Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg følger med på tour de france og ferie er vel greit nok, bare synd man går glipp av det eneste som er noe å se på nå om sommern.

Edvald Boasson Hagen kommer ifra en plass ikke mange minuttene unna her.

Er med 3 nordmenn og 2 norsk ættede canadiere i tdf.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sagflis i øyet :(

Hvordan klarte du det? :ohmy:

Da var den usb hubben kverket ødelagt da :)

Hva gjorde du nå da, joking? :tease:

Lenke til kommentar

Klarte å få jernspon på øyet engang, reiste på legevakta sånn 3-4 timer etter på så de tok å fjerna den, fikk noe øye dråper som var bedøvelse så tok de å dro øyelokket opp og bakover slik at de fikk bort det som satt der.

Lenke til kommentar

Næ, var bare ubehagelig også kunne jeg ikke gjøre annet enn å ha øyet lukka, blei bare mer ubehagelig om jeg prøvde å åpne det, var ikke vondt.

Veit ikke om det er riktig å kalle det jernspon, det var ihvertfall slik liten jern bit som kommer når man bruker å pusse med vinkelsliper, slik små gnister.

Han legen på legevakta som ga meg de bedøvelses øye dråpene likte ikke spøken min tror jeg, jeg bare sa at ja, jeg tar med meg 5 sånne tuber hjem, han sa ingenting, haha, muligens en lang dag.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

1500,- kr, hva kan jeg bruke dem på mon tro? Tenker å kjøpe inn noen gode spill til PS3'en slik at jeg får brukt den litt. Gamingen vil nok bli enda mer behagelig med de nye knappene og det nye skallet jeg har bestilt til kontrolleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Neh, vet ikke om det er noe vits. Med tanke på at skjermkorta mine er så teite og kun tar universal så blir det ikke så veeldig tøft.

1500,- kr gitt, ruge litt på dem og evt. kjøpe litt dilldall til PS3'en.

Lenke til kommentar

Neh, vet ikke om det er noe vits. Med tanke på at skjermkorta mine er så teite og kun tar universal så blir det ikke så veeldig tøft.

1500,- kr gitt, ruge litt på dem og evt. kjøpe litt dilldall til PS3'en.

Åssen kabinett har du fra før få se bilde oxo :)

1500,- kr, hva kan jeg bruke dem på mon tro? Tenker å kjøpe inn noen gode spill til PS3'en slik at jeg får brukt den litt. Gamingen vil nok bli enda mer behagelig med de nye knappene og det nye skallet jeg har bestilt til kontrolleren.

Ja kjøpe deg noen spill, men se prisen i psn og butikken og pluss på porto og det som koster sende det. Exe fra cdon da og psn det som er billiest kjøper du da trur psn er billiest på The Last of Us til PS3 er ikke 100% sikker da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...