meg0709 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, her skal det spilles cs:go. Spilte 3 easy matcher igår, siste rundene endte med at folk løpte med de verste random våpnene man kan finne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Kjøpt noe see hva det er i bildene dere er 2 pakker en er gratis, og en er det 40% avslag på og etter på da 20% avslag da Til den skjulte and, fantome donald nå må du loge deg på her plz Endret 8. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, her skal det spilles cs:go. Spilte 3 easy matcher igår, siste rundene endte med at folk løpte med de verste random våpnene man kan finne. Blir med på noe CS:GO i morgen om du har tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Jeg har kjøpt noe mere nå, en gratis ting se bilde da dere Endret 8. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvor mye skal du kjøpe, joking...? Nei as, må nok ta kvelden her gitt. God natt, folkens! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvor mye skal du kjøpe, joking...? Nei as, må nok ta kvelden her gitt. God natt, folkens! Mye mere, må kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Fornuftig og sparer en stund, lol. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Fornuftig og sparer en stund, lol. Er du gal spare, nei faen må bruke penger. Kjøpe mer da Skal snart sette inn ca 10.000.kr på høyrente konto snart da Natti natti alle sammen. Endret 8. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Mye er det i solen, varmt er det gutt trope sommer stakker deg da he he Føles som 40°C i sola. Ikke så når man sitter i trafikkork midt i sola… hadde ikke forventa denne varmen på storbyferie Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Morn alle her, alle purker og sover. Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Står at Asus 780 DirectCU II skulle komme på lager i dag, men ser ut som jeg må vente noen dager til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jeg har kjøpt noe mer i dag på cdon, tilbud bare 60.kr gratis frakt oxo da. Dig det da se bilde hva jeg har kjøpt da Står at Asus 780 DirectCU II skulle komme på lager i dag, men ser ut som jeg må vente noen dager til. Kanskje du får mld eller epost att Asus 780 DirectCU II kommer på posten Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Føles som 40°C i sola. Ikke så når man sitter i trafikkork midt i sola… hadde ikke forventa denne varmen på storbyferie Selvom det er jævlig varmt så håper jeg du storkoser deg. Gleder meg til du kommer hjem! Står at Asus 780 DirectCU II skulle komme på lager i dag, men ser ut som jeg må vente noen dager til. Kan jeg by på noe eplekake og saft? God dag gutta, nå blir det å ta kontakt med Dustin! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Får satse på at du får en AX da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Får satse på at du får en AX da? Om du ikke har fått det med deg så har jeg visst coilwhine på et av korta. Tatt kontakt nå og venter på svar. Edit: AX kan dra til helvete atm, nå er jeg mest på at jeg får nytt skjermkort igjen eller evt. bytta i noe annet. Endret 9. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Kjøpte meg nå spotify premium til 99.kr i netcom så er det error faen så jeg må vente med spotify premium tenkte se alle rocky filmene snart :dribble: Rocky VI Om du ikke har fått det med deg så har jeg visst coilwhine på et av korta. Tatt kontakt nå og venter på svar. Edit: AX kan dra til helvete atm, nå er jeg mest på at jeg får nytt skjermkort igjen eller evt. bytta i noe annet. Har du 2 skjerm kort i en pc. ??? Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har du 2 skjerm kort i en pc. ??? Ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ja. Har du bare en skjerm, og 2 skjerm kort i pcen da er det virkelig bortkastet penger da. plz Endret 9. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå