Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har vanskelig for å kjøpe det. Når de legger på DLC-er, premium osv så blir det sinnsykt dyrt for et spill. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Skal være ening der, men har hatt mange gøye timer med alle Battlefield spillene så kan ikke hoppe over 4'eren. Er sikker på at vil få mange timer med underholding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har et bilde oppi hode ja, men vanskelig å få det vist her. Du kan lage et bilde i paint, så kan du få bilder av mancaven. :3 Skal ha eplekake og saft til deg klart også, god deal. Good morgen alle her, er det noen som er våkene her da Sto opp nettopp, fak... 2 uker igjen og jeg sover dagene bort, supert lism. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Småirriterende å dra ned på posten med hentelapp og forsendelsen er ikke å finne... Sist registrert i Oslo i forrige uke . Får håpe den ikke er tapt, men ville ikke overraske meg det heller. God dag . 1 uke og ferie Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 God dag. Jeg har enda ikke slutta å hoste... Herregud, har hostet og harket i over en uke snart Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Notert Marklin z utstyr som jeg har kjøpt i år, http://www.elefun.no...od.aspx?v=25306 ] Endret 5. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen som har handlet hos "24shop" før? Vurderer å kjøpe batterigrep til mitt D5100, men har aldri vært borti siden før... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nope, har ikke hørt om 24Shop før, men kunne tenkt meg et batterigrep selv. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fant et på Ebay til en ganske grei pris, tror du det er noe å satse på? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sitter på TS med meg selv, forever alone, bra ekko her inne da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hørtes hyggelig ut, har du en interessant samtale? Skype, dd? DayZ Overwatch. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har greid og ta 1 screenshots uten vite åsen jeg gjør det, jeg så det etter jeg har tatt et bilde da. Men åsen gjør jeg det i note 2 ? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Day var CyanogenMod innstallert! Amazing! -- Jeg har greid og ta 1 screenshots uten vite åsen jeg gjør det, jeg så det etter jeg har tatt et bilde da. Men åsen gjør jeg det i note 2 ? Sannsynligvis hjemknappen og av/paaknappen samtidig ;-) 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hørtes hyggelig ut, har du en interessant samtale? Ja, faktisk, driver å diskuterer taktikken for morgen dagens public spilling. Driver å setter ut taktiske gevær stillinger etc. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har greid og ta 1 screenshots uten vite åsen jeg gjør det, jeg så det etter jeg har tatt et bilde da. Men åsen gjør jeg det i note 2 ? 2 måter..... 1. Hold knappen på pennen inne og hold spissen mot skjermen. 2. Hold siden på hånden på den ene siden av skjermen og stryk mot andre siden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 3. Hold inn power og volum opp samtidig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå