Haugezz Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Morn' Har vell en Pentium i hus som jeg også kan ha på nøkkelknippet men den er jo en i en oppegåendes PC som fremdeles kan kjøres som server. Bestille en "falsk en" på ebay da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ekte er way kulere enn falsk en, det vil nok VegardBS si selv. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Gjør ingenting om selve "CPUen" er falsk eller ikke. Blir nesten dumt å ødelegge en fungerende CPU bare for å henge på en ring Endret 16. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Å ødelegge en funksjonell er ikke dumt dersom man ikke bruker den. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det Dremel 8200JD Multiverktøy er bort kasta penger hvis man skal bruke den mye da, batteri drift på den. Men da er den her Dremel 4000 Multiverktøy Platinum Edition bedre da den er litt dyr da pytt pytt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg kjøpte en lignende for 250kr på Biltema Og det jeg mener med "lignende" er at utseende ligner veldig, er ikke sikker på om kvaliteten er i samme liga men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jeg kjøpte en lignende for 250kr på Biltema Og det jeg mener med "lignende" er at utseende ligner veldig, er ikke sikker på om kvaliteten er i samme liga men :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p God kveld, noe som skjer her da mon tro? Endret 16. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Sitter å nyter den milde brisen i passe temperatur i Bulgaria God kveld forresten Endret 16. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Fant endelig en lader til Lipo batteriet som er til miro t, jeg håper det Lipo batteriet ikke har tapet seg for strøm helt da. Det Lipo batteriet har aldri vert ladet for jeg har en 12 volt Lipo lader men har vært usikker hvor jeg skulle sette krokodilleklemme i da, så nå kan jeg tenkte miro t dra på bakhjulene da fy faen husker jeg testa micro t første gang helvte rask til være så jevla liten da gleder teste den nå, kjøpte isopor lim oxo til 65.kr lipo 300.kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sender inn kortet på torsdag så blir jeg sittende på en GPU så lenge. Tar meg vell nok 1-2 uker før jeg får det andre tilbake. Så blir det evt. å legge ut annonse og gjøre en overgang til MSI 780. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Gjør ingenting om selve "CPUen" er falsk eller ikke. Blir nesten dumt å ødelegge en fungerende CPU bare for å henge på en ring Ble ikke brukt uansett da, Så er mer til nytte nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg kjøpte en lignende for 250kr på Biltema Og det jeg mener med "lignende" er at utseende ligner veldig, er ikke sikker på om kvaliteten er i samme liga men Har du bilde du, jeg har en med strøm drift men har greit og gi bort de delene så jeg 3 til 4 deler til men det er ikke nok dessverre da, så da blir det da Dremel 4000 Multiverktøy Platinum Edition da har jeg allt jeg trenger der da og litt til da må kjøpes da, den der er fra 1 til 6 og max den bråker fy faen jevla bråke bøtte da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Pen leg! hehe Endret 16. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ble ikke brukt uansett da, Så er mer til nytte nå Jaja, du kunne vel tjent litt lørdagsgodt med å selge CPUen og kjøpe en ødelagt på Ebay Hvilken brukte du? Har du bilde du, jeg har en med strøm drift men har greit og gi bort de delene så jeg 3 til 4 deler til men det er ikke nok dessverre da, så da blir det da Dremel 4000 Multiverktøy Platinum Edition da har jeg allt jeg trenger der da og litt til da må kjøpes da, den der er fra 1 til 6 og max den bråker fy faen jevla bråke bøtte da Har ikke bilde, men jeg tror ca alle dremeler bråker ca like mye uansett prisklasse, har jo litt å si på hvilket verktøy du bruker å. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dem legz. Show sum moar. Gulvet var jo kjempe pent. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jaja, du kunne vel tjent litt lørdagsgodt med å selge CPUen og kjøpe en ødelagt på Ebay Hvilken brukte du? Har ikke bilde, men jeg tror ca alle dremeler bråker ca like mye uansett prisklasse, har jo litt å si på hvilket verktøy du bruker å. Har du ikke noter 2 da gutt jeg har Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dremelen er helt borte i Norge, jeg er langt langt borte Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Gulvet var jo kjempe pent. Nei det gulvet er gammelt og jevlig stygt trur blokka jeg bor i er 50 eller 60 år gammelt skal vaske gulvet i morgen og rydde her trengs bomba hore hus ha ha har ryddet i dag har ikke orket for varmt men nå ga jeg faen i varmen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå