10minutemail Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Usj, får plutselig en irriterende during fra høyttalerene som ikke har vert der før. Har ikke rørt noe siden i går når de ble brukt sist, så lurer på om det kan ha noe med uværet som er for tiden med torden osv, men vet ikke om det kan ha noen innvirkning? Rimelig irriterende når man hører det over vanlig volum på TV / musikk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Usj, får plutselig en irriterende during fra høyttalerene som ikke har vert der før. Har ikke rørt noe siden i går når de ble brukt sist, så lurer på om det kan ha noe med uværet som er for tiden med torden osv, men vet ikke om det kan ha noen innvirkning? Rimelig irriterende når man hører det over vanlig volum på TV / musikk. Hvis jeg ikke husker helt feil er de ny inkjøpte da, er det ikke garanti på de da høyttalerne da. Da har du krav på nye da Endret 2. august 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er ikke så veldig nye, nei.. Er nok heller noe forstyrrelse i signalet, får se nærmere på det i morgen. De spiller i hver fall godt fortsatt, så får bare skru opp nok til at det går over lyden, hihi. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sikring eller noe som har gått en tur og dødd? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sovnet på sofaen, våknet for 10 min siden.. flott! Det var den nattesøvnen.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sovnet på sofaen, våknet for 10 min siden.. flott! Det var den nattesøvnen.. Prøve og sove igjen. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sikring eller noe som har gått en tur og dødd? Neei, alt utstyret ser ut til å være i orden! Sikringen i høyttalerene går bare på bass-elementene, om den var gåen ville alt av bass være borte.. Lyden kommer bare fra diskantene, helt likt på begge. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sovnet på sofaen, våknet for 10 min siden.. flott! Det var den nattesøvnen.. Blir en natt med gaming på deg da, eller? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Blir en natt med gaming på deg da, eller? Kanskje... men sitter på mobilt bredbånd atm.. . Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ah, blir ingen nettspill på deg altså.. Har du flyttet eller noe sånt siden du kun har mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 På tur aldri sur altså. Men nå får jeg ta kvelden, god natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 *titter innom* *lukker døra forsiktig og sakte etter seg* Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tenker på å kjøpe denne når den jeg har nå streiker. Skikkelig ytelse for pengene. http://www.multicom....00560/p10624842 Fin den . Det er denne jeg kjøpte . Satte inn Intel 520 180GB SSDen fra den gamle PCen så har den store disken til lagring og SSDen til OSet. God løsning Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Morn dere er dere oppe, Krom bilder kommer di? venter har fått mave sår av ventingen vi må fåååå noen bilder plz plz plz snille krom gutten Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Var svært kraftig regnvær her for noen minutter siden, og det var flere lynnedslag bare 1-2 km unna så det smalt godt her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå