Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du bilde av togbanen din? :innocent:

 

Hvorfor er den ikke perfekt? Bortsett fra felgene som du kan bytte ut og selge til meg heller? :green:

Først må jeg spare mye penger da :green: ca 30.000.kr da oxo mere exe se under,

en Z elektrisk kryss koster ca 550.kr og en venstre pens ca 390.kr, og jeg skal har 4 spor bane se under der. Det er 10 venstre el penser 3990.kr 4 el kryss 2200.kr og det er venstre side, høyre er oxo 10 høyre el penser til 3990.kr og 4 høre el kryss til 2200.kr, til sammen er det 12380.kr i bare penser rette penser da ikke bua penser nevnt da. Og ikke lys nevnt for se vem vei pensen tar om den går til venstre eller høyre ikke tog eller rette skinner og bua skinner er nevnt ikke vogner ikke lanskap ikke verktøy lim maling er nevnt det er dyrt og sette det opp :cry: :cry: :cry:

Z vingesignal med lysdioder, høyde 48 mm

http://www.amundsenh...tegori_far2=110

Ang de felgene du kan låne av meg til 9% rente ca hvis du låner 100.kr da skal jeg ha 90.kr pr hundre lapp, mye hvil du låne da :tease: :tease: :tease: :tease:

post-281153-0-39993800-1375903148_thumb.png

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg bare tuller med deg krom, jeg føler meg ikke truet av deg slapp av min venn. Gode venner tuller jeg med hvis jeg ikke tuller med deg da er du ikke en good venn da ha ha :tease: :tease: :tease: :tease:

 

Heh, bra. :)

 

Noen som har lyst på Payday 2 beta?

 

Jeg vil ha men er sent ute. :(

Lenke til kommentar

Nå er det nesten perfekt temperatur for meg. Jeg sover faktisk godt nå! :D

Her er det 30 varme grader ved senga mi, :green: der står pc.min oxo. Det er gått og varmt da jeg legger meg, vifta er på om natta oxo da og døra er oppe om natta, men tillig på morgene er det kalt her jeg da fryser jeg da kommer vinter dyne og sommer dyne på tuller ikke helt sant der, deilig varme og sove i Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Om vinteren er det minus grader ved pc sist gang måtte en venn ha på seg raggsokker her så kalt er det på gulvet her alle fryser her hos meg :green:

 

Du er mao drittheldig. Er lettere å kle på seg enn å scette så man får lyst til å hle a seg et par lag hud. Kan love deg at min P4 varmer godt om vinteren.

Lenke til kommentar

Fargen er litt for blå, vet heller ikke hvordan interiøret er på den. Jeg vet ikke hva som er mest praktisk, skinn eller stoff seter.

Skinn ser jo mye bedre ut

 

Skinn ser penere ut, ja og er definitivt mer praktisk, mye enklere å rengjøre.

 

Vil du ha den bilen fordi den er praktisk for deg på noen måte eller vil du ha den bare den fordi det er en Skyline med en god del hester? :p

Lenke til kommentar

Skinn ser penere ut, ja og er definitivt mer praktisk, mye enklere å rengjøre.

 

Vil du ha den bilen fordi den er praktisk for deg på noen måte eller vil du ha den bare den fordi det er en Skyline med en god del hester? :p

Bare fordi det er en Skyline :p

Men faen å, forsikring blir vel ikke lett for en noob med billappen på en R33 :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...