aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Har du bare en skjerm, og 2 skjerm kort i pcen da er det virkelig bortkastet penger da. plz Ehh, nei! Spesielt når han har en skjerm med oppdateringfrekvens på 144 Hz.. Kanskje du synes det er bortkastet men for oss datanerder så synes ikke vi det. Endret 9. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ehh, nei! Spesielt når han har en skjerm med oppdateringfrekvens på 144 Hz.. Kanskje du synes det er bortkastet men for oss datanerder så synes ikke vi det. Den satt ja. Har du bare en skjerm, og 2 skjerm kort i pcen da er det virkelig bortkastet penger da. plz Nei as, hva faen er det bortkasta med? Les aleksanderros innlegg så blir det mer fornuftig enn bortkasta. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 "Din ordre er på vei!" Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Den satt ja. Nei as, hva faen er det bortkasta med? Les aleksanderros innlegg så blir det mer fornuftig enn bortkasta. Jeg er bare veldig nyserig nå ??? Men kan du bruke begge skjerm kortene sammtidig, eller bare et skjem kort om gangen. Åsen er det i spill blir det bedre grafikk med 2 skjerm skjerm kort. en bare bruke 1 skjerm kort da. For sannheten er jeg er grafikk hore så jevlig for hvis grafikken blir blir myyye bedre med 2 grafikk kort da er saken løst da for meg da Hva er det beste av beste av alle skjerm kortet nå, ja nr 1 av alle skjerm kort da ?? Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Du får bare høyere fps, det er smartere å kjøpe 1 bra kort som koster litt som f.eks gtx 780 enn å begynne å styre med 2 eller flere kort. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ja, ganske kort forklart så lager skjermkortene annenhvert bilde som blir vist på skjermen. Endret 9. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Men selv om du kjører 2 kort så betyr ikke det at grafikken eller spill opplevelsen blir bedre av den grunn, du må også ta med, mer varmeutvikling, mer støy og mer strømforbruk, noe som nødvendigvis ikke er det verste, men man skal jo ha utstyret til det også. Endret 9. juli 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ok gutter takk for svarene dere, blir ikke innkjøp på data deler og det før ca neste sommer da. Det skjerm kortet ser bra ut da Gainward GeForce GTX TITAN 6GB PhysX til bare 7.895.kr Produktanmeldelse Solid kort, lav varmeutvikling og bra overklokkingsmuligheter Kortet her er et kort for de som virkelig vil bruke penga sine på det beste av det beste som markedet kan tilby, det ligger litt bak de aller ypperste av flerkjerneskortene, men tar igjen det med å være utrolig stabilt, grunnet at det er et enkjerneskort, og har supre overklokkingsmuligheter. Du hører knapt kortet når det jobber helt normalt, men klokker man høyt blir det relativt støyende. Kortet er helt strålende når man bruker flere skjermer og høy oppløsning! Elsker dette kortet personlig, og kommer etterhvert til å ha flere Titans i SLI Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Gainward, fysj. EVGA, MSI og ASUS in my heart as. :3 Endret 9. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Gainward, fysj. EVGA, MSI og ASUS in my heart as. :3 Hva er galt med Gainward da??? Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ingenting. Ikke kjøp Titan, kjøp heller 780, basert på samme kjernen (GK110?) som Titan og koster 2-3 tusen mindre. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) GTX 780 er et bedre alternativ enn Titan, det lille forspranget Titan har tar 780 lett igjen med litt overklokking. Eneste fordelen til Titan er 6 GB VRAM hvis du har planer om et oppsett med flere skjermer. Endret 9. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Du har liksom ikke bruk for titan før du begynner å gå over 3 skjermer, dvs skal du kjøre 3 skjermer kan det jo lønne seg med ekstra ram, men joda. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jeg skal bare ha en skjerm, det holder til meg i lange banner da, men jeg sitter og mimrer tilbake i tid mye av det godteriet var i butikken før men ble borte da fra hyllene da :dribble: :dribble: http://gamezone.no/A...aspx?=&pageID=1 Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ingenting. Ikke kjøp Titan, kjøp heller 780, basert på samme kjernen (GK110?) som Titan og koster 2-3 tusen mindre. ^ GTX 780 er et bedre alternativ enn Titan, det lille forspranget Titan har tar 780 lett igjen med litt overklokking. Eneste fordelen til Titan er 6 GB VRAM hvis du har planer om et oppsett med flere skjermer. Jepps, mener jeg også. Håper jeg får byttet i et 780, da slipper jeg AMD og driverene dems, jævla faenskap as. Single GPU en stund også blir det evt. 2x 780 og 3x skjermer setup. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ja, for nvidia har jo hatt kjempe stabile drivere i det siste, jada. Det er ingenting galt med driverne til amd, du lever fortsatt i 2005 ser jeg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 AMD=Rå kraft Nvidia=Optimalisering Man ser det på ytelse i spill og folding/bitcoin mining. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Gammle er skjerm kortene deres da, lenge har dere hatt de sånn ca ??? Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jeg har vel hatt mitt 6950 i et par år nå snart 3 år nå. Endret 9. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå