Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Da var Kromskallen tilbake igjen! Lag sånne "blanking plates" og lakker dem matt sort, eller hvilken farge kabinettet ditt har. Enkel, billig og supert. Blir mye mer ryddigere Eksempel: Skal ta en titt på videoen om en liten stund. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Godt å ha tilbake ditt gamle nick! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Virkelig? Nei, jeg gikk lei av John Reese ettersom alle kalte meg John og jeg heter Jan + var ikke så kult lenger, heh. Anyways, godt å være tilbake i mine gode røtter, no more navneswtich as. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 John Reese, jeg har alltid kalt deg Krom. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Velkommen tilbake, Kromskallen! 7th of August; vet ikke om du har fått det med deg, men da kommer MSI 780 lightning Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er du glad i mat?? Ja Er du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 John Reese, jeg har alltid kalt deg Krom. Stemmer! Velkommen tilbake, Kromskallen! 7th of August; vet ikke om du har fått det med deg, men da kommer MSI 780 lightning Jo takk for det. Stund til enda. Ja Er du? Det er du. Fikk GOW3 i postkassen i dag, herlig! X360 time en stund nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Da var Kromskallen tilbake igjen! Kromis så glad jeg ble nå, har savnet deg her, har ikke sett deg lenge tusen takk Virkelig? Nei, jeg gikk lei av John Reese ettersom alle kalte meg John og jeg heter Jan + var ikke så kult lenger, heh. Anyways, godt å være tilbake i mine gode røtter, no more navneswtich as. Nei røttene er Krumskull da hm er det? Ja Er du? Ja det er jeg, snadder det da :green: :green: :green: Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kan windows oppdateringer lage problem for spill ? Har vertfall hatt problemer Med å starte bla. World Of Tanks og War Thunder... Kom plutselig - Etter en "update restart" Har fått headsett idag ! Fett med trådløst ass Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kan windows oppdateringer lage problem for spill ? Har vertfall hatt problemer Med å starte bla. World Of Tanks og War Thunder... Kom plutselig - Etter en "update restart" Har fått headsett idag ! Fett med trådløst ass Er det lade batterier i det headsettet da Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er det lade batterier i det headsettet da Er nok er LI-Ion batteri i det (?) Vengeance 2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kromis så glad jeg ble nå, har savnet deg her, har ikke sett deg lenge tusen takk Nei røttene er Krumskull da hm er det? Ja det er jeg, snadder det da :green: :green: :green: Du er herlig, joking. Kromskallen har savna deg også Chromeskull var det første aliaset også ble det konvertert til norsk, Kromskallen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skal ta en titt på videoen om en liten stund. Så du innlegget mitt i kabinett tråden? Linka deg til Lutro0 der Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Fikk 3 pakker jeg er heldig da ha ha alle 3 pakkene kom i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så du innlegget mitt i kabinett tråden? Linka deg til Lutro0 der Titter på den også om ei stund, har vært opptatt med å se på en serie med brodern. Murdoch eller hva det nå enn heter, skikkelig kul serie. Fikk 3 pakker jeg er heldig da ha ha alle 3 pakkene kom i dag Gamezone.no? Kommer vell 2 pakker til i løpet av neste uke, forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kommer en pakke til meg i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 R4 skal nå vell bli digg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg også får en pakke i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mange som får pakker ja, hehe. Gleder meg til å modde Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 T Gamezone.no? Kommer vell 2 pakker til i løpet av neste uke, forhåpentligvis i morgen. Yes gamezone er det, men se den koselige karen her da Kommer en pakke til meg i morgen Hva er det da, har du rana banken du oxo Jeg også får en pakke i morgen! Hva er det true, er det flere data deler Mange som får pakker ja, hehe. Gleder meg til å modde Har du ikke fått det pakkene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå