MR SPEED Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Spilling? Er dette er sexuttrykk, som for eksempel snowballing? Kan du eventuelt forklare det? analsex? tja, definisjonsspørsmål. Analsex trenger ikke og være skjitsex. Nei tv spill data spill, exe se bilde doom 4Er dette lekket video fra Doom 4 trailer? Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Lokomotiv? Virkelig? Fra sex til lokomotiv... @Camorack Er du muligens kastratsanger? Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 åjaaaa.. spilling... Spilling er bra. Skal være med i Halo mesterskap i uke 3:) fnis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Wooooow. Android 4.3 er sinnsykt på batteritidi idle. Etter 3 dager på Nexus 7 (2012) så har jeg fremdeles 88% batteri :o Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg kom til denne tråden og trodde det var genuin drittpreik om ITavisen Nei, da ITavisens forum ble stengt, ble sjitprattråden derfra flyttet til Diskusjon.no, derav navnet ITAvisens Sjitprattråd. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er det noe man tjener på å roote en Android telefon? Er det bare for å fjerne Spyware og drit fra produsent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Med root får du muligheten til å installere apper som lar deg overklokke/underklokke prosessoren ettersom om du trenger mere batteritid eller ytelse, du kan også fjerne dritten fra produsent, bruke LuckyPatcher til å fjerne reklame og gjøre så appen ikke kan sjekke om du har betalt for den eller ikke, bedre muligheter til å overvåke batteribruk med f.eks Bette rBattery Stats (tror ihvertfall den krever root) , dSploit og mye annet. Rotete innlegg og langt ifra fullstendig. XDA-developers er din venn når du skal roote Endret 4. august 2013 av Slettet-jDflNq 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Tror jeg skal lese meg opp og se litt guider. Frister litt for mye å roote nå egentlig Så det er ca det samme som å jailbreake en iDitt og iDatt? Bortsett fra det å over/underklokke prosessoren og litt mer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kort sagt ja, men les deg opp du Hvilken mobil? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Note II Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Da et det enkelt Chainfire er en kjent utvikler. http://autoroot.chainfire.eu Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Også har du xda-developers.com. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg tar det nok neste uke en gang Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er jo ikke så lenge til neste uke Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ikke bare litt heller Er jo August da. Ja, det er jo sant...hehe... Sommer. Jo, men likevel... Folk har da laptop og mobil...hehe. Er vel det en skjitprattråd er? Bingo. Vi kan alltid gå over til snakk om ITAvisen. Men jeg syns de ikke er verdt det. Bingo igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Også har du xda-developers.com. Ga han det første jeg fant. På siden så linker han til forumtrådene på xda. Og når det gjelder root på Samsung enheter så er cf auto root det beste valget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Good morgen, er noen våkene her da. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hvis dere måtte velge, fuck'd PC eller fuck'd mobil? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Oi, nå spør du vanskelig… uhhm… må si fucked PC faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå