Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hørt om aviser? :p

Besides så er ikke teppet helt inntill veggene heller. Ligger sentralt i rommet.

Når man maler er søple sekker bedre da de er større du en aviser er da, tenk du tar dagens avis da exe VG da blir det leven i huset da krom. :tease: Exe hvis det er OL nyheter da blir det opprør da på hjemme plan da :tease:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn alle her, er noen som er våken her da, :) nei over til Gleisplanung2D3D da, +teste viskelærene da se åsen de er forhold til et gammelt gammelt viskelær som heter penol da jeg tegnet da, husker da jeg og en kamerat valgte tegning som valg fag 2 gutter å resten jenter i den klasen da. Ha ha men det gjorde vi 2 for bare se på jenter da :love: :love: :D

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Må si jeg er meget fornøyd med hvordan den nye bærbare fungerer. Ikke noe bloatware og bra ytelse :). Tror jeg tar en Multicom bærbar neste gang også. Det er jo Clevo som produserer de og er jo ikke dårlige maskiner :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fort deg da, krom vi venter nå alle man. Bilder bilder krom :) 1 bilde hjelper mye, null bilder hjelper ingen ting :)

Jaja, bilder kommer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Må si jeg er meget fornøyd med hvordan den nye bærbare fungerer. Ikke noe bloatware og bra ytelse :). Tror jeg tar en Multicom bærbar neste gang også. Det er jo Clevo som produserer de og er jo ikke dårlige maskiner :)

Tenker på å kjøpe denne når den jeg har nå streiker. Skikkelig ytelse for pengene.

http://www.multicom.no/Xishan-W650S-15e6-Full-HD-Matt-IPS-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-180GB-SSD-1TB-Hdde-GeForce-GT-750Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100560/p10624842

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...