sj3f Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 De jævla idiotene som holder på med Marte. Skjønner ikke at det går ann, hu drakk, sovna med en fyr så går ho rundt og syter "jeg ble voldtatt". Og nå er hu fengsla i Dubai. Feminisme ftw. Enda så skifta idiotene på VG bildet på denne artikkelen fra "normalt" bilde til grining. Kjenner det bobler i meg av raseri. Aner ikke hvorfor though... Teit at hun faktisk blir fengslet for å ha blitt voldtatt da… Mulig der er litt hennes egen feil, men hvorfor skal hun sitte i fengsel? Dumme sharia-lover. Trodde faktisk Dubai var en av de mer siviliserte, muslimske landene, men der tok jeg vel feil. Sånn går det når man blander religion og politikk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det netflix greiene handler om at bildet på filmene er kuttet en fjerdel, tror ikke det var netflix sin feil, Joking (Hvis jeg ikke misforstått helt.) Sorry så ikke det du skrev før nå, sitter på mjf siden 100% vet hva du mener, ang filmene er kuttet en fjerdel, De jævla idiotene som holder på med Marte. Skjønner ikke at det går ann, hu drakk, sovna med en fyr så går ho rundt og syter "jeg ble voldtatt". Og nå er hu fengsla i Dubai. Feminisme ftw. Enda så skifta idiotene på VG bildet på denne artikkelen fra "normalt" bilde til grining. Kjenner det bobler i meg av raseri. Aner ikke hvorfor though... Jeg synes synd på ho jeg Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Morn, nå går turen snart til purken også blir det å hente det nye kamerat på vei hjem. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Noen som vil ha? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=792704 Du har vel ikke noe penger du skulle svidd av da, Joking? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bare så lite for 9000? Nty, velger heller Caselabs med sidestall Jeg tror jeg fant ut hvorfor det er så dyrt... Det har Iphone ladestall 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hahah, er nok derfor det er så dyrt ja Nei, altså 9000kr for det der… Hadde aldri brukt det iphone-dockingen uansett, fordi da hadde den snik-installert iTunes og det er noe som aldri skal inn på mine PCer igjen, det er sikkert… Endret 19. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Noen som vil ha? http://www.komplett....aspx?sku=792704 Du har vel ikke noe penger du skulle svidd av da, Joking? Er det noen som skriver her, fikk napp på upbb. Hva er upbb da det er Union Pacific Big Boy Bare så lite for 9000? Nty, velger heller Caselabs med sidestall Jeg tror jeg fant ut hvorfor det er så dyrt... Det har Iphone ladestall iPhone/iPad Charger oxo, er alle på ferie eller??? grunnen til det er dyrt er det er Designa Endret 19. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) @Sj3f Får håpe det... In-Win kabinettene er nok de minst entusiast tingene man kan få tak i... Er jo ikke engang plass til en full 360 radiator der, bare plass til to 120/140x2 og en 140x1. Utrolig bortkasta plass og vekt. @Jokingnutria Jeg er "Design"... Det sier seg selv Endret 19. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Noen som vil ha? http://www.komplett....aspx?sku=792704 Du har vel ikke noe penger du skulle svidd av da, Joking? Har penger til det jeg da, men om jeg skal ha det er en annen sak da. Nei takk ikke nå jeg skal svi av myyyyyye mere på du vet hva jeg mener da Jeg har ræva full av penger som onkel skrue da Her bli det ikke skrivet noe på lang tid, good natt alle sammen natti natti da Endret 19. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Utrolig bortkasta plass og vekt. Det kan en si; 38 kilo! Endret 19. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Da blir det galaxy s4 på meg i løpet av neste uke! Å skal da også senere kjøpe en 64gb minnebrikke til den. Endret 20. juli 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Good morgen alle her Det kan en si; 38 kilo! Der tar du feil chef Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Haha, personbilen hans døde etter utforkjøring. Trist at det var dødsulykke da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Han mistet livet i en død bil :o Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Der tar du feil chef "m/ embalasje" Embalasjen veier sikkert litt sier vi Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 God kveld, er alle på ferie eller? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 God kveld i stuen. Grilling skjer akkurat nå! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 God kveld, er alle på ferie eller? God Kveld, Kan virke sånn ja... Reiser ikke før onsdag neste uke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå