Haugezz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvordan setter jeg opp Afterburner til å vise FPS i Arma 3 ? Tror jeg har gjort det riktig her, Men kommer ingenting opp på Arma ? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor ikke bare bruke Fraps? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvorfor ikke bare bruke Fraps? Du har et poeng der ja, Men trenger bare at det vises i Arma... Det blir plagsomt å ha det på alt som beveger seg på skjermen Edit: Fikk det til Endret 5. juli 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Minesweeper: Allah Edition: Haha, lo godt der. Åssen kabinett har du fra før få se bilde oxo Ja kjøpe deg noen spill, men se prisen i psn og butikken og pluss på porto og det som koster sende det. Exe fra cdon da og psn det som er billiest kjøper du da trur psn er billiest på The Last of Us til PS3 er ikke 100% sikker da Kabinett? Som i stasjonær eller på PS3'en? Hvis vi snakker om PS3 så kalles det "shell". Kjøper neppe far PSN grunnet alt for overpriset og dyrt + har ikke tenkt til å sitte og laste ned spill hele dagen. Heller importere det og "pytte" i en disk for hvergang jeg skal spille det. PSN er ikke billigst men blant de dyreste på det meste, akkurat som Microsoft sitt Xbox Market. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Haha, lo godt der. Kabinett? Som i stasjonær eller på PS3'en? Hvis vi snakker om PS3 så kalles det "shell". Kjøper neppe far PSN grunnet alt for overpriset og dyrt + har ikke tenkt til å sitte og laste ned spill hele dagen. Heller importere det og "pytte" i en disk for hvergang jeg skal spille det. PSN er ikke billigst men blant de dyreste på det meste, akkurat som Microsoft sitt Xbox Market. 449 på psn og det er biligere enn alle butikkene du, tenkte på porto og frakt, for psn der er det ikke frakt eller porto da men betale å downloade og spille mye raskere da. Prisjakt The Last of Us Endret 5. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 449,- kr? Kan få det for 300,- kr + 30,- kr frakt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) 449,- kr? Kan få det for 300,- kr + 30,- kr frakt. Er ikke norsk nettbutikk da, er de norske jeg mente da. Ja 449.kr Haha, lo godt der. Kabinett? Som i stasjonær eller på PS3'en? Hvis vi snakker om PS3 så kalles det "shell". Kjøper neppe far PSN grunnet alt for overpriset og dyrt + har ikke tenkt til å sitte og laste ned spill hele dagen. Heller importere det og "pytte" i en disk for hvergang jeg skal spille det. PSN er ikke billigst men blant de dyreste på det meste, akkurat som Microsoft sitt Xbox Market. pc din jeg mener da Endret 5. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Haha, lo godt der. Samme her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er ikke norsk nettbutikk da, er de norske jeg mente da. Ja 449.kr pc din jeg mener da Fractal Design R4. Norske butikker = overpriset Samme her. Hehe Fant min gamle Xbox 360 PRO 60GB i kjelleren, må nok kvitte meg med den også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Gått tom for usb porter ha ha, for musa og tastaturet har okkuperer alle usb portene ha ha. Hadde jeg ikke hatt usb port på tastaturet så kunde jeg ikke brukt det Eksterne lydkortet da, men er jevla glad for jeg kjøpte den usb huben da i dag hvis du har tenkt kjøpe usb 13 PORTERS USB-HUB se her er 40% rabatt bare til 8\7 2013 Endret 5. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fyrt opp den gamle Xboxen, har ikke oppdatert den siden Xbox Dashboard 2010. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Herlig å endelig være fremme etter å ha tatt fly kl. 6 om morgenen, 2+8 timer med fly er ikke så gøy egentlig 30°C her …hjemme da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jævla gråt skal jeg si deg. Men men, temperaturen er ikke så vært + dagen min har vært knall. Fått inn 1500,- kr for den forrige Xboxen, har visst en til og selge med mindre om jeg faktisk beholder den noe jeg neppe gidder. Legge inn bud på Silent Hill HD Collection for X360? Kan prøve å få det for 20-30,- kr. Når det er rundet så blir det vell å bytte det hos en forhandler i PS3 Ed. med mindre om jeg selger for profit, lol. Endret 5. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fikk du 1500,- for en brukt X360? Ikke verst! Koster jo 1800-ish for en helt ny Slim-versjon. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Var det Xboxen med spill? …eller var det uten?? :O Endret 5. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Fikk du 1500,- for en brukt X360? Ikke verst! Koster jo 1800-ish for en helt ny Slim-versjon. Jeg er jævlig flink til å selge skal jeg si deg, og det er ikke kødd engang! Btw, har du GOW: Judgement? Sitter og sikler litt etter et og kan få det for 30,- kr, bør jeg? Kunne tenkt meg å spille med en kompis om mulig..? Endret 5. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hahah, stakkars han du scamma, får man ikke en Xbox slim for under 1500kr da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fractal Design R4. Norske butikker = overpriset Hehe Fant min gamle Xbox 360 PRO 60GB i kjelleren, må nok kvitte meg med den også. http://www.startit.no/PartDetail.aspx?q=p:5976785Hvis du ikke får Ring of Death på den er du heldig jeg fikk det men da kastet jeg den i søpla da etter snakket med m$ først da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Herlig å endelig være fremme etter å ha tatt fly kl. 6 om morgenen, 2+8 timer med fly er ikke så gøy egentlig 30°C her …hjemme da? Hvor er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå