Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er aboslutt ingen grunn til å oppgi at ett kort lager en ulyd, coilwhine behøver ikke å skje hos neste mann som har kortet og det er ikke farlig, absolutt ingen grunn for å oppgi noe sånt, da måtte komplett ha oppgitt det på andre kort som er helt nye også, det er ingen garanti for sånt uansett hvor vrang man vil være.

Lenke til kommentar

Det er aboslutt ingen grunn til å oppgi at ett kort lager en ulyd, coilwhine behøver ikke å skje hos neste mann som har kortet og det er ikke farlig, absolutt ingen grunn for å oppgi noe sånt, da måtte komplett ha oppgitt det på andre kort som er helt nye også, det er ingen garanti for sånt uansett hvor vrang man vil være.

Er det ikke bedre og være ærlig da, og si sannheten da for Komplett finner sikkert det ut da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva er det i pakkene da :tease: blitt kjøpe gal nå da

Modde-greier. Bestilte det for en stund siden nå så litt sent kanskje å kalle meg kjøpegal? :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Modde-greier. Bestilte det for en stund siden nå så litt sent kanskje å kalle meg kjøpegal? :p

Hvis det er for sent nå og kalle deg kjøpe gal nå, da kaller jeg deg det i morgen tillig da klokken 09:00 i stede da. :tease: Hvis du ser en vare exe pc til 12000.kr da kjøper du den da, men da du får puring da gir du faen da ha ha nei ikke gjør det tullet bare der du :)

Amundsen Hobby er faen stengt fra 9 juli til 23 juli, :confused: får ikke kjøpt Sporplanlegger til marklin z, stiv pris da Pris: 890.kr da :cry:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Faen også, irriterer meg slik på Statens Vegvesen.

Har nå fått beviset mitt for fullført traffikalt grunnkurs som igjen gir meg rett til å øvelseskjøre lett mc og moped (lett mc for min del)

Feilen da er at beviset mangler både signatur og stempel som man må ha for at det skal være gyldig.

Dette medfører da at jeg må ta turen personlig til veidirektoratet å få de til å fylle ut...

Tenk hvor mye tid jeg ville spart meg hvis de kunne ha gjort det riktig første gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...