Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

560 SLI i ca 2 år.

GTX 780 er et bedre alternativ enn Titan, det lille forspranget Titan har tar 780 lett igjen med litt overklokking. Eneste fordelen til Titan er 6 GB VRAM hvis du har planer om et oppsett med flere skjermer.

Feil, 780 er Titan med dårlige chips.

MSI GTX 780

Dette? Bruk navnene på kjølerne, ikke merkene.

"Din ordre er på vei!"

Jelly :( Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Det er bare et kabinett som er på vei da :p Blir nok 780 en gang etter sommerferien på meg også :grin2:

Ooops, blandet deg med aleks :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dette? Bruk navnene på kjølerne, ikke merkene.

y do u care?

Blir et jævlig bra år, masse gode spill og spesielt mye Final Fantasy på meg. Blir sikkert over 100 timer med FFX og FFX-2. Rundt juletid blir det 100 timer med FF13:3.

Lenke til kommentar

Nei as, hva faen er det bortkasta med? Les aleksanderros innlegg så blir det mer fornuftig enn bortkasta. ;)

Fornuftig og fornuftig, fru Blom :p

Gøy er det, men fornuftig er det ikke :D

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan jo hende at nvidia biner titan som en bedre variant, men hoved forskjellen er vel mengden ram og er det noe som koster så er det ram.

Kanskje det er en snau ytelses forskjell også, uansett så er jo hvert kort unikt uansett hvilke skjermkort man kjøper, noen er bedre enn andre selv om de har likt navn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, for nvidia har jo hatt kjempe stabile drivere i det siste, jada.

Det er ingenting galt med driverne til amd, du lever fortsatt i 2005 ser jeg.

Thanks, geee

Fornuftig og fornuftig, fru Blom :p

Gøy er det, men fornuftig er det ikke :D

Fru Blom? You high?

Fordi MSI har flere kjølere.

Da er spørsmålet mitt, har dem sluppet ut noen MSI 780 utenom ref? For så langt så er det bare ref som er på markedet og nada Lightning. Jeg kan vell si at MSI GTX 780 er et greit kallenavn grunnet bare ref er ute på markedet her i Norge og inntill Lightning er ute.

Lenke til kommentar
Uttrykket «fru Blom» brukes når man vil moderere noe: Ung og ung, fru Blom. Rik og rik, fru Blom. Slik kan uttrykket varieres i det uendelige

Dette uttrykket har jo vært brukt i år tider og lengre enn de fleste her har levd også om ikke alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Han kan være jævlig irriterende når han slenger med leppa her as, just sayin'.

Anyways, om dere tror jeg mente at AMD sine drivere er noe jævla dritt i forhold til Nvidia så tenk om igjen. Vil nå si at AMD sine drivere er dårlig optimalisert til to kort enn single. Nvidia skal nokså ha litt bedre for to enn bare single.

Dette uttrykket har jo vært brukt i år tider og lengre enn de fleste her har levd også om ikke alle.

Så hyggelig å vite, tusen takk for hjelpen du! Jeg er så glad for at du kan slå opp ting for meg, jippy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...