ChillZoNe Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Først og fremst, les denne her: http://www.overclock.net/t/491752/mechanical-keyboard-guide Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Corsair K90 er ganske så rått Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) da ser det ut som om jeg går for blackwidow ultimate selv om det er razer... er det noen med erfaringer her med det? mine erfaringer med razer er ikke så gode har også vurdert K90 Endret 20. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) hmmm... hvilket tastatur burde jeg velge? har tenkt på g19, men det er ikke mekanisk(?) Ingen logitech er mekaniske. Eneste jeg er usikker på er hvilke switches jeg skal gå for, men må bli enten svart, brun eller rød. Blir sikkert svart, men who knows. Endret 20. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Har hatt en Razer mus i tre-fire år, og Razer Arctosa i to år. Ikke hatt et eneste problem med de, selv om jeg vet at det er mange som har problemer med Razer produkter. Har dessverre ikke erfaring med Blackwidow, men vet om flere som er fornøyd med det. Du får undersøke litt, og se om det er mye problemer med det Lykke til. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Kvaliteten på Razer sine muser er mye bedre enn deres kvalitet på tastaturer. Har selv ett Arctosa, og det er av elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Byggekvaliteten er ikke den ypperste, nei. Er enig der. Men jeg har aldri hatt noe problem med det utenom den litt kjipe plastikkfølelsen Er et helt greit tastatur, men har litt lyst på et mekanisk som er bedre å skrive på Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Men det vil jo som regel være 50/50 som er fornøyd/misfornøyd, så det å se på folks mening er nesten litt nyttesløst, med mindre ALLE sier det er crap så klart, da bør kan kanskje vurdere å styre unna. Er nå slik jeg ser det, men man har jo ikke vondt av å lese det de skriver heller. Endret 20. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å skaffe Windows 7 Home Premium 64 bit norsk ISO? Må ta clean install på laptopen til broren min, men finner ikke ISO fil (det er lovlig så lenge du bruker lovlig lisens som er under laptopen). Edit: Problemet er løst takket være en på forumet som kanskje ikke vil offentliggjøres? Endret 20. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Byggekvaliteten er ikke den ypperste, nei. Er enig der. Men jeg har aldri hatt noe problem med det utenom den litt kjipe plastikkfølelsen Er et helt greit tastatur, men har litt lyst på et mekanisk som er bedre å skrive på Ja, det fungerte jo helt fint. Ikke at jeg har brukt det så mye da, så holdbarheten har jeg ikke testet. Nå har jeg Corsair K90, og det kan jeg anbefale. Det negative ved det er at ikke alle tastene er mekaniske. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jupp... ser ut som det muligens er bare en bagatell. Men satan så ineffektivt ett slikt sted er. Nå slapper jeg av med en kebab. Orka bare ikke å stresse med middag. Er muligens en av de beste babene jeg har spist på lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Og Glenn som trodde du var død... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Skal litt mere til . Har slike "torturlapper" i brysthåret nå. Ikke frister det å røske dem av heller Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fy f**n cc er god til spille el gitar i poison, hvorfor beholt ikke Poison glam rock stillen som kiss gjorde da. Og sangen Talk Dirty To Me av Poison er http://no.m.wikipedia.org/wiki/Glamrock Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Dette blei jo ett pent resultat? Hadde ett par uhell og han er ikke "proff" på noen måte, men det blei rimelig nice med den custom side døra og i mørket, nam sier jeg. Og ja, jeg så filmen pga jeg liker eldre menn, så har vi avklart det med det samme. http://www.youtube.com/watch?v=jzyLp_PeDp8&feature=watch-vrec Endret 21. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har nå klart å rote meg inn i Reddit... Uh-oh... Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Reddit er jo det råeste i verden. Hva heter du? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Etter over 2 timer i tannlegestolen og en del kluss med systemene deres er jeg endelig ferdig med rotfylling, håper det ikke må gjøres noen gang igjen. :!: 3 innlegg i dag, har alle tatt helg allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ser ut som om jeg klarte å herpe cpuen gitt... Overklokket litt forsiktig i går også plutselig vil den ikke over 1,2 - 1,8 GHz... Jeg lurer på hva som kan ha foråsaket dette... Jeg har til og med prøvd å sette den på default innstillinger men det funka ikke en plass. Så, da ser det egentlig ut som om jeg klarte å kverka den, lol. Var ikke noe innmari jeg slengte på da, veldig lite vcore/volt og vtt. Jeg synes jeg burde få et diplom for det ettersom at jeg FAEN ikke finner en løsning på hva jeg skal gjøre... Får like så godt lyst til å hive denne cpuen og selge hovedkortet og bare gå rett over til IB. Når jeg går over til IB skal jeg faen lese en tonn med ting på nettet før jeg skal overklokke og det gjorde jeg denne gangen også. Jeg regner med at jeg har en dårlig brikke ettersom at alle fikk den stabil på 4 GHz med 1.256V og 58-59 GFLOPs i IBT. Jeg fikk ingen av delene, jeg måtte opp til 1.4V og fikk 55-56 GFLOPs. Forbanna dritt brikke! Dette er meg som sagt i dette øyeblikket: Endret 21. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Godt jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå