Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hahah, stakkars han du scamma, får man ikke en Xbox slim for under 1500kr da? Hva faen, sj3f? Hva slags dritt er dette for noe? En hyggelig kar var interessert og vi gjorde en handel, alt jeg selger er i "mint" tilstand og jeg lurer ingen til å kjøpe. Unnskyld meg men hater når folk kommer med idiotiske anklager... http://www.startit.n...spx?q=p:5976785 Hvis du ikke får Ring of Death på den er du heldig jeg fikk det men da kastet jeg den i søpla da etter snakket med m$ først da Neida. GOW Judgement til 20,- kr, skal jeg? Hvor er du? Idioten min er i NY. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Gears of War 3 + Judgement til 50-ish, I'm down. Blar opp 30,- kr for 1 mnd med LIVE, no problem. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg er jævlig flink til å selge skal jeg si deg, og det er ikke kødd engang! Btw, har du GOW: Judgement? Sitter og sikler litt etter et og kan få det for 30,- kr, bør jeg? Kunne tenkt meg å spille med en kompis om mulig..? Tror du må være en hinsides god selger for å klare det kunststykket du har gjort. Hvis du får det for 30 kroner så bør du vel slå til. Det bør være verdt såpass. Kunne gjerne spilt sammen med deg, men jeg har nok ikke spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tror du må være en hinsides god selger for å klare det kunststykket du har gjort. Hvis du får det for 30 kroner så bør du vel slå til. Det bør være verdt såpass. Kunne gjerne spilt sammen med deg, men jeg har nok ikke spillet. Du er herlig, Glenn Kan få begge de to til 40,- kr + frakt så blir vell 100,- kr? + 30,- kr ekstra for LIVE... Gleeeeen, jeg vil spille med noen og det burde vært deg. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hva faen, sj3f? Hva slags dritt er dette for noe? En hyggelig kar var interessert og vi gjorde en handel, alt jeg selger er i "mint" tilstand og jeg lurer ingen til å kjøpe. Unnskyld meg men hater når folk kommer med idiotiske anklager... Ja, men herregud da, fyren må jo være stokk dum som kjøper en eldgammel Xbox 360 med 60GB til 1500kr når man får en Xbox 360 Slim med 250GB til 1490kr… som du sier selv; du må være en forbanna god selger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Dum? Han fikk en bunke spill og virket meget fornøyd. Jævlig hyggelig person skal jeg si deg, ekstremt vennelig og! Synes du er frekk mot han jeg, hadde du møtt han så hadde du tenkt annerledes... Og du som kaller meg fordumsfull, fysj. Han fikk et supert tilbud, 20+ spill og en "mint" Xbox 360 med 120GB og 3x kontrollere + kit av div. synes jeg var et meget bra tilbud jeg. Men men, jeg er en jævlig god selger vil jeg påstå. I got 'em offers you simply just can't refuse. <3 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvis det var med en god del spill, flere kontrollere og litt annet var det kanskje ikke en så dårlig deal da, men jeg ville nok heller kjøpt en ny Slim.. fordi den lager mye mindre støy. Du er herlig, Glenn Kan få begge de to til 40,- kr + frakt så blir vell 100,- kr? + 30,- kr ekstra for LIVE... Gleeeeen, jeg vil spille med noen og det burde vært deg. Begge de to hvaforno? Gears og..? Vi kan vel spille et eller annet. Må vel være minst ett spill vi begge har.. haha. Endret 5. juli 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Haha, har ingen spill igjen til 360'en... Gears of War: 3 & Judgement :3 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg mener jeg har Gears 3 en eller annen plass, så det kan vi sikkert spille litt en eller annen gang. Endret 5. juli 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg mener jeg har Gears 3 en eller annen plass, så det kan vi sikkert spille litt en eller annen gang. Skal se om jeg kan få mekket meg Gears 3. aldri spilt det så blir jævlig kult. Kanskje en god grunn til å ha denne X360'en en liten stund slik at jeg får spilt noen eksklusive før jeg kvitter meg med den også? