MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan ikke AD Aware bli ferdig og søke da i pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Venter enda et svar på hva som er feil med mitt innlegg? Eneste fordelen er 6 GB VRAM skrev du. En bedre chip kan klokke lengre. Da er spørsmålet mitt, har dem sluppet ut noen MSI 780 utenom ref? For så langt så er det bare ref som er på markedet og nada Lightning. Jeg kan vell si at MSI GTX 780 er et greit kallenavn grunnet bare ref er ute på markedet her i Norge og inntill Lightning er ute. Kinda. http://www.youtube.com/watch?v=INy7m0nhb8A http://www.prisjakt.no/product.php?p=2022924 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ser ut som du trenger det når du ikke kan ett slikt eldgammelt uttrykk, just sayin'. Vent nå til slutten av juli, amd skulle vel komme med noen nye drivere som fikser dette problemet med 2 kort. Thanks, gee. AMD er litt sente ute da, værtfall i mitt tillfelle. Nvidia er nok neste stopp innenfor GPU verden. Kinda. Yeye. Endret 9. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Han kan være jævlig irriterende når han slenger med leppa her as, just sayin'. Men som du skrev, dere aldri har vært uvenner. Hva er oppskriften du på det krom?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men som du skrev, dere aldri har vært uvenner. Hva er oppskriften du på det krom?? Bestevenner for life, yo. Ups and downs men aldri uvenner, slik er det bare. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Eneste fordelen er 6 GB VRAM skrev du. En bedre chip kan klokke lengre. Sant det, men 780 er allikevel et bedre valg synes jeg med mindre man har flere skjermer. Men det skal sies at jeg har sett tilfeller hvor 780 klokker bedre enn Titan, så det er ikke garantert at man får bedre chip på Titan, selv om det burde være en selvfølge til prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 780 Lightning kan ende opp med å klokke en god del bedre enn Titan da de bruker cherrypicked chips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 TITAN med EK kjøling, lovely. Nizzen storkoser seg vell med 3x og EK på alle mann. 780 Lightning kan ende opp med å klokke en god del bedre enn Titan da de bruker cherrypicked chips. Synd man må vente en god stund til før det er lansert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bestevenner for life, yo. Ups and downs men aldri uvenner, slik er det bare. Da jeg ser du skriver yo, da tenker jeg på rocky balboa for han sier mye yo i filmene da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 AMD kommer til å kjøre ifra nvidia neste gang, nemo problemo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fikk bare litt lyst å skrive "yo" akkurat der og da. Ikke noe jeg bruker ofte for å hilse eller i noen andre slags sammenheng. Rocky Balboa ja, kan ikke huske han sa mye "yo" da men.. Må nok se filmene på nytt etter som at det er en veldig lang stund siden sist. AMD kommer til å kjøre ifra nvidia neste gang, nemo problemo. Gleder meg til å se det. "Nemo problemo" er vell nå litt tidlig å si. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nei må prøve og fine loppe kassa da snart da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 AMD kommer til å kjøre ifra nvidia neste gang, nemo problemo. Håper du har rett! Bra med hard konkurranse fra konkurrentene! Her lyner og tordner det faktisk. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 TITAN med EK kjøling, lovely. Nizzen storkoser seg vell med 3x og EK på alle mann. Nizzen har 2 Titan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Håper du har rett! Bra med hard konkurranse fra konkurrentene! Her lyner og tordner det faktisk. Suger for meg om AMD blir topp notch om jeg får overgang fra AMD til Nvidia. Her er det kaldt og kjølig, hører vinden blåse. Nizzen har 2 Titan Ikke 3x? Hadde værtfall 3 vil jeg påstå. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror det var 3x680 han hadde, kan vel spørre han du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) 3x 680 = Extreme Z-2 med sine über paintjob på sitt MSI X79A GD65 (8D). Er nok feil gitt. Sameshit, nvm. Må nok snart ta kvelden selv, tenker jeg må hente en flaske vann og spille en halvtimes tid. Endret 9. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Tja, jeg håper at AMD lager noe som kjører ifra det mest ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Vi får nå se da. Tar øyeblikk kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Coilwhine eller ikke? Kommer fra skjermkort. http://db.tt/R6dvtDL2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå