Lami Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tyveri, noe burde bli gjort. Ja men hva kan jeg gjøre? Hva "kjøpte" du? Albuebeskyttere til paintball-bruk. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Du har vel ordrebekreftelse? Du kan jo si at du går til noen høyere enn foreldrene dine hvis han ikke kanselerer ordren og refunderer penga. Eller gir deg produktet du har betalt for. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har ordrebekreftelse ja. Får ikke beskytterne. Ventet på de siden desember i fjor. Venter bare på pengene nå men bal å gå til Politi for 400,- men vet ikke hva annet jeg kan gjøre for å få pengene. Noe høyere? Kan si jeg vet hvor han bor... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Good morgen alle her Har ordrebekreftelse ja. Får ikke beskytterne. Ventet på de siden desember i fjor. Venter bare på pengene nå men bal å gå til Politi for 400,- men vet ikke hva annet jeg kan gjøre for å få pengene. Noe høyere? Kan si jeg vet hvor han bor... For en jevel drittsekk da. du kan prøve true han med du annmelder han da. Endret 13. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Fikk løst kjøpe Raspberry Pi nå Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Kjedelig, parkeringen til Gatebil var full så vi måtte kjøre hjem igjen.. Ikke nok med det så var jeg vitne til en trafikkulykke når jeg skulle kjøre hjem. En BMW kjørte i stor fart rett inn i køen, så enten kan ikke bremsene har funket eller så må han ha vært beruset. Det smalt jævlig godt, og både BMW'en og Volvoen den kjørte inn i var full av folk så håper det ikke ble noe alvorlige personskader. Møtte på 4 ambulanser og to brannbiler på vei hjemover. Prøver å finne en artikkel om trafikkulykken men ingen har skrevet noe om det enda. Edit: Fant en artikkel nå; http://www.sa.no/lok...icle6758015.ece Endret 13. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har ordrebekreftelse ja. Får ikke beskytterne. Ventet på de siden desember i fjor. Venter bare på pengene nå men bal å gå til Politi for 400,- men vet ikke hva annet jeg kan gjøre for å få pengene. Noe høyere? Kan si jeg vet hvor han bor... Utpress han ved å si at du skal gå til politet med bevis på svindel elns. Om han driver butikk så bør han seriøst drive en skikkkelig og. Ordrebekreftelsen har du så da har du en sak mot han. 400,- kr eller ei, tyveri er dette og det strider mot kjøp, handel og markdesføringslovene(? - Aner ikke hva det kalles lenger så vi sier det slikt, lol). God morgen Morn morn. Fikk løst kjøpe Raspberry Pi nå Hvorfor har du lyst på Raspberry Pi nå? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Utpress han ved å si at du skal gå til politet med bevis på svindel elns. Om han driver butikk så bør han seriøst drive en skikkkelig og. Ordrebekreftelsen har du så da har du en sak mot han. 400,- kr eller ei, tyveri er dette og det strider mot kjøp, handel og markdesføringslovene(? - Aner ikke hva det kalles lenger så vi sier det slikt, lol). Morn morn. Hvorfor har du lyst på Raspberry Pi nå? 1. Det med Lami, Synes du skriver veldig voksent exe det der er rød strider mot kjøp, handel og markdesføringslovene da ja veldig voksent til en på 15 år da 2 Raspberry Pi..... Så litt i forumet så tenkte den hvil jeg kjøpe da, ha ha men usikker om jeg skal kjøpe den da Endret 13. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 1. Det med Lami, Synes du skriver veldig voksent exe det der er rød strider mot kjøp, handel og markdesføringslovene da ja veldig voksent til en på 15 år da Hehe, du syns det ja? Jeg vil nå påstå jeg er ganske voksen for alderen egentlig når man ser på hvordan jeg uttrykker og formulerer meg. 2 Raspberry Pi..... Så litt i forumet så tenkte den hvil jeg kjøpe da, ha ha men usikker om jeg skal kjøpe den da Raspberry Pi er et godt kjøp, utforsk og undersøk litt før du evt. gjør et kjøp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hehe, du syns det ja? Jeg vil nå påstå jeg er ganske voksen for alderen egentlig når man ser på hvordan jeg uttrykker og formulerer meg. Raspberry Pi er et godt kjøp, utforsk og undersøk litt før du evt. gjør et kjøp. Har løst til og kjøpe koffert nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kjøp deg en koffert og ta deg en tur til tropene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kjøp deg en koffert og ta deg en tur til tropene. Tenkte bygge tog landskapet i kofferten den er større bredere en gitar bag er da, for de bua skinne vet jeg ikke kan ha 2 siden vær andre i gitar bagen uten toga sporer av da men i i en koffert stor koffert kan jeg det lettere da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Nei nå blir det å teste hva skjermkorte er godt for, krysser fingrene for noen gode resultater med overklokking. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har truet han med politianmeldelse nå. Ser hva som skjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har truet han med politianmeldelse nå. Ser hva som skjer. Håper det fikser seg for deg Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Håper det fikser seg for deg Lami Skal si han våknet til live når jeg sa vi skulle politianmelde han. Han sa han har overført for lenge siden, men jeg har skjekket alle kontoutskriftene uten å ha fått noen som helst. Så da får jeg se på mandag da.. Skulle sende bevis på at han hadde overført. Hvis han hadde overført, hvorfor i helvete har han ikke svart mailene til meg og faren min, eller på Face før liksom.. Endret 13. juli 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har truet han med politianmeldelse nå. Ser hva som skjer. Bra! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Skal si han våknet til live når jeg sa vi skulle politianmelde han. Han sa han har overført for lenge siden, men jeg har skjekket alle kontoutskriftene uten å ha fått noen som helst. Så da får jeg se på mandag da.. Skulle sende bevis på at han hadde overført. Hvis han hadde overført, hvorfor i helvete har han ikke svart mailene til meg og faren min, eller på Face før liksom.. Han ble sikkert skremt og høre du politianmelde han, det er dårlig reklame for han det Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Home, sweet home! <3 Skjer det noe spennende her da? Endret 13. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå