Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Huff, lurer på hvor ille Bulgaria blir nå som jeg bare har følt hvordan 25 grader er :confused: Sitter i shorts midt på natta ute nå langt oppi nord :ohmy:

Blir sikkert bra. ;)

Lenke til kommentar

Var nord i Frankrike i fjor, satt i shorts og tskjorte ute kl 2 på natta siste uka i juli, var bare en dag det, ellers var det litt kjølig på natters tid, men ikke sånn ekstremt kaldt, litt sånn der at det var akkurat for kaldt til buske å tskjorte.

Men på den annen side så var det 30-35 i sola på dag tid så yay, blei mye skygge på meg.

Lenke til kommentar

Tja, greit nok at det er behagelig temperatur, men den behagelige temperaturen slutter bed 20 grader ja.

Her er det 13,5 grader nå, løvet beveger seg litt, men før idag blåste det noe jævlig, men men, en runde til med cs:go får man begynner å ta kvelden, forrige matchen endte 16-5 og den tok bare maks 30 min.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Good morgen alle sammen

Jeg skjønte nesten ikke var deg som hadde moda den kontrolleren da, så jeg kunde ta feil da. Så måte spørre deg da :)

Morn', kompis :D

Hehe, forstår. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bestem deg gutt, vi går for nyter den. Hvis jeg har rett, vinner jeg dagens jackpot? :roll:

Hehe, neida. Her er godt og kjølig, romtemp på 23C er perfekt. 25C+ på rommet = for mye :confused:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Selvfølgelig! Jeg lager utrolig god eplekake forresten. :D

Ønsker du med eller uten?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...