Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 VG Lista ble ikke så værst heldigvis, ikke noe regn så glad vi gikk! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvilke artister var der? Så du hadde en fin dag i går, og fikk du noe fint i gave? Nei, nå må jeg legge meg, tidlig opp i morgen.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Mmmmm, 2 tørre knekkebrød og lunka vann, kjempe gøy å være dårlig i magen. Idag har jeg ikke gjort anna enn å ligge og stønne og gå på do også sov jeg noen timer, lite føde å ta inn da men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hvilke artister var der? Så du hadde en fin dag i går, og fikk du noe fint i gave? Nei, nå må jeg legge meg, tidlig opp i morgen.. Hadde selskap på søndag og fikk mye penger. Må nå vell få meg noe søvn selv, trøtt etter å gå helt fra sentrum, hehehe. God mosjon var det og meget kjekt når man hadde selskap av to gode kompiser. Å ta bussen etter konsert var noe man kunne stryke ut, alt for mange mennesker og bussene var stappa, enkelte av dem værtfall. Så heller godt å få seg litt trim og en god tur. Endret 3. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Høres ikke godt ut.. Du får ha en god bedring! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Test Tusen takk iGleen No problemo. Okay, beklager misforståelsen fra min side Jeje. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jo, takk, men det er kjempe deilig, var akkurat dette jeg bestilte. Men skal til legen om noen timer for å ta ei blodprøve så får vel nevne det for han. Se om det er noe å få for det, har vært uggen i magen siste halvannen uka, men idag blei det skikkelig ille. Men nå er det natta her, skulle ha sovna for 2 timer siden, men, men. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Til dere som har søkt videregående skole; sjekk vigo.no for svar, første inntak er unnagjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Tror ikke det skal være før den 10. juli? Er ihvertfall ikke noe der til meg. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Åja, beklager, kan være det bare er de i Rogaland som har fått svar idag da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 No problemo. Jeje. 'iGlenn jeg vet du jober i posten da, men er det du gjør der du ja hva oppgaver du har Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har fått svar på søknaden Østlandet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=7853&utm_source=sosmed&utm_medium=facebook&utm_content=post0407&utm_campaign=dagstilbud Endret 4. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er det bare de to skjermene? Lurer på om brodern skulle kjøpt seg den til 1000 lappen der, alt han spiller wow type spill, men ikke wow, han spiller kanskje 1% fps, men skjermen han har begynt å tulle litt, som også er en BenQ skjerm. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ser ut som om det bare er de to skjermene ja... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg lo godt av den txten som rødt da, Tilbudene gjelder KUN torsdag 4. juli eller så langt lageret rekker. Tilbudene gjelder ikke til forhandlere. Endret 4. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ok, den 27" blir vel både stor og for dyr for han, men får nå se. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Gleder meg til det Xbox One spillet Star Wars Battlefront XB1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå