Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

De jævla idiotene som holder på med Marte. Skjønner ikke at det går ann, hu drakk, sovna med en fyr så går ho rundt og syter "jeg ble voldtatt". Og nå er hu fengsla i Dubai.

Feminisme ftw.

Enda så skifta idiotene på VG bildet på denne artikkelen fra "normalt" bilde til grining.

Kjenner det bobler i meg av raseri.

Aner ikke hvorfor though...

Teit at hun faktisk blir fengslet for å ha blitt voldtatt da… Mulig der er litt hennes egen feil, men hvorfor skal hun sitte i fengsel? Dumme sharia-lover. Trodde faktisk Dubai var en av de mer siviliserte, muslimske landene, men der tok jeg vel feil. Sånn går det når man blander religion og politikk :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det netflix greiene handler om at bildet på filmene er kuttet en fjerdel, tror ikke det var netflix sin feil, Joking ;) (Hvis jeg ikke misforstått helt.)

Sorry så ikke det du skrev før nå, sitter på mjf siden 100% :dremel: vet hva du mener, ang filmene er kuttet en fjerdel,

De jævla idiotene som holder på med Marte. Skjønner ikke at det går ann, hu drakk, sovna med en fyr så går ho rundt og syter "jeg ble voldtatt". Og nå er hu fengsla i Dubai.

Feminisme ftw.

Enda så skifta idiotene på VG bildet på denne artikkelen fra "normalt" bilde til grining.

Kjenner det bobler i meg av raseri.

Aner ikke hvorfor though...

Jeg synes synd på ho jeg :cry:
Lenke til kommentar

Hahah, er nok derfor det er så dyrt ja :laugh:

Nei, altså 9000kr for det der… :nei:

Hadde aldri brukt det iphone-dockingen uansett, fordi da hadde den snik-installert iTunes og det er noe som aldri skal inn på mine PCer igjen, det er sikkert…

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Noen som vil ha? :phttp://www.komplett....aspx?sku=792704

Du har vel ikke noe penger du skulle svidd av da, Joking? :green:

Er det noen som skriver her, fikk napp på upbb. :dremel: Hva er upbb da det er Union Pacific Big Boy :dremel:

Bare så lite for 9000?

Nty, velger heller Caselabs med sidestall :p

Jeg tror jeg fant ut hvorfor det er så dyrt... Det har Iphone ladestall :sick:

iPhone/iPad Charger oxo, :thumbdown: er alle på ferie eller??? :cry: grunnen til det er dyrt er det er Designa :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Noen som vil ha? :phttp://www.komplett....aspx?sku=792704

Du har vel ikke noe penger du skulle svidd av da, Joking? :green:

Har penger til det jeg da, :green: men om jeg skal ha det er en annen sak da. Nei takk ikke nå jeg skal svi av myyyyyye mere på du vet hva jeg mener da :dremel:

Jeg har ræva full av penger som onkel skrue da :green:

Her bli det ikke skrivet noe på lang tid, good natt alle sammen natti natti da :sleep::whistle:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...