Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Moddingen tok lenger tid enn man skulle trodd. Viste seg at skallet som skulle "passe" kontrolleren var litt mindre enn det genuine så jeg måtte fjerne rumble-packene for å få plass. Snart ferdig men må bare få R1 og L1 på. :p

Lenke til kommentar

Moddingen tok lenger tid enn man skulle trodd. Viste seg at skallet som skulle "passe" kontrolleren var litt mindre enn det genuine så jeg måtte fjerne rumble-packene for å få plass. Snart ferdig men må bare få R1 og L1 på. :p

Nytt skin på kontrolleren ?

Lenke til kommentar

Skal bort på søndag, eller blir borte en uke, så kalt ferie, men så skal det jo typisk nok være med en person jeg egentlig ikke vil se trynet til når det blei sagt at denne personen ikke skulle være med, oh joy, en ferie tur er ikke ferie, det er stress og mer stress og spesielt når folk skal dra med seg alt faenskap de presterer og finne.

Er bare mer fristende å bli hjemme enn det allerede var i utgangspunktet.

Kan du bare være hjemme da, exe unnskyldning fra deg til de du ikke liker, du har fått omgang syken :green:

Bilde kromis bilde plz :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nytt skin på kontrolleren ?

Bl.a. Tok meg jævlig lang tid men fyfaen det var verdt det. Kontrolleren er mer behagelig å holde + ser utrolig bra ut. Skulle hatt noe FF13 klistermeker på den da.

Bilde kromis bilde plz :wee:

Her har du bilder av før og etter:

Før: Støvet og ekkel etter en lang periode uten PS3.

Etter: God som ny, utrolig god å holde i og meget vakker pen!

Enda nærmere.

Står nå til lading.

Hva synes dere? Valgte selv ut hvordan den skulle se ut, tenkte å kjøre litt Final Fantasy 13 tema men mangler evt. klister som jeg kunne ha i sentrum av kontrolleren. Tror sannsynligvis jeg dropper det, synes den så meget digg ut sånn som den er nå! :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Orket ikke å bruke så veldig lang tid på kabelrydding men er allikevel godt fornøyd! :)

post-101130-0-16052800-1373662827_thumb.jpg

post-101130-0-47131900-1373662844_thumb.jpg

Før:

post-101130-0-25246600-1373662950_thumb.jpg

Pent arbeid, fortjente en "pil opp". :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Bl.a. Tok meg jævlig lang tid men fyfaen det var verdt det. Kontrolleren er mer behagelig å holde + ser utrolig bra ut. Skulle hatt noe FF13 klistermeker på den da.

Her har du bilder av før og etter:

Før: Støvet og ekkel etter en lang periode uten PS3.

Etter: God som ny, utrolig god å holde i og meget vakker pen!

Enda nærmere.

Står nå til lading.

Hva synes dere? Valgte selv ut hvordan den skulle se ut, tenkte å kjøre litt Final Fantasy 13 tema men mangler evt. klister som jeg kunne ha i sentrum av kontrolleren. Tror sannsynligvis jeg dropper det, synes den så meget digg ut sånn som den er nå! :)

Jeg likte både 2 da :)
Lenke til kommentar

En "kompis" som driver butikk skylder meg 400,- for noe jeg kjøpte hos han men aldri fikk.

Han svarer bestemt ikke meg på Face selv om han er på ofte.

Har sendt han flere mail uten svar og nå sendte faren min på mandag uten at han også har fått svar.

Så hva skal jeg gjøre nå videre egentlig? Foreldrene mine sier de ikke gidd å politianmelde... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...