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Dum? Han fikk en bunke spill og virket meget fornøyd. Jævlig hyggelig person skal jeg si deg, ekstremt vennelig og! Synes du er frekk mot han jeg, hadde du møtt han så hadde du tenkt annerledes... Og du som kaller meg fordumsfull, fysj. Han fikk et supert tilbud, 20+ spill og en "mint" Xbox 360 med 120GB og 3x kontrollere + kit av div. synes jeg var et meget bra tilbud jeg. Men men, jeg er en jævlig god selger vil jeg påstå. I got 'em offers you simply just can't refuse. <3 Men forfaen, si at han fikk med 20 spill da… spurte jo om han fikk med spill, men siden du ikke svarte trodde jeg det var uten. Hadde han kjøpt uten spill, han han vært et dumt kjøp. Slutt å bli så sur, kjenner ikke fyren, ikke ta det så personlig. Det er ikke fordommer, herregud, jeg mener man må være dum for å kjøpe bare Xboxen for en pris som er høyere enn en ny… Endret 5. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Men forfaen, si at han fikk med 20 spill da… spurte jo om han fikk med spill, men siden du ikke svarte trodde jeg det var uten. Hadde han kjøpt uten spill, han han vært et dumt kjøp. Slutt å bli så sur, kjenner ikke fyren, ikke ta det så personlig. Det er ikke fordommer, herregud, jeg mener man må være dum for å kjøpe bare Xboxen… Ja men så sitér meg da! Jeg så ikke posten din før nå nettopp, lol. Silent Hill HD Collection, mi waaantz *Finne popcorn* Kan jeg få med smør? Neida, vi kommer ikke til å krangle. Vi er såpass gode venner at vi aldri gjør så. Diskuterer gjøre vi dog. Endret 5. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja men så sitér meg da! Jeg så ikke posten din før nå nettopp, lol. Silent Hill HD Collection, mi waaantz Kan jeg få med smør? Neida, vi kommer ikke til å krangle. Vi er såpass gode venner at vi aldri gjør så. Diskuterer gjøre vi dog. Aldri kranglet, ikke engang hvem som skal spille først av deg og sj3f noen gang exe på din pc da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Aldri kranglet, ikke engang hvem som skal spille først av deg og sj3f noen gang exe på din pc da Ikke der engang. Men av og til så ødelegger vi litt for hverandre da på GTA IV f.eks. Skal jeg prøve å modifisere en X360 kontroller også? Koster meg ca. 100,- kr men hadde vært tøft. Kanskje det ville gitt en "bonus" verdi når jeg selger den? Endret 5. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ikke der engang. Men av og til så ødelegger vi litt for hverandre da på GTA IV f.eks. Skal jeg prøve å modifisere en X360 kontroller også? Koster meg ca. 100,- kr men hadde vært tøft. Kanskje det ville gitt en "bonus" verdi når jeg selger den? Hvis du skal selge den så er ikke galt med det da synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg er litt keen på å modde igjen, er så lenge siden. Gav opp modding etter uhellet med Intensafire, den limen i pakken var utrolig dårlig og skulle ha loddet... Jaja, shit happends. Tenker at jeg kunne prøvd å modde litt før jeg ble kvitt den, evt. modde den og selge den noe som lett vil få oppmerksomhet dersom den ser jævlig lekker ut. Haha, jævlig kult. Endret 5. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg er litt keen på å modde igjen, er så lenge siden. Gav opp modding etter uhellet med Intensafire, den limen i pakken var utrolig dårlig og skulle ha loddet... Jaja, shit happends. Tenker at jeg kunne prøvd å modde litt før jeg ble kvitt den, evt. modde den og selge den noe som lett vil få oppmerksomhet dersom den ser jævlig lekker ut. Haha, jævlig kult. Er du som har moda den 360 kontrolleren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er du som har moda den 360 kontrolleren Nei men kan fikse meg en slik om jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå