Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good morgen, i dag er særdeles good morgen da, fikk tilbud om emule uten jeg bed om det da. Ikke skal jeg ha den jevla møkka der da :)

Satan, hater Windows Update, mitt i en tre timer lang kamp i Age of Empires II HD online så finner den på å starte Windows på nytt. Ble og er forsåvidt enda rimelig forbanna..

Kan du bare slå av Windows Update da, til neste gang du spiller slå av da og slå på etter da :)

Skulle ikke jeg legge meg mon tro? Pffft.

Det hørte jeg oxo da, nei ikke legge seg nesten 5 er ikke bra for deg krommis. Jeg har gjort det selv da men som sagt ikke bra for verken meg eller deg eller andre her da, nå er klokken 08:47 opp og hopp krommis nå :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Anyways, må nok ta kvelden. Tidlig opp og jobbe på mancaven igjen, god natt allemann. :)

Hva gjør du med den da?
Lenke til kommentar

Hvis du er marklin og tog interessert så se hva jeg kjøpt hos amundsen hobby nå, og noe hos elefun da. Nå er det mye jeg har kjøpt og mere blir det siden, det da for jeg skal bygge marklin z annleging tog banne da

Varenr: Beskrivelse Antall Pris Totalpris

8191 Z skinnesett E med elektriske penser 1 stk 1.150 1.150.kr

8192 Z skinnesett T1 med elektriske penser 1 stk 1.240 1.240.kr

8193 Z skinnesett T2 med elektriske penser 1 stk 1.180 1.180.kr

8194 Z skinnesett T3 med elektriske penser 1 stk 1.750 1.750.kr

8504 Z rett skinne, 25 mm 4 stk 22.kr 88.kr for 4

8931 Z stoppbom med lys 4 stk 120.kr 480.kr for 4

8954 Z skinnelasker, 10 skinnelasker + 10 isolering 1 65.kr 65.kr

8999 Z skinnespiker, 100 stk 0,5x8 mm 3 poser 34.kr 102.kr for 3

60521 PC-program Sporplanlegger, 1 stk 890.kr 890.kr for 1 cd

FA 342201 Sprøytepistol for trykkluft 1 100.kr 100.kr

HU 6941 400 ml TRYKKLUFTBEHOLDER 1 stkv 90.kr 90.kr

Totalt antall varer: 19 Sum varer 7.135.kr

Sending 0,00

Betaling 0,00

Totalt 7.135,00

Herav moms 1.427,00

post-281153-0-59420500-1373902615_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Vanlig cola i norge er bedre en den svenske cola da, nei får dra bort til rema da :)

Det er ingen forskjell på Cola fra Sverige eller Norge. Det eneste som kan gi forskjell på smaken er vannet de bruker til å lage Cola'n med, og Sverige og Norge har så og si like bra kvalitet på vannet vil jeg påstå. Jeg smaker ihvertfall ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Det er ingen forskjell på Cola fra Sverige eller Norge. Det eneste som kan gi forskjell på smaken er vannet de bruker til å lage Cola'n med, og Sverige og Norge har så og si like bra kvalitet på vannet vil jeg påstå. Jeg smaker ihvertfall ingen forskjell.

Det er en ting att de svenske flaskene holder dårlig på kullsyren da, så fort man har ta opp flasken så er colan daff neste dag da og sånn er det ikke med norsk cola da. Men nå minner de nye cola flakene mye om de svenske flaskene åsen de ser ut da, husker da jeg kjøpte røyk oxo og cola og snopp hos søta bror da. Husker da jeg kjøpte 5 kilo snopp i løs vekt faen meg spiste opp alt sammen på en helg spydde som en gris på søndag kveld da ha ha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...