Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Må spare spare spare spare og spare....

3V3q5NJ.png

Lykke til.

Evga.

EVGA Classified <3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg sa vel tidligere at jeg skal låne en bil av foreldrene mine?

Det er selvfølgelig mye lurere å spare de pengene til bil, men jeg får nok tjent inn det jeg trenger. Men de 8-9000 jeg får for mopeden gjør ikke så mye som Sj3f sier.

Planen var å spare inn tja, ca 200k for en veldig god bil.

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg sa vel tidligere at jeg skal låne en bil av foreldrene mine?

Det er selvfølgelig mye lurere å spare de pengene til bil, men jeg får nok tjent inn det jeg trenger. Men de 8-9000 jeg får for mopeden gjør ikke så mye som Sj3f sier.

Ah, men da skal det vell nå gå. Har visst ikke fått med meg det, hehe.

Tror ikke de 12 000kr gir så mye ekstra i bil da.... Spesielt når det sikkert er snakk om brukt "Ungdomsbil" om jeg får kalle det det.

12k eller ei, sparing er viktig. Man vet aldri når man får bruk for de usle 12k.

Lenke til kommentar

12k eller ei, sparing er viktig. Man vet aldri når man får bruk for de usle 12k.

Jaja, du har nå rett i det, men 12k fra eller til har da veldig lite å si i bilverden...

200 000, ja, du får nok mye bil for det. Lykke til med sparing da! :) Tenkte selv jeg skulle skaffe rundt 200k til bil når jeg skal ha det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jaja, du har nå rett i det, men 12k fra eller til har da veldig lite å si i bilverden...

Det er så men bedre å ha litt enn ingenting.

Lenke til kommentar

Ah, men da skal det vell nå gå. Har visst ikke fått med meg det, hehe.

Det er så men bedre å ha litt enn ingenting.

Alltid gått å ha 10-12k liggende ja.

200 000, ja, du får nok mye bil for det. Lykke til med sparing da! :) Tenkte selv jeg skulle skaffe rundt 200k til bil når jeg skal ha det...

Takk :)

Håper bare jeg ikke gjør et skikkelig bomkjøp og kaster penga rett ut av vinduet. :p

Lenke til kommentar

Håper bare jeg ikke gjør et skikkelig bomkjøp og kaster penga rett ut av vinduet. :p

Bare kjøp noe som ikke er fiksa på så mye f.eks. en pimpa 240 eller noe lignende :p Ta en bil som ser litt skikkelig ut og velg heller godt utstyr forran stor motor, mener da jeg :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare kjøp noe som ikke er fiksa på så mye f.eks. en pimpa 240 eller noe lignende :p Ta en bil som ser litt skikkelig ut og velg heller godt utstyr forran stor motor, mener da jeg :D

Hehe, vet om en som har en eller annen Volvo som er malt i svart og rosa...

Det blir nok en eller annen bil med 4WD, manuell girkasse og rundt 150 HK kan jeg tro :p

Jeg vet dog ikke hvor mye man får for 200K når det gjelder kravene mine, men jeg får vel håpe jeg får noe bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...