Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

På norske veier er det egentlig det, ja.. Men moro / greit de gangene man trenger det. Nå er det ikke snakk om 400HK heller da, men 150. :)

Utseendemessig kunne jo det vert langt verre i hvert fall! Sikkert en helt grei midlertidig bil. :)

Så lenge jeg ikke kjører civic-lignende saker så er det greit for meg.

Kakler søtt å i den Vectraen vi har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok gjøre den om til en skikkelig racer.

Spoiler, bodykit, carbon fiber (VINYL!!!) og svart panser.

Og et par klistremerker for de siste 10-20hk.

Skal ikke bruke et øre på mer motokraft

(Sarkasme)

Å herrejesus, trodde du var seriøs først :p Det hadde sett jævlig harry ut, der du hadde råna rundt på landet :laugh:

Lenke til kommentar

Det går jo bare nedover og nedover i motor størrelse, synd og skam.

Både lyd bilde og effekt raser jo bare nedover, eneste som lager bedre lyd enn en V10er er og blir en V12er, men nå er ikke en snasen V8 å forakte heller, men det hører hjemme i amcars or australsk ford eller holden, som teknisk sett er opel.

Lenke til kommentar

Det går jo bare nedover og nedover i motor størrelse, synd og skam.

Mener du i F1, eller motorer generelt i biler? For de blir jo også mindre og mindre, dessverre :(

Det er vel for å temme alt av utslipp og drivstofforbruk for at det skal holde til lover om avgifter og at bilene skal bli billigere…

Lenke til kommentar

Hvis man har variabel turbo ja, eller en kompressor som tar seg av bunn draget, før turboen tar over i de høyere registrene.

Turbolagg er ikke akkurat noe å juble over selv om det går når man først får fart på turboen og maskineriet generelt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vurder å bygge en PC nummer 2 med deler jeg har liggende rundt her selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal bruke den til. :p

Why not. :p

God kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...