Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Lakkere den rosa :)

Fuck yeah, Rainbow-powers or someshit.

Med masse hjerter også! Men nå tar jeg kvelden, alt for sent egentlig men men..

Selvfølgelig, hjerter er viktig å ha på den ja!

Lenke til kommentar

sj3f har du spist noen gode midagger i usa da, og fått mye is på fat. Fikk du doggy bag med deg hjem hvis du ikke orket all maten da for pors i usa er vel store da :)

Meeh, porsjonene her borte er ikke så store :green: ikke så store for meg iallefall :ninja:

Helt greie middager, men det går mye i burger :( må på mcdonalds når det er så lange køer på restaurantene, går kjapt da. Billig med mat her vertfall :D

Lenke til kommentar

Marklin er kvalitet, joking. Dette er en investering. Tar man godt vare på dette, er det salgsverdi i dette.

Er det da okej det viste jeg ikke da , men har 3 hobbyer da, hobby 1 ps4.VS.xbox-one.VS.wiiU da. Og hobby 2 er en rååå spille pc som jeg skal kjøpe da. Og hobby 3 marklin z som er satt på is da, :dribble: men isen har begynt og smelte nå noen prosent et par % :w00t:

Amundsen Hobbyholder stengt fra og med Tirsdag 9 Juli

til og med Tirsdag 23 Juli. :nei:

de sender ikke pakker i den perioden.

Den PC-program Sporplanlegger blir snart kjøpt inn http://www.amundsenh...68&StrSearch=cd :green:

Flaueste runden jeg noen gang har spilt, satan.

Hvorfor det er det flauste runde da :)

Meeh, porsjonene her borte er ikke så store :green: ikke så store for meg iallefall :ninja:

Helt greie middager, men det går mye i burger :( må på mcdonalds når det er så lange køer på restaurantene, går kjapt da. Billig med mat her vertfall :D

Er du glad i mat?? :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...