Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det forresten noen som har testet dette verktøysettet? Kommer nok til å bestille det snart. Sett meg lei på å drive og spørre andre om skrujern og diverse når jeg skal åpne ting og tang Mange av de "store" bruker det, så det er ihvertfall ikke dårlig. Du finner sikkert tusenvis av anbefalinger ved et google søk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Good morgen alle purker og sover Hvorfor ødelegger folk bilene med stygge felger? ... https://www.finn.no/...nnkode=42374234 Er de stygge felgene allså gutt? gull farge sier du hm jeg ser ikke dessverre gull fargen, se mine bilde der er gull farge Gullfarga felger. Gull farge ser ikke gull farge som jeg sier til VegardBS Endret 9. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er de stygge felgene allså gutt? gull farge sier du hm jeg ser ikke dessverre gull fargen, se mine bilde der er gull farge Gull farge ser ikke gull farge som jeg sier til VegardBS Det ene bildet av bilen er med gull-felger, sånne som er på bildene dine. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det ene bildet av bilen er med gull-felger, sånne som er på bildene dine. Feil Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Feil Du har feil. Kverulant. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Du har feil. Kverulant. Kverulant er jeg ikke unnskyld men forklar de fargene er ikke like mine øyne ser 2 farger da??? Hørt om komma, Fleisch? Har dysleksi er nok vanskelig og skrive rett, men hvorfor koma bak et ord. Er jo ikke flere ord bak komma da Endret 9. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kverulant er jeg ikke unnskyld men forklar de fargene er ikke like mine øyne ser 2 farger da??? Har dysleksi er nok vanskelig og skrive rett, men hvorfor koma bak et ord. Er jo ikke flere ord bak komma da Det er flere bilder av bilen.... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kverulant er jeg ikke unnskyld men forklar de fargene er ikke like mine øyne ser 2 farger da??? Har dysleksi er nok vanskelig og skrive rett, men hvorfor koma bak et ord. Er jo ikke flere ord bak komma da Men da så Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Tja, spørs vel litt hva du trenger.. Har selv dette, har egentlig ikke trengt noe annet på noen av tingene jeg har åpnet. Men om du synes prisen er grei og du trenger så mye er det vel bare å kjøpe. Ville sjekket litt på eBay først da, finner nok lignende til en mer hyggelig pris der. Fikk en kode som gjorde at jeg fikk 10 dollar i rabatt, så prisen er forsåvidt helt ok. Synes det er greit å kjøpe et såpass altomfattende sett når jeg først kjøper. Bare for å forsikre meg om at jeg har det jeg trenger, mener jeg Mange av de "store" bruker det, så det er ihvertfall ikke dårlig. Du finner sikkert tusenvis av anbefalinger ved et google søk. Joda.. har selvfølgelig gjort det, og ser at det er mange som synes det er et bra sett. Bestilte det likegreit i går, jeg Blir bra å ha et skikkelig verktøysett når man skal mekke PC og slikt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) @Jokingnutria, her er det bildet av bilen med gullfelger, https://www.finn.no/...nnkode=42374234 Det siste bildet er den med gullfelger. Også WOW. Sjekk prisen på 7990 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=780804 Endret 9. august 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hadde jeg hatt penger hadde jeg slått til! Er det reference pcb? -- Er rundt 50°C med spotify kjørende bra temp på en laptop? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja og så? Referansekortene er ca de samme over alt. Tror jeg. Ganske sikker på det egentlig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Også WOW. Sjekk prisen på 7990 http://www.komplett....aspx?sku=780804 Det var billig, men hadde aldri kjøpt det.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja og så? Referansekortene er ca de samme over alt. Tror jeg. Ganske sikker på det egentlig. Sapphire Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Forpulte crapware! Huker av for å IKKE innstallere crapware som følger med noe crapware, så kommer det likevel, og går ikke and å avinstallere. Må reinstallere fuckings hele jævla windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Wooooooooooooow, easy naow. Hva slags crapware er det vi snakker om, sevs? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Real Desktop. Var visst nok å restart maskinen Men jeg blir drittsur når man huker av for at man ikke skal installere crapware, så kommer det likevel. Det følgte også med noe annet som man ikke kunne huke av for å ikke installere, men det var slettes ikke like aggresivt. Dret i heile dritten, kom bare download failed uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Restart pleier som regel å hjelpe. MSI Lightning 780, AX 860 og sleeve. Noe mer jeg kommer til å trenge mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå