Kiriev Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg så att sony skal gi ut en ny og slankere PlayStation 3, det blir interessant og se det da. For jeg trenger en ny ps3 nå, og da Kopierer microsoft sikkert sony med en mindre slankere og mindre xbox-360 da. Det blir moro og se hvor små spille maskinene kan bli for microsoft og sony om de kan få need størelsen ps3 og 360 mere en nå da som exe ps2 slim http://www.gamer.no/...-playstation-3/ Synes du det er interessant? Jeg synes det er elendig at de ikke kan få ut den neste generasjonen konsoller snart. PS3 er nå på sitt tredje design. Snakk om melking.. Endret 19. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Skjønner ikke helt vitsen med at konsollene skal bli mindre og mindre..hva er det man egentlig gjør med en konsoll? Mine konsoller hatt stått i ro ved tvbordet siden de ble kjøpt,man bærer vel ikke rundt på konsollene sine hele tiden heller Endret 19. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det at de tar mindre plass er sikkert en fordel om du har begrenset med plass (vanligvis i høyden?). Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er jo ikke akkurat "stablevennlige" med den formfaktoren heller . Har hatt med min PS3 på tur en sjelden gang, men vekt er jo ikke noe som bryr meg da heller. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Hadde de enda lagd bedre konsoller så vi pro pc gamere ikke behøver å få dårlige konsoll porter. Eller bare drite i kryss platform, det hadde jo vært det beste, slik det var i de gode gamle dager. Endret 19. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) MPX har ihvertfall et bra tilbud på timessalget. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=760600 Er jo ikke akkurat "stablevennlige" med den formfaktoren heller . Noe som er latterlig. Den burde kunne stables som alt annet du har under TV benken. Endret 19. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 OMG, jeg har SÅ lyst til å bla opp 2100kr nå, *sikle* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Not. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hmm..der sitter madamen og oppdaterer sine Apple produkter til iOS 6. Bare 2 timer gjenstår..tror det mange som prøver oppdatere nå ja Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 MTK, hvorfor har du ikke sagt i fra at det var timesalg idag, gikk glipp av Lyd og Bilde Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hmm..der sitter madamen og oppdaterer sine Apple produkter til iOS 6. Bare 2 timer gjenstår..tror det mange som prøver oppdatere nå ja Hehe... nå sitter de alle foran sine respiktive produkter og venter i spenning . Tror jeg drar innom sjukehuset i morgen. Har en smerte i brøstet som ikke ser ut til å bli noe bedre. Begynte i armen før jeg fikk det i brystet Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kanskje du har hjerteinnfarkt Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ah, no har eg konfigurert bilete på skjermen til almost perfect (og lyden då) Den passa jo akkurat oppå skrivepulten min.... måtte sette eit lite bord ved sida for å få plass til 24" og då, men men, putt putt Eg er storfornøgd med kjøpet til no! Men sidan eg haldt på å stille fram og tilbake, opp og ned på bilete og lyden.. så gjekk eg glipp av timesalget på lyd & bilde og Datautstyr... var det noko bra tilbud eg gjekk glipp av? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 MTK, hvorfor har du ikke sagt i fra at det var timesalg idag, gikk glipp av Lyd og Bilde Side 107, kl 09:26 så nevnte eg dette... Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hehe... nå sitter de alle foran sine respiktive produkter og venter i spenning . Tror jeg drar innom sjukehuset i morgen. Har en smerte i brøstet som ikke ser ut til å bli noe bedre. Begynte i armen før jeg fikk det i brystet Hehe..jepp,madamen har ventet i spenning ihvertfall,skjønner ikke hvorfor Ikke dumt Rolf,ta en tur innom sykehuset i morgen du..smerter i brystet er ikke å tulle med. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 jepp... fikk det etter at jeg ga blod . Var først armen og så gikk det over til brystkassa venstre side... Vis det ikke er bedre innen i morra tar jeg en tur innom og får det sjekket opp. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 MTK, hvorfor har du ikke sagt i fra at det var timesalg idag, gikk glipp av Lyd og Bilde Side 107, kl 09:26 så nevnte eg dette... Men har ikke vært inn før i dag... Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skal gi blod neste uke,får håpe det ikke er noe som går rundt Rolf Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) tror det er gjort noe feil... har ett passelig stort blåmerket på armen på nerdsia av stikket nå... Ikke hatt sånt ubehag før... Håper det ikke er noe farlig . Slapper i det minste av med en smoothie her nå. Kjøpte ikke du også en blender på timesalget til Komplett assap? Endret 19. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det går nok bra Rolf Jepp,kjøpte en blender men har ikke pakket den opp ennå..den vi har tror jeg ikke lever mye lengre så vi kjøpte en å ha i bakhånd. Godt kjøp Rolf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå