sevs Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er i tlf med min samboer, Er i tlf med min samboer, Er i tlf med min samboer, ... Dere sitter ikke tilfeldigvis i samme rom? :D Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nei, han er kasta ut og må prøve å smiske seg tilbake inn i varmen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Men men men korleis er dei samboerar då? :shrug: :shrug: :shrug: :shrug: :shrug: :shrug: Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er i tlf med min samboer, Er i tlf med min samboer, ... Dere sitter ikke tilfeldigvis i samme rom? :D Nei, desverre.... Hun får desverre ikke vært tilstede med meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Natta natta alle her, :sleep: :sleep: Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvor har du vært i dag da....? Litt rundt omkring Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Natta natta alle her, :sleep: :sleep: Natta, natta Satt og lekte meg med big boy i en togsimulator jeg fant på en harddisk tidligere i dag... Fantastisk. Endret 6. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Litt rundt omkring Aight. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Haha! Så dette klippet på TV for noen timer siden; http://www.youtube.com/watch?v=bmVxyHwaM68 Hysterisk hvordan de bøllefrøa spiller sååå tøffe, og så ender det med grisebank på hele gjengen! Vel fortjent... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Good mogen alle her Natta, natta Satt og lekte meg med big boy i en togsimulator jeg fant på en harddisk tidligere i dag... Fantastisk. Den her er den siste http://store.steampo....com/app/24670/ Trainz yeah, husker jeg brente opp 10 vanlige prince ikke mild da jeg spillet trainz ikke røyka de men brente de opp Endret 7. august 2013 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Snart skole Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Når da 19 august... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Faen så jeg hater fluer! De flyr rundt her og irriterer meg grenseløst, får finne fram fluesmekkeren.. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Introduser edderkopper til ditt hjem. Da blir du kvitt mye av fluene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå