Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
  MTK skrev (På 10.7.2013 den 1.54):

Du får ikke lure bort innlegget mitt ved å starte ny side :(

Jo, Marius. :p

VegardBS skrev (På 10.7.2013 den 11.07):

Jeg syns ikke det høres ut som coilwhine, tror det er vifta som har et dårlig lager, eller så kan det jo være H100en din. Er ikke sikker, men bare et par forslag

Morn,

Ikke H100, lyden kommer fra hvor skjermkortene står som er mer senstralt og ikke ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq
  VegardBS skrev (På 10.7.2013 den 11.07):

Jeg syns ikke det høres ut som coilwhine, tror det er vifta som har et dårlig lager, eller så kan det jo være H100en din. Er ikke sikker, men bare et par forslag

Peiling på lyden min? Har litt problemer med støy på videoen da en i3 kjøler spinner uten viftekontroll :p

Vil gratulere Krom med å klare å glemme å skru på vekkerklokka.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
  MTK skrev (På 10.7.2013 den 12.38):

Vil gratulere Krom med å klare å glemme å skru på vekkerklokka.

Send meg diplom :D

Lenke til kommentar

Prisen burde jo nesten halverast med ein gong det er brukt... Er det ikkje nokon regel eller lov som seier noko om prising av brukt elektronikk, når det ikkje er privat person som sel...?

Kva skal ein ta seg til når ein ikkje har jobb lenger og ikkje kan søkje ny jobb med ein gong?

Sjølv gløymde eg å slå av vekkerklokka som stod på halv 7 for å vakne i tide til å reise på jobb...

Og når ein har satt at ein må løyse 2 "kvadrat rot av" mattestykker for å slå av alarmen, så er den litt kjip

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Prisen burde ikke halveres når det er brukt da Komplett gir deg 5 års reklamasjonsrett fra den dagen du kjøper varen.

Lenke til kommentar

Mobilen er den tryggeste vekke klokken man kan ha da, er bare lade den opp mobilen. Men hvis man glømer og lade mobilen da er drit surt da. Har 2 stk mobiler har en veldig good grunn ha 2 mobiler da

John Reese skrev (På 10.7.2013 den 12.49):

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Når sto du opp i dag da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
  WhatWorld skrev (På 10.7.2013 den 13.22):

Jau, med ein gong det er brukt, så vert verdien mykje lågare, sjølv om du får erstatning om det går i stykker...

Hadde aldri betalt meir enn halv pris for noko som var brukt. Spessielt når det gjeld elektronikk.

Jeg har noen brukte data deler i skapet 50% avslag på de, kjøpe?? :tease: ha ha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq
  WhatWorld skrev (På 10.7.2013 den 13.22):

Jau, med ein gong det er brukt, så vert verdien mykje lågare, sjølv om du får erstatning om det går i stykker...

Hvorfor er verdien MYE lavere? Jeg ser ikke helt hvorfor. 10% er fornuftig, ikke 50%.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da blir det å sende 7970 i retur så snart som returlappen er her. Blir vell stuck med Sapphire kort en stund til så jeg kan glemme Nvidia med mindre om jeg får solgt dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...