Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er oppholdet i Narvik og Nord Norge over. Da settes kursen sørover til østlandet i morra. :-)

 

Nei får komme meg i senga, og slutte studere å finne ut om hva sperresignal å forsignal å vingesignal er da :thumbs:

Forsignal er signalet før innkjørsignalet til stasjoner. Sperre og vingesignal er jeg usikker på, jobber heldigvis ikke med det. :-p Hvis du googler "teknisk regelverk vingesignal" og "teknisk regelverk sperresignal" får du nok opp JBV sine benevnelser på det. :-)

Lenke til kommentar

Halloen, folkens. Skjer her da? :D

Blir visst snart Trondheim på meg. Reiser på mandag :)

Er det forresten noen som har testet dette verktøysettet? Kommer nok til å bestille det snart. Sett meg lei på å drive og spørre andre om skrujern og diverse når jeg skal åpne ting og tang :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Halloen, folkens. Skjer her da? :D

Blir visst snart Trondheim på meg. Reiser på mandag :)

Er det forresten noen som har testet dette verktøysettet? Kommer nok til å bestille det snart. Sett meg lei på å drive og spørre andre om skrujern og diverse når jeg skal åpne ting og tang :p

 

Tja, spørs vel litt hva du trenger.. Har selv dette, har egentlig ikke trengt noe annet på noen av tingene jeg har åpnet. Men om du synes prisen er grei og du trenger så mye er det vel bare å kjøpe. Ville sjekket litt på eBay først da, finner nok lignende til en mer hyggelig pris der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...