Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jaja, ser poenget ditt men synes du likevell bør ta til betraktning at ikke alle er villig til å bruke 3-4k på et kabinett heller. R4 for meg er mer bra nok spør du meg.

Lenke til kommentar

R4 er et digg kabinett egentlig. Bygde ei maskin med det kabinettet for en måned siden. Mye potensiale der altså. Har R2 selv, og er greit fornøyd :) Men klart at det finnes kabinetter som både er større, og har flere lure løsninger enn R4, men ikke til den prisen.

Lenke til kommentar

Krommis, som sagt tidligere, R4 har ikke så mye radiatorplass og er vel litt lite å bygge i… Når man først investerer mye penger i komponenter og vannkjøling, er det ikke litt greit å ha et godt og kult kabinett å bygge i også? ;)

 

Tenk på at f.eks. 4000kr for et LD kabinett er ikke så mye, spesielt når det er av høy kvalitet, i aluminium(?) og ikke plast. Du har jo plass til alt i et slikt, alle slags hovedkort, samt et lass med komponenter :p

Lenke til kommentar

Morn nesten alle purker og sover, jeg sto opp 09:00 for og se på stargate sg 1 da, :thumbup: :thumbup: og de er på netflix både stargate sg 1 og stargate atlantis. :thumbup: :thumbup: Jeg får ta 5 min stargate sg1 å forsette i re4 på wiiu da :green: :green: :green: :green:

 

http://www.dagbladet...nriks/28589982/

Nawt coooool.

Morn' btw.

Nei krom det er ikke kult, den dritt ungen er syk i hue og dreper familien sinn :hrm::mad::cry:

post-281153-0-99159900-1376131680_thumb.jpg

post-281153-0-04341800-1376131684.jpg

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Good Mooorgen!

 

God morgen, Chill! :D

 

Nei krom det er ikke kult, den dritt ungen er syk i hue og dreper familien sinn :hrm::mad::cry:

 

Jævlig at folk kan være slik mot sin nærmeste og utføre noe så grusomt.

 

Inspirert av kjent massakre

Flere medier skriver dessuten at 13-åringen var inspirert av drapene i Amityville i New York i 1974. Eldstesønnen Ronald DeFeo Jr. skjøt og drepte alle sine seks familiemedlemmer mens de lå og sov.

Det er laget både film og bok om drapene. Det har også gått rykter om at huset drapene ble begått i ble hjemsøkt.

 

Amityville-saken :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tenkte meg som så. Yes, det har jeg.

 

Mandag skal nå forsovet gå, har ikke noe planer for neste uke enn å jobbe og stusse om det gjenstår noe etter morgendagen. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...