Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm... hvilket tastatur burde jeg velge? har tenkt på g19, men det er ikke mekanisk(?)

Ingen logitech er mekaniske.

Eneste jeg er usikker på er hvilke switches jeg skal gå for, men må bli enten svart, brun eller rød.

Blir sikkert svart, men who knows.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har hatt en Razer mus i tre-fire år, og Razer Arctosa i to år. Ikke hatt et eneste problem med de, selv om jeg vet at det er mange som har problemer med Razer produkter. Har dessverre ikke erfaring med Blackwidow, men vet om flere som er fornøyd med det. Du får undersøke litt, og se om det er mye problemer med det :) Lykke til.

Lenke til kommentar

Men det vil jo som regel være 50/50 som er fornøyd/misfornøyd, så det å se på folks mening er nesten litt nyttesløst, med mindre ALLE sier det er crap så klart, da bør kan kanskje vurdere å styre unna.

Er nå slik jeg ser det, men man har jo ikke vondt av å lese det de skriver heller.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Noen som kan hjelpe meg med å skaffe Windows 7 Home Premium 64 bit norsk ISO? Må ta clean install på laptopen til broren min, men finner ikke ISO fil (det er lovlig så lenge du bruker lovlig lisens som er under laptopen).

Edit: Problemet er løst takket være en på forumet som kanskje ikke vil offentliggjøres?

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Byggekvaliteten er ikke den ypperste, nei. Er enig der. Men jeg har aldri hatt noe problem med det utenom den litt kjipe plastikkfølelsen :p Er et helt greit tastatur, men har litt lyst på et mekanisk som er bedre å skrive på :p

Ja, det fungerte jo helt fint. Ikke at jeg har brukt det så mye da, så holdbarheten har jeg ikke testet. :p

Nå har jeg Corsair K90, og det kan jeg anbefale. ;) Det negative ved det er at ikke alle tastene er mekaniske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ser ut som om jeg klarte å herpe cpuen gitt... Overklokket litt forsiktig i går også plutselig vil den ikke over 1,2 - 1,8 GHz... :hm: Jeg lurer på hva som kan ha foråsaket dette... Jeg har til og med prøvd å sette den på default innstillinger men det funka ikke en plass. Så, da ser det egentlig ut som om jeg klarte å kverka den, lol. Var ikke noe innmari jeg slengte på da, veldig lite vcore/volt og vtt. Jeg synes jeg burde få et diplom for det ettersom at jeg FAEN ikke finner en løsning på hva jeg skal gjøre... Får like så godt lyst til å hive denne cpuen og selge hovedkortet og bare gå rett over til IB. :hrm: Når jeg går over til IB skal jeg faen lese en tonn med ting på nettet før jeg skal overklokke og det gjorde jeg denne gangen også. Jeg regner med at jeg har en dårlig brikke ettersom at alle fikk den stabil på 4 GHz med 1.256V og 58-59 GFLOPs i IBT. Jeg fikk ingen av delene, jeg måtte opp til 1.4V og fikk 55-56 GFLOPs. Forbanna dritt brikke!

Dette er meg som sagt i dette øyeblikket:

What+da+fuq+did+i+just+read+_183b858b0a4e8de0d7de6d3a3e626279.png

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...