Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ja, men med tanke på responstid og slikt da? Ikke les deg blind på responstid, input lagg du må Google etter. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Aleksanderro, natt til torsdag, eller? Hehe, natt til torsdag ja, ikke til onsdag som jeg skrev først. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Joda, dem gjør det. På hvilken måte gjør dem ikke det om jeg får spørre? Powernap er typ 5-20min. 2 timer er ettermidagslur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Powernap er typ 5-20min. 2 timer er ettermidagslur. Skulle være powernap men ble om til en jævlig superduperpowernap. Kveldslur blir det i min situasjon. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 god kveld . Vente på ny laptop. Skjermfeste på den gamle fant på å knekke så da var det på tide å innvestere i en ny. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ble en Multicom PC.Trengte ikke OS eller SSD til den så ble bare med PCen i ordren. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er en SSD verdt det på en PC til maksimum 6.5k? Jeg har mine tvil, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte en SSD til min PC. Mangler også skjerm. Noe jeg burde kutte ned på? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva skal PC'en brukes til? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har SSD fra den gamle laptopen jeg tar over. En Intel SSD av typen 520 serien på 180gb Skal bruke laptopen til litt gaming og videoredigering. Hadde lyst på en laptop med litt kraft. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva skal PC'en brukes til? Ikke mye krevende, for det meste litt sims, nettsurfing og lagring av bilder/videoer.Kan hende det blir litt mer spilling enn bare sims, derfor jeg kastet inn et 7770. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ingenting er bedre enn å vite at en har kommet inn på førstevalget på vgs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ingenting er bedre enn å vite at en har kommet inn på førstevalget på vgs Congratz. mate! Når reiser dere hjem btw? Facebook naow. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Congratz. mate! Når reiser dere hjem btw? Facebook naow. Takk! Aner ikke når jeg kommer hjem, ser været litt an neste uke Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Ingenting er bedre enn å vite at en har kommet inn på førstevalget på vgs Gratulerer! Jeg kom ikke inn på VG2... Men det er litt vanskelig når man slutter halveis inn i VG1 Hvorfor: Var helt brutt ned av stress... Aner ikke hvorfor. Men det var så ille at jeg ikke klarte å gjøre noe i det hele tatt. Ble til og med diagnosert med depresjon Er heldigvis mye bedre nå, så jeg skal ta praksisplass istedenfor å klemme meg inn på et eller annet nytt jeg ikke vil på VG1 Endret 26. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Takk! Aner ikke når jeg kommer hjem, ser været litt an neste uke Møkkavær hele neste uke elns. Du får komme ut en tur når mancaven er done, må få bestilt godsakene også if you know wut I mean. Kjekt å få besøk av dere på mandag btw! Endret 26. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor: Var helt brutt ned av stress... Aner ikke hvorfor. Men det var så ille at jeg ikke klarte å gjøre noe i det hele tatt. Ble til og med diagnosert med depresjon Er heldigvis mye bedre nå, så jeg skal ta praksisplass istedenfor å klemme meg inn på et eller annet nytt jeg ikke vil på VG1 Uff da, hørtes ikke bra ut Hvilken linje gikk du på? Møkkavær hele neste uke elns. Du får komme ut en tur når mancaven er done, må få bestilt godsakene også if you know wut I mean. Kjekt å få besøk av dere på mandag btw! Bare gøy vet du De godsakene må vi bestille ja Er mancaven klar til bruk snart? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Gikk VG1 elektro. Var ikke som jeg trodde heller, veldig mye mer skriving enn jeg trodde. Blir rapport etter rapport med dokumentasjon over alt du gjør. Ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Bare gøy vet du De godsakene må vi bestille ja Er mancaven klar til bruk snart? Hehe, var nok den beste dagen der inne! Du får komme deg hjem neste uke, mancaven skal være klar til lørdag værtfall, da skal møbler og maling vær done. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er dette en skjerm som er god for prisen? Får den klemt inn på budsjettet. Nesten. Burde jeg da kvitte meg med Hyper212 kjøleren? Stock vifta til AMD bråker mer enn en tornado... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå