Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) 560 SLI i ca 2 år. GTX 780 er et bedre alternativ enn Titan, det lille forspranget Titan har tar 780 lett igjen med litt overklokking. Eneste fordelen til Titan er 6 GB VRAM hvis du har planer om et oppsett med flere skjermer. Feil, 780 er Titan med dårlige chips. MSI GTX 780 Dette? Bruk navnene på kjølerne, ikke merkene. "Din ordre er på vei!" Jelly Endret 9. juli 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Det er bare et kabinett som er på vei da Blir nok 780 en gang etter sommerferien på meg også Endret 9. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) 560 SLI i ca 2 år. Feil, 780 er Titan med dårlige chips. Dette? Bruk navnene på kjølerne, ikke merkene. Jelly Jelly hva da.?? da jeg ser ordet jelly tenker jeg på jelly belly godteri da :dribble: :dribble: Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Its so beautiful :love: Spill som krever mye ? Har allerede testa Crysis 3, Skal si 760 leverer! 30+Fps med alt på max ! Endret 9. juli 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er bare et kabinett som er på vei da Blir nok 780 en gang etter sommerferien på meg også Ooops, blandet deg med aleks Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Its so beautiful :love: Spill som krever mye ? Har allerede testa Crysis 3, Skal si 760 leverer! 30+Fps med alt på max ! Helt enig med deg der :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette? Bruk navnene på kjølerne, ikke merkene. y do u care? Blir et jævlig bra år, masse gode spill og spesielt mye Final Fantasy på meg. Blir sikkert over 100 timer med FFX og FFX-2. Rundt juletid blir det 100 timer med FF13:3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fordi MSI har flere kjølere. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Feil, 780 er Titan med dårlige chips. Venter enda et svar på hva som er feil med mitt innlegg? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Nei as, hva faen er det bortkasta med? Les aleksanderros innlegg så blir det mer fornuftig enn bortkasta. Fornuftig og fornuftig, fru Blom Gøy er det, men fornuftig er det ikke Endret 9. juli 2013 av sj3f 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 sj3f har du spist noen gode midagger i usa da, og fått mye is på fat. Fikk du doggy bag med deg hjem hvis du ikke orket all maten da for pors i usa er vel store da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det kan jo hende at nvidia biner titan som en bedre variant, men hoved forskjellen er vel mengden ram og er det noe som koster så er det ram. Kanskje det er en snau ytelses forskjell også, uansett så er jo hvert kort unikt uansett hvilke skjermkort man kjøper, noen er bedre enn andre selv om de har likt navn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har tenkt bare data deler fra assus da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Lykke til. Endret 9. juli 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, for nvidia har jo hatt kjempe stabile drivere i det siste, jada. Det er ingenting galt med driverne til amd, du lever fortsatt i 2005 ser jeg. Thanks, geee Fornuftig og fornuftig, fru Blom Gøy er det, men fornuftig er det ikke Fru Blom? You high? Fordi MSI har flere kjølere. Da er spørsmålet mitt, har dem sluppet ut noen MSI 780 utenom ref? For så langt så er det bare ref som er på markedet og nada Lightning. Jeg kan vell si at MSI GTX 780 er et greit kallenavn grunnet bare ref er ute på markedet her i Norge og inntill Lightning er ute. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Fru Blom? You high? Han er nok ikke det, sikkert bare kødde syk da slenger med leppa da Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Uttrykket «fru Blom» brukes når man vil moderere noe: Ung og ung, fru Blom. Rik og rik, fru Blom. Slik kan uttrykket varieres i det uendelige Dette uttrykket har jo vært brukt i år tider og lengre enn de fleste her har levd også om ikke alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Han kan være jævlig irriterende når han slenger med leppa her as, just sayin'. Anyways, om dere tror jeg mente at AMD sine drivere er noe jævla dritt i forhold til Nvidia så tenk om igjen. Vil nå si at AMD sine drivere er dårlig optimalisert til to kort enn single. Nvidia skal nokså ha litt bedre for to enn bare single. Dette uttrykket har jo vært brukt i år tider og lengre enn de fleste her har levd også om ikke alle. Så hyggelig å vite, tusen takk for hjelpen du! Jeg er så glad for at du kan slå opp ting for meg, jippy! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser ut som du trenger det når du ikke kan ett slikt eldgammelt uttrykk, just sayin'. Vent nå til slutten av juli, amd skulle vel komme med noen nye drivere som fikser dette problemet med 2 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå