WhatWorld Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Sharain... det blir litt vanskeleg å sammanlikne, då... Drepte - Arrestert ikkje er det samme Eller rekna du poeng? I såfall, korleis er poengskalaen Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 WW: Fått tv/skjerm (hva var det?) din nå? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg drar på sjukehus snart... gjorde ikke vondt tidlig på dagen, men etter å ha vært rundt til fots og gjort forskjellig er smerten tilbake... og its not good Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 WW: Fått tv/skjerm (hva var det?) din nå? Ja Så utruleg vakkert! Storfornøgd! Satt i fleire timar og styrte med lyden og bilde igår... men rakk å sjå nokre episodar av diverse seriar Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Han er sikkert interessert i en jobb eller flere. Pris avtaler man på forhånd i forhold til hva som skal utføres på kjøretøyet . Kan ta en prat med han i løpet av uka og høre hva han sier.Kjempefint. Jeg drar på sjukehus snart... gjorde ikke vondt tidlig på dagen, men etter å ha vært rundt til fots og gjort forskjellig er smerten tilbake... og its not goodDu får ha lykke til. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 jupp.. bare lar klesvaska gå rundt først. Jeg kan i det minste sitte å slappe av uten noe ubehag . Jeg er nomalt litt "jackass" og gjør dumme ting når jeg bedriver idrett. Men dette er ikke noe jeg normalt har følt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 God ettermiddag folkens. Digg med litt langhelg nå så da blir det mye gaming OG får samtidig sjangsen til å bli bedre. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Sharain... det blir litt vanskeleg å sammanlikne, då... Drepte - Arrestert ikkje er det samme Eller rekna du poeng? I såfall, korleis er poengskalaen Var vel mer poeng. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Tror jeg skal forhåndsbestille WII U...mange av lanseringspillene så spennende ut. Nintendo Wii U Konsoll Premium ZombiUInkl. 1 Wii U Gamepad + ZombiU spill Svart Wii U-konsoll med 32GB innebygd flashminne Svart Wii U GamePad Svart Wii U Pro Controller Spillene Nintendo Land og ZombiU Strømadapter til Wii U-konsollen Strømadapter til Wii U GamePad HDMI®-kabel Sensorbar Ladestasjon til Wii U GamePad Stativ til Wii U GamePad Totalt å betale: 3 711.kr http://www.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-WiiU/Maskinvare/Nintendo-Wii-U-Konsoll-Premium-ZombiU-Inkl-1-Wii-U-Gamepad--ZombiU-spill-118938-p0000047468.aspx Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Rolf: God bedring, håper at det bare er bagatell. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 jupp.. bare lar klesvaska gå rundt først. Jeg kan i det minste sitte å slappe av uten noe ubehag . Du får fortelle hvordan det gikk. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det kan jeg vedde på at han gjør. 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 God dag. jepp,god bedring Rolf..er nok bare en bagatell skal du se. Tror jeg skal forhåndsbestille WII U...mange av lanseringspillene så spennende ut. Nintendo Wii U Konsoll Premium ZombiUInkl. 1 Wii U Gamepad + ZombiU spill Svart Wii U-konsoll med 32GB innebygd flashminne Svart Wii U GamePad Svart Wii U Pro Controller Spillene Nintendo Land og ZombiU Strømadapter til Wii U-konsollen Strømadapter til Wii U GamePad HDMI®-kabel Sensorbar Ladestasjon til Wii U GamePad Stativ til Wii U GamePad Totalt å betale: 3 711.kr http://www.gamezone....0000047468.aspx Spennende og rimelig pakke det. La like godt inn en forhåndsbestilling. Takker for tipset Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 jupp.. bare lar klesvaska gå rundt først. Jeg kan i det minste sitte å slappe av uten noe ubehag . Jeg er nomalt litt "jackass" og gjør dumme ting når jeg bedriver idrett. Men dette er ikke noe jeg normalt har følt. God bedring, Rolf. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Samsung 830 256GB til 1449kr på mpx, meg sikle, veldig mye. Lurer på hvordan 840 og plextor m5p kommer til å legge seg i pris. Endret 20. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Noen som blir med på en runde BF3? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 yay! 16GB corsair platinum 1866MHz og RAZER GOLIATHUS EXTENDED XL - SPEED er på veg! :D :D mangler bare nytt hovedkort, tastatur og skjerm så har jeg nesten helt nytt setup Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvorfor trenger du nytt hovedkort, tastatur og skjerm? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 oppgraderte til intel skjermen starter å bli gammel (bare VGA) og tastaturet jeg har nå funker ikke når det blir mørkt om vinteren, da ser jeg ikke noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvorfor skal du se på tastaturet? Du er ikke en skikkelig gamer om du ser på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå