Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

oppgraderte til intel ;) skjermen starter å bli gammel (bare VGA) og tastaturet jeg har nå funker ikke når det blir mørkt om vinteren, da ser jeg ikke noe :p

Hehe, jeg ser ikke når jeg skriver. Og ja, akkurat nå ser jeg ikke en gang på tastaturet når jeg skriver dette innlegget her. Og har du ikke lys tilgang på vinteren? :huh:

Hvorfor skal du se på tastaturet? Du er ikke en skikkelig gamer om du ser på det!

Enig med deg der. Jeg skriver alltid uten å se på tastaturet, slik er jeg bare. Gjør du det?

Blir du med på Battlefield 3 om noen minutter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Enig med deg der. Jeg skriver alltid uten å se på tastaturet, slik er jeg bare. Gjør du det?

Ser så og si aldri på tastaturet, det eneste som plager meg er at lyset ofte er på og da må jeg skru det av...

Blir du med på Battlefield 3 om noen minutter?

Skal jeg prioritere det framfor en engelsk lekse? Greit.

Hvorfor ikke Razor sitt Black Widow?

Razer er vel crap når det gjelder kvalitet? Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er det vanskelige lekser vi snakker om? Hvis det er det burde du nok få gjort dem nå slik at du ikke trenger å tenke på dem senere.

Jeg er på Origin nå så og venter på deg.

det er noen ganger jeg ser på tastaturet har tilgang på lys om vinteren, men synes det er litt "kos" uten lys noen ganger bruker også et gammelt tastatur etter at jeg endte opp med et knekt tastatur

Hehe, tenkte meg nok det. Sitter i mørket nå btw, alle gardinene trukket for. :ph34r:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Filco, fordi de har ikke alt det jalla greiene som alle de så kalte "gameing" tastaturene har, de har vel lys i tastene, noe jeg ser som unødvendig, men skal overleve det, men jeg er lei alt mulig ræl når du bare skal trykke på noen knapper også om du velger swedish/finnish layout så får du den ORDENTLIG enter tast, ikke noe småtteri for små jenter som er på andre tastaturer.

http://www.keyboardc...asp?PRODUCT=763

Det er slik ett ordentlig tastatur skal være, som de gamle ibm tastaturene og alle andre oem tastaturer.

Eneste jeg savner på filco er en egen knapp til kalkulator, men man skal vel alltids overleve det også, medie taster brukes jo ikke lenger.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hmmm... pris forskjellen?

Er ikke så sikker på om jeg skal kjøpe Black Widow nå, liker ikke så "Enter" taster.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er det vanskelige lekser vi snakker om? Hvis det er det burde du nok få gjort dem nå slik at du ikke trenger å tenke på dem senere.

Det er latterligmyeåskriveutenålæreendrittlekser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

fy flate for noe haggel! 2-3 ganger større enn erter, noe rundt drue størrelse :omg:

eller, kanskje ikke så store, men still... STORE i forhold til det jeg noen gang har sett. og jævlig mye!

helt hvitt på bakken etter noen minutter :eek:

Ta ett bilde slik at vi også kan få se? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ta ett bilde slik at vi også kan få se? :)

Det rakk å smelte litt, men det som er dumt er at jeg bare hadde Gopro HD hero tilgjengelig :hm:

blir ikke så detaljert som et speilrefleks

Den plagsomme fisheye linsen :)
Lenke til kommentar

er morsomt med gopro :p det de er mest kjent for er selvfølgelig fisheye'n og kvaliteten på det hele ;)

sjekk mine episke redigerings skillz:

neida, du må ikke, men det er jo alltid morsomt å se hva folk synes :p

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...