Haugezz Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hva type nettbrett da ?? er vertilkangrep blits eller er det batteri da, for når jeg søkte på vertilkangrep på google da fant jeg det her da Kjøpt Acer Iconia a1 Vertikalgrep/Batterigrep IKansje jeg skal ta noen bilder ? Eller en timelapse video ? begynnte på en timelapse video jeg Endret 3. juli 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kjøpt Acer Iconia a1 Vertikalgrep/Batterigrep IKansje jeg skal ta noen bilder ? Eller en timelapse video ? Gjør det Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis kameraet slutter å filme etter ca 3min, er det noe med SD kortet da tro? Det er et "Class 10" på 32GB og et Nikon D5100 jeg snakker om. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Gjør plass til GTA V Rockstar avslører harddisk-kravene - og annen info. et har vært ganske stille rundt GTA V i det siste, men nå har Rockstar lagt ut et innlegg som svarer på en del av spørsmålene de regelmessig får. Noe av det mest interessante er "systemkravene" til spillet. Altså for PS3- og Xbox 360-versjonene. