Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg kjøpte en lignende for 250kr på Biltema :p

Og det jeg mener med "lignende" er at utseende ligner veldig, er ikke sikker på om kvaliteten er i samme liga men :p

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

God kveld, noe som skjer her da mon tro?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Fant endelig en lader til Lipo batteriet som er til miro t, :green: jeg håper det Lipo batteriet ikke har tapet seg for strøm helt da. :cry: Det Lipo batteriet har aldri vert ladet for jeg har en 12 volt Lipo lader men har vært usikker hvor jeg skulle sette krokodilleklemme i da, så nå kan jeg tenkte miro t dra på bakhjulene da fy faen husker jeg testa micro t første gang helvte rask til være så jevla liten da :dribble: gleder teste den nå, kjøpte isopor lim oxo til 65.kr lipo 300.kr :whistle:

post-281153-0-62351300-1374004013_thumb.jpg

post-281153-0-83741300-1374004030_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sender inn kortet på torsdag så blir jeg sittende på en GPU så lenge. Tar meg vell nok 1-2 uker før jeg får det andre tilbake. Så blir det evt. å legge ut annonse og gjøre en overgang til MSI 780.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en lignende for 250kr på Biltema :p

Og det jeg mener med "lignende" er at utseende ligner veldig, er ikke sikker på om kvaliteten er i samme liga men :p

Har du bilde du, jeg har en med strøm drift men har greit og gi bort de delene så jeg 3 til 4 deler til men det er ikke nok dessverre da, så da blir det da Dremel 4000 Multiverktøy Platinum Edition da har jeg allt jeg trenger der da og litt til da må kjøpes da, den der er fra 1 til 6 og max den bråker fy faen jevla bråke bøtte da

post-281153-0-59544300-1374006017_thumb.jpg

post-281153-0-81622400-1374006026_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ble ikke brukt uansett da, Så er mer til nytte nå :)

Jaja, du kunne vel tjent litt lørdagsgodt med å selge CPUen og kjøpe en ødelagt på Ebay :p

Hvilken brukte du?

Har du bilde du, jeg har en med strøm drift men har greit og gi bort de delene så jeg 3 til 4 deler til men det er ikke nok dessverre da, så da blir det da Dremel 4000 Multiverktøy Platinum Edition da har jeg allt jeg trenger der da og litt til da må kjøpes da, den der er fra 1 til 6 og max den bråker fy faen jevla bråke bøtte da

Har ikke bilde, men jeg tror ca alle dremeler bråker ca like mye uansett prisklasse, har jo litt å si på hvilket verktøy du bruker å.
Lenke til kommentar

Jaja, du kunne vel tjent litt lørdagsgodt med å selge CPUen og kjøpe en ødelagt på Ebay :p

Hvilken brukte du?

Har ikke bilde, men jeg tror ca alle dremeler bråker ca like mye uansett prisklasse, har jo litt å si på hvilket verktøy du bruker å.

Har du ikke noter 2 da gutt ;) jeg har :roll:
Lenke til kommentar

Gulvet var jo kjempe pent. :grin2:

Nei det gulvet er gammelt og jevlig stygt :huh: trur blokka jeg bor i er 50 eller 60 år gammelt skal vaske gulvet i morgen og rydde her trengs bomba hore hus ha ha :tease: har ryddet i dag :tease: har ikke orket for varmt men nå ga jeg faen i varmen her :thumbdown::cry::ermm::whistle::thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...