Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen burde jo nesten halverast med ein gong det er brukt... Er det ikkje nokon regel eller lov som seier noko om prising av brukt elektronikk, når det ikkje er privat person som sel...?

Kva skal ein ta seg til når ein ikkje har jobb lenger og ikkje kan søkje ny jobb med ein gong?

Sjølv gløymde eg å slå av vekkerklokka som stod på halv 7 for å vakne i tide til å reise på jobb...

Og når ein har satt at ein må løyse 2 "kvadrat rot av" mattestykker for å slå av alarmen, så er den litt kjip

Prisen er egentlig passe grei med tanke på demovarer og garantien man får. Hadde det blitt solgt privat er det 30% "avslag" av nypris og 30% per år.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fikk med spill på mitt andre, første derimot nada niks grunnet de ikke hadde AMD Never Settled på den tiden.

Vet ikke om jeg får noe denne gangen, er heldig om jeg gjør slik at jeg kan selge koden grunnet jeg ikke har bruk for noe Crysis eller Bioshock 3. Har spillene alt. :p

Lenke til kommentar

Fikk pakke nr 1 i dag da, di 3 neste kommer sikkert snart da :dribble:

Fikk med spill på mitt andre, første derimot nada niks grunnet de ikke hadde AMD Never Settled på den tiden.

Vet ikke om jeg får noe denne gangen, er heldig om jeg gjør slik at jeg kan selge koden grunnet jeg ikke har bruk for noe Crysis eller Bioshock 3. Har spillene alt.

Ang selge sier du, :) nei gi de bort som jeg gjorde med en ps3 venn han fikk noen coder gratis verdi 300.kr til 500.kr til og spille online i 360 da :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hvorfor er verdien MYE lavere? Jeg ser ikke helt hvorfor. 10% er fornuftig, ikke 50%.

Fordi det har allerede hatt ein meir eigar, og det er brukt.

Du ville ikkje betalt full pris for f.eks. ein bil som hadde køyrd over 200 000km og hatt 3 eigarar.... då kjøper du heller ein ny.

Slik er det med elektronikk og, du veit aldri korleis det har vore brukt, og du har ikkje lyst til at det går i stykkjer, sjølv om du får nytt, så må du vente i 1månad før du får nytt skjermkort.

+ Du får ikkje gleden av å pakka opp eit brukt skjermkort....

F.eks. Collector's Edition av eit spel, du betalar ikkje 700kr for brukt og åpna ein om du får flunkande ny og uåpna for 1000kr.

For kvart år som går, så¨vil den brukte synke i pris, men den uåpna vil berre stige i pris verdi.

Ingen vil betale nesten like mykje for noko som er brukt som du risikerer at vert øydelagt, som for noko nytt som er endå mindre sjangs for at vert øydelagt.

Sei Snute hadde kjøpt eit brukt skjermkort, så krasjar det midt i ein turnering han kunne ha vunne... j*lig kjipt.

Sjangsen er mindre for at det går gale like fort med eit brukt eit som eit nytt eit.

Du veit aldri korleis forrige eigar har brukt skjermkortet...

Sjølv om eg kjøpte 570kortet mitt nytt for 2500, så ville eg ikkje solgt det for meir enn 1000, og det har med å gjere at det er brukt, men ikkje kor mykje det er brukt.

Lenke til kommentar

Prisen er egentlig passe grei med tanke på demovarer og garantien man får. Hadde det blitt solgt privat er det 30% "avslag" av nypris og 30% per år.

Men demo då er det eigentleg berre vist fram i bruk av testar og slikt, så bruktvare blir betre kategorisering...

Demo forbindar eg med at er såvidt brukt til utstilling/vise fram produktet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ser ut som Komplett allerede har fått solgt mitt gamle skjermkort.

Solgt det? Solgte de et skjermkort med coilwhine?

Er en stiv pris Komplett selger det for da :cry:

Demo-vare ala. brukt. Blir nok ikke 5000,- kr de solgte det for da.

Ny pris på det skjerm kortet, hva er prisen der da???

5099-5199,- kr elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, samme her.

Håper Komplettt er ærlige da og oppgir all informasjon som f.eks at kortet er coilwhine utsatt.

Herlig å vite at Doom IV skal være bekreftet! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...