Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name='sj3f' timestamp='1374434975'

post='20764439']

Hehe, joda, vet jo det :green:

Googla "Fleischmann" og det har jo selvfølgelig noe meg tog å gjøre :p Fleischmann lager modelltog, gjør de ikke?

Du var litt usikker da, så da tenkte jeg nå må jeg kødde litt med deg der men jeg latt være da. jo de gjør Ja det er som marklin, roco, piko, lima, det er merkene da på setta da. her kjøpe det og følg da brusanvisingne da i spoilern da

Du kjøpe det toget så sier du til kameratene dine ta på skinnene, strømmen i skinne er 1x Nett tilkobling (230V) 22V/32VA DC/AC

.

Skinnene er UV-tilpasset og laget for utendørs bruk. STORT TOG

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Det var tatt med auto blits av. Har sånn smått begynt å teste ut alle de andre.

Ahh, det var vel det jeg brukte på det hundebildet jeg postet tidligere. Ganske "lett" modus å ta bilder med, men jeg får bare ikke følelsen av å være "god" :confused: .Nå er ikke jeg noe spesielt god med kamera enda heller :p. På nattetider er det godt med lang lukkertid og ISO rundt 160-400 med svak (et par usle gatelys f.eks) belysning i området. Kan se om jeg får lastet opp noen bilder når jeg kommer hjem i morgen. Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

@Hugol

Svart "golden" retriever? Hvilket kamera brukte du?

Jeg tror jeg har et par bilder av vår Irsk Setter når hun var valp. Dumt de blir så fort store, bare elsker valper lol.

@Aleksanderro

Tar bare de beste bildene, kanskje en liten snutt av en klatremus/rotte/hamster ting også :p

Rakk ikke å fokusere på den klatrende tingen før jeg gikk tom for strøm.

Tror batteriet på mitt D5100 holdt til ca 50 min film og ca 100MB med bilder på et fullt batteri.

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Svart "golden" retriever? Hvilket kamera brukte du?

Jeg tror jeg har et par bilder av vår Irsk Setter når hun var valp. Dumt de blir så fort store, bare elsker valper lol.

Labrador retriever! Det var vell et Canon 70D om jeg ikke husker helt feil. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...