eller huske hvilken filmer jeg har sett og ikke sett.Du får trent hukommelsen, se positivt på det (selv om Youtube er latterlig dårlig mtp at det kommer fra Google) 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 nei det er det verste, de slo av den gamle i dag, så nå blir ikke de videoene man har sett grå lengre. for et rot. Enig, men jeg har hatt den "nye" versjonen leeeenge. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Enig, men jeg har hatt den "nye" versjonen leeeenge. Den "gamle" funka til i dag på denne adressen, nå blir en bare sendt til den nye http://www.youtube.com/my_subscriptions?feature=mhee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg visste om det trikset, men har lært at det lønner seg å bare gå over til det nye ASAP da de etterhvert vil drepe de gamle versjonene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Synes den så bra ut jeg, men netflix eller viasat må få ut serien A-team nei ikke viasat faen da, av de 2 er viasat ræva dårlig fiasko da grunn de ta bort serier da. skule se hm husker ikke navn er 2 brødre som jager å dreper demoner så får de hjelp av erkeengelen gabriel da men nå er den serien borte tullinger da de i viasat da Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg visste om det trikset, men har lært at det lønner seg å bare gå over til det nye ASAP da de etterhvert vil drepe de gamle versjonene. Det er sant. Det som er kjipest med den nye er jo at videoene en har sett ikke går vekk. Jo flere kanaler man har jo vanskligere er det å følge med... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Syns ikke det er så vanskelig å få med seg nye filmer, du har jo alle kanalene liggende på venstre side i en kolonne, det jeg misliker er den nye layouten og at filmer man har sett ikke blir grå. Endret 15. august 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå