sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Har sååå lyst på golf mk7... Endret 7. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43162632&ov=web Helvete heller med prisen, jaja, får spare godt da Pent bil, bra motor, automatgir… Synd at den har forhjulstrekk, delskinn interiør, og er så og si ribba for ekstra-utstyr Den er jo så nær meg at jeg kunne gått bort hvis jeg skulle hentet den Endret 8. august 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Forhjulsdrift og automat? Neitakk du Enda så kakler den som alle diesel motorer Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Tror jeg skulle greid meg med diesel-motor, jeg. Billigere å fylle, selv om det ikke er særlig billig det heller Tror jeg må studere i Tyskland eller noe sånt, slipper de helvetes avgiftene og veiene da… Og drivstoffprisene er lavere. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Blir kakkelakk motor på meg et par år før jeg når 200k Har sååå lyst på golf mk7... Det er i hvertfall mulig å ha en registrert i Norge med decent forsikring da Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har sååå lyst på golf mk7... Klarer ikke helt å like den.. Så smal grill og merkelig bakende. Meget god bil å kjøre da, har fått testet bensin-motoren med DSG-kasse, ikke verst! Kjører Golf 4 selv og elsker den, men vurderer utskifting snarest pga kilometerstand som nærmer seg 200000. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Scary MoVie må være den dårligste filmen i serien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Good morgen alle her, Morn' ja, joking. Scary MoVie må være den dårligste filmen i serien... 3,4 fikk den hos IMDB, totalt ræva om man får en raiting under 5-ish. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Da er oppholdet i Narvik og Nord Norge over. Da settes kursen sørover til østlandet i morra. :-) Nei får komme meg i senga, og slutte studere å finne ut om hva sperresignal å forsignal å vingesignal er da Forsignal er signalet før innkjørsignalet til stasjoner. Sperre og vingesignal er jeg usikker på, jobber heldigvis ikke med det. :-p Hvis du googler "teknisk regelverk vingesignal" og "teknisk regelverk sperresignal" får du nok opp JBV sine benevnelser på det. :-) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 God kveld. Drar til Oslo i morra. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Halloen, folkens. Skjer her da? Blir visst snart Trondheim på meg. Reiser på mandag Er det forresten noen som har testet dette verktøysettet? Kommer nok til å bestille det snart. Sett meg lei på å drive og spørre andre om skrujern og diverse når jeg skal åpne ting og tang Endret 8. august 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Halloen, folkens. Skjer her da? Blir visst snart Trondheim på meg. Reiser på mandag Er det forresten noen som har testet dette verktøysettet? Kommer nok til å bestille det snart. Sett meg lei på å drive og spørre andre om skrujern og diverse når jeg skal åpne ting og tang Tja, spørs vel litt hva du trenger.. Har selv dette, har egentlig ikke trengt noe annet på noen av tingene jeg har åpnet. Men om du synes prisen er grei og du trenger så mye er det vel bare å kjøpe. Ville sjekket litt på eBay først da, finner nok lignende til en mer hyggelig pris der. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvorfor ødelegger folk bilene med stygge felger? ... https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42374234 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 på Solberg sin Impreza så det bra ut, men på de "normale" bilene funker det ikke. Æsj Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har sett verre. Blåmalt caravelle med grønne felger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Klarer ikke å tenke på hvordan det ser ut engang. Fysj Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nå ja, de gull felgene var nå bedre enn de sølv blanke som sitter på den på de andre bildene, men det er jo bare å lakke de gull felgene i en mørk grå farge eller noe, kanskje lys noe ala alu farge, eller bare samme farge som bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå