MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har ikke Doom IV vært bekreftet for flere år siden? Jo men Bethesda var ikke fornøyd med Id Software da så jeg trur Doom 4 ble kansellert eller ble lagt på is en stund da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Skrev at grunnen til at jeg benyttet meg av angreretten var pga coilwhine så Komplett vet det allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har ikke Doom IV vært bekreftet for flere år siden? Utsatt i en lang periode. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Håper Id Software har gått til bake i røttene til doom, som i doom 1 og doom 2 og finale doom da i doom 4 da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Får kabinettet før jeg tar fart og løper til Bulgaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Blir pakker på meg i morgen, yaay. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Får kabinettet før jeg tar fart og løper til Bulgaria Gratulere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Takk, får til og med helga for å flytte over komponentene Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 God dag . Deilig med sol og varme. I morgen blir det å komme seg langt til fjells i det minste Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er aboslutt ingen grunn til å oppgi at ett kort lager en ulyd, coilwhine behøver ikke å skje hos neste mann som har kortet og det er ikke farlig, absolutt ingen grunn for å oppgi noe sånt, da måtte komplett ha oppgitt det på andre kort som er helt nye også, det er ingen garanti for sånt uansett hvor vrang man vil være. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er aboslutt ingen grunn til å oppgi at ett kort lager en ulyd, coilwhine behøver ikke å skje hos neste mann som har kortet og det er ikke farlig, absolutt ingen grunn for å oppgi noe sånt, da måtte komplett ha oppgitt det på andre kort som er helt nye også, det er ingen garanti for sånt uansett hvor vrang man vil være. Er det ikke bedre og være ærlig da, og si sannheten da for Komplett finner sikkert det ut da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ting ordner seg som regel og beste er å være ryddig nå man har ett problem... Tror jeg skal kjøpe meg ny laptop senere i år når Haswell generasjonen er kommet ordentlig på markedet Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg mente det slik at komplett må ikke oppgi noen ting når kortet fungerer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg mente det slik at komplett må ikke oppgi noen ting når kortet fungerer. Okej den er grei, får stikke på rema før jeg sovner da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hadde det vært en stor feil med kortet som at det ikke fungerer som det skal så hadde de nok aldri lagt det ut for salg, slikt sendes vel tilbake til produsent så de kan få sett på hva som er feil, hvis ikke så bare kastes det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Blir pakker på meg i morgen, yaay. Hva er det i pakkene da blitt kjøpe gal nå da Endret 10. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Hva er det i pakkene da blitt kjøpe gal nå da Modde-greier. Bestilte det for en stund siden nå så litt sent kanskje å kalle meg kjøpegal? Endret 10. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Modde-greier. Bestilte det for en stund siden nå så litt sent kanskje å kalle meg kjøpegal? Hvis det er for sent nå og kalle deg kjøpe gal nå, da kaller jeg deg det i morgen tillig da klokken 09:00 i stede da. Hvis du ser en vare exe pc til 12000.kr da kjøper du den da, men da du får puring da gir du faen da ha ha nei ikke gjør det tullet bare der du Amundsen Hobby er faen stengt fra 9 juli til 23 juli, får ikke kjøpt Sporplanlegger til marklin z, stiv pris da Pris: 890.kr da Endret 10. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Faen også, irriterer meg slik på Statens Vegvesen. Har nå fått beviset mitt for fullført traffikalt grunnkurs som igjen gir meg rett til å øvelseskjøre lett mc og moped (lett mc for min del) Feilen da er at beviset mangler både signatur og stempel som man må ha for at det skal være gyldig. Dette medfører da at jeg må ta turen personlig til veidirektoratet å få de til å fylle ut... Tenk hvor mye tid jeg ville spart meg hvis de kunne ha gjort det riktig første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå