meg0709 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er ikke så big deal, men litt ro i sjela kan man jo alltids få. Jeg tenkte bare, juhu, men nå er det mer sånn, jaja, blir jo bare 1 uke så det går vel greit nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Moddingen tok lenger tid enn man skulle trodd. Viste seg at skallet som skulle "passe" kontrolleren var litt mindre enn det genuine så jeg måtte fjerne rumble-packene for å få plass. Snart ferdig men må bare få R1 og L1 på. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Moddingen tok lenger tid enn man skulle trodd. Viste seg at skallet som skulle "passe" kontrolleren var litt mindre enn det genuine så jeg måtte fjerne rumble-packene for å få plass. Snart ferdig men må bare få R1 og L1 på. Nytt skin på kontrolleren ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Skal bort på søndag, eller blir borte en uke, så kalt ferie, men så skal det jo typisk nok være med en person jeg egentlig ikke vil se trynet til når det blei sagt at denne personen ikke skulle være med, oh joy, en ferie tur er ikke ferie, det er stress og mer stress og spesielt når folk skal dra med seg alt faenskap de presterer og finne. Er bare mer fristende å bli hjemme enn det allerede var i utgangspunktet. Kan du bare være hjemme da, exe unnskyldning fra deg til de du ikke liker, du har fått omgang syken Moddingen tok lenger tid enn man skulle trodd. Viste seg at skallet som skulle "passe" kontrolleren var litt mindre enn det genuine så jeg måtte fjerne rumble-packene for å få plass. Snart ferdig men må bare få R1 og L1 på. Bilde kromis bilde plz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Nytt skin på kontrolleren ? Bl.a. Tok meg jævlig lang tid men fyfaen det var verdt det. Kontrolleren er mer behagelig å holde + ser utrolig bra ut. Skulle hatt noe FF13 klistermeker på den da. Bilde kromis bilde plz Her har du bilder av før og etter: Før: Støvet og ekkel etter en lang periode uten PS3. Etter: God som ny, utrolig god å holde i og meget vakker pen! Enda nærmere. Står nå til lading. Hva synes dere? Valgte selv ut hvordan den skulle se ut, tenkte å kjøre litt Final Fantasy 13 tema men mangler evt. klister som jeg kunne ha i sentrum av kontrolleren. Tror sannsynligvis jeg dropper det, synes den så meget digg ut sånn som den er nå! Endret 12. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Orket ikke å bruke så veldig lang tid på kabelrydding men er allikevel godt fornøyd! Før: Endret 12. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Ble ryddigere bak (og foran) for deg enn for meg Hater å ikke ha noe å feste kablene til Endret 12. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Orket ikke å bruke så veldig lang tid på kabelrydding men er allikevel godt fornøyd! Før: Pent arbeid, fortjente en "pil opp". Endret 12. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hos meg ser det ut som om det har gått av en bombe bak, men foran så er det rimelig greit. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ikke helt fornøyd med baksiden, men gidder ikke å bruke mer tid der bak siden det er framsiden som teller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bl.a. Tok meg jævlig lang tid men fyfaen det var verdt det. Kontrolleren er mer behagelig å holde + ser utrolig bra ut. Skulle hatt noe FF13 klistermeker på den da. Her har du bilder av før og etter: Før: Støvet og ekkel etter en lang periode uten PS3. Etter: God som ny, utrolig god å holde i og meget vakker pen! Enda nærmere. Står nå til lading. Hva synes dere? Valgte selv ut hvordan den skulle se ut, tenkte å kjøre litt Final Fantasy 13 tema men mangler evt. klister som jeg kunne ha i sentrum av kontrolleren. Tror sannsynligvis jeg dropper det, synes den så meget digg ut sånn som den er nå! Jeg likte både 2 da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Den gamle var kjedelig sammenlignet med min nye. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Syns det ble litt for lite kontrast mellom det hvite og det rosa egentlig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kromis mye kostet den mora der da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Mindre enn 200,- kr. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 En "kompis" som driver butikk skylder meg 400,- for noe jeg kjøpte hos han men aldri fikk. Han svarer bestemt ikke meg på Face selv om han er på ofte. Har sendt han flere mail uten svar og nå sendte faren min på mandag uten at han også har fått svar. Så hva skal jeg gjøre nå videre egentlig? Foreldrene mine sier de ikke gidd å politianmelde... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Tyveri, noe burde bli gjort. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hva "kjøpte" du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 COD-memes, tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå