Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Har ikke X360 sperre for piratkopiering da? Meg og en venn prøvde å spille av en piratkopiert film som var brent over på disk på en 360 en gang og det funka ikke. Kan jo ha vært av andre årsaker, men bare spør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til GTA V tar så lang tid er for mye pirat copiering av pc spill da dessverre

For pc er det lettere å pirat copiere spill til pc

Jeg har også hørt den unnskyldningen fra Rockstar før :p

Lenke til kommentar

Vel, ifølge det du siterte så skal de jo gi det ut til ps3 og xbox360 først og er det noe som er lett å "pirat kopiere" spill til så er det nå de to konsollene der.

Det er lettere og pirat copiere til pc en hva det er til ps3 og 360, for sony og microsoft prøver stoppe det med oppdateringer da. Exe fildelings programmer som limeWire, kazaa. og μtorrent. napster. og nettsiden pirat bay som er synderen da allt fra film musikk og spill, hvis ikke fildelings programmer hadde blitt laget så hadde det vert en annen historie for GTA V da :)
Lenke til kommentar

Er liksom ikke nødvendig.

Holder å linke til artikkelen. Trenger ikke å dra hele artikkelen inn i tråden.

Noe ganger gjør jeg det, for mange liker og lese det med data exe Creative SoundBlaster ZXR det er 5.1 surroundlyd da

Man kan jo laste ned spill til X360 eller PS3 fra Pirate Bay like enkelt som til PC, man brenner bare spillene over på en disk så kan man spille dem på konsollene også

Nei er ikke så lett, du må meke med 360 med cd drev som tar brente cd for den orginale tar ikke brente spill. Har ikke testet for min 360 er 100% orginal fra jeg kjøpte den Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Ja, gi konsollene skylden for at dere PC-folk ikke er like flinke til å betale for spillene deres. Touché! :green:

Vet det var en spøk, men har aldri i hele mitt liv noen gang piratkopiert et spill til PC (eller konsoll for den saks skyld) ;)

Lenke til kommentar

Man kan jo laste ned spill til X360 eller PS3 fra Pirate Bay like enkelt som til PC, man brenner bare spillene over på en disk så kan man spille dem på konsollene også ;)

Nei. Det er nok ikke så lett.

Søk på "Jtag Xbox 360" så får du se.

Noe ganger gjør jeg det, for mange liker og lese det med data exe Creative SoundBlaster ZXR det er 5.1 surroundlyd da

Hvem liker å lese en lang copy/paste om et produkt, uten noen form for avsnitt?

Mye bedre å linke artikkelen, så kan de som vil lese det lese det på en ordentlig måte. Eventuelt ta i bruk en spoiler kanskje. Det er min mening i alle fall.

Vet det var en spøk, men har aldri i hele mitt liv noen gang piratkopiert et spill til PC (eller konsoll for den saks skyld) ;)

Det er mye lettere å spille et piratkopiert PC-spill enn et piratkopiert spill til X360. Det er ikke bare å laste ned spillet og fyre det inn i konsollen. Da skjer det nada.

Så nei, det var ikke en spøk. Mange laster ned spill hvis de kan. De fleste kan på PC, men det er ikke så mange som "kan" på konsoll.

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Det er nok ikke så lett.

Søk på "Jtag Xbox 360" så får du se.

Det er mye lettere å spille et piratkopiert PC-spill enn et piratkopiert spill til X360. Det er ikke bare å laste ned spillet og fyre det inn i konsollen. Da skjer det nada.

Så Xbox 360 har en slags sperre mot piratkopierte spill (eller filmer) da?

Lenke til kommentar

Ja, gi konsollene skylden for at dere PC-folk ikke er like flinke til å betale for spillene deres. Touché! :green:

Jeg har aldri piratkopiert et spill bortsett fra San Andreas, men det fant jeg ingen steder på noen butikker. Jeg betaler gjerne for å slippe risken med virus. Og jeg får jo oppdateringer uten å gjøre så mye tull med filene. Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Hvem liker å lese en lang copy/paste om et produkt, uten noen form for avsnitt?

Mye bedre å linke artikkelen, så kan de som vil lese det lese det på en ordentlig måte. Eventuelt ta i bruk en spoiler kanskje. Det er min mening i alle fall.

Jeg glømt åsen gjør jeg det, ja lage spoiler da
Lenke til kommentar

Jeg glømt åsen gjør jeg det, ja lage spoiler da

[*spoiler*]Tekst her [*/spoiler]

Uten dette tegnet: *.

Jeg har aldri piratkopiert et spill bortsett fra San Andreas, men det fant jeg ingen steder på noen butikker. Jeg betaler gjerne for å slippe risken med virus. Og jeg får jo oppdateringer uten å gjøre så mye tull med filene.

Nå er det vel liten risiko for virus hvis du er sånn middels smart, og er litt kritisk til hva du laster ned.

Saken er at det er mange flere som piratkopierer spill på PC enn det er på konsoll. Selv om du og noen andre ikke gjør det, så er dere bare en liten dråpe i havet.

Nå har jeg riktignok ingen tall på dette, så dette er jo bare spekulasjoner sånn egentlig, men all logikk tilsier jo at dette er tilfellet.

Om det er pga. piratkopiering eller noe annet de ikke har annonsert en PC-versjon vet jeg lite om though.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Vet ikke hvem, men dere som kan eller har vannkjøling her inne, hvor lærte dere det? Kan litt sånn basics, hva man trenger og sånn, men kan ikke nok til å bygge selv :hm: Har veldig lyst til å mekke en rigg med vannkjøling kanskje til neste år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...