sj3f Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bare sleng dem ut her du 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bilder kommer, ta deg en bolle så lenge. Hvem vil ha forresten? Hm når da krom kommer bildene da, jeg blir gal av å vente plz plz plz bilder krom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bare sleng dem ut her du Men da blir du så fristet at du tar en titt på dem og da er det ingen overraskelse... Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Damn, over 16kr literen for bensin i uken som var, frister mer og mer med diesel, selv om lydopplevelsen forsvinner. Bil koster jo fort 50kr/mila, avhengig av modell osv, og da blir ikke ~10kr/mila på benis mye. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Men da blir du så fristet at du tar en titt på dem og da er det ingen overraskelse... Kan jo legge det i en spoiler, Sj3f trenger ikke å åpne den hvis han vil ha en overraskelse Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dette er helt usaklig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ja, ser det du Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dette er helt usaklig Er vel det en skjitprattråd er? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dette er helt usaklig Ja, du er ny her ser jeg. Velkommen to the tråd of sjitprat. Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 ikke vær en smartass. Jeg kom til denne tråden og trodde det var genuin drittpreik om ITavisen, og så finner jeg snakk om boller og bensinpris... Hallo?! Man kommer ikke mer av tema enn dette. Dere er en skam for naturen og internett. Beklager sent svar på den siste. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Vi kan alltid gå over til snakk om ITAvisen. Men jeg syns de ikke er verdt det. Endret 3. august 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kan jo legge det i en spoiler, Sj3f trenger ikke å åpne den hvis han vil ha en overraskelse Selvfølgelig har jeg tenkt på det men du kjenner ikke sj3f like godt som jeg gjør. Selvfølgelig kommer han til å trykke på spoileren grunnet han har gledet seg til dette like lenge som meg så. Dette er helt usaklig ITavisens Skjitprattråd Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 i det tilfellet tar jeg opp et nytt tema. Jeg får følelsen av at det er mye mannfolk her. skal vi snakke om sex? ja... vi har en tråd for det men who cares? Har du hatt skjitsex før? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) i det tilfellet tar jeg opp et nytt tema. Jeg får følelsen av at det er mye mannfolk her. skal vi snakke om sex? ja... vi har en tråd for det men who cares? Har du hatt skjitsex før? Huff, de er jo knapt 16. :l Endret 3. august 2013 av Camorack Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fylt av mannfolk her. Sex som topic, sure. Skjitsex? Høres jævlig skjiiit ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 i det tilfellet tar jeg opp et nytt tema. Jeg får følelsen av at det er mye mannfolk her. skal vi snakke om sex? ja... vi har en tråd for det men who cares? Har du hatt skjitsex før? Liker du spilling Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Skjitsex =/= Analsex? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Huff, de er jo knapt 16. :l Tror nok de fleste her inne har fått seksualundervisning på skolen så dette skal ikke være noe problem. Skjitsex =/= Analsex? Hah. Lenke til kommentar
Astrid1975 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Spilling? Er dette er sexuttrykk, som for eksempel snowballing? Kan du eventuelt forklare det? analsex? tja, definisjonsspørsmål. Analsex trenger ikke og være skjitsex. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 @ Fleischmann, du må nok spesifisere signaturen din litt nærmere, ettersom selve lokomotivet "bare" veier 250 tonn og er 26m langt. Du har også byttet om på bredden, som er 3,4m og ikke 4,3. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå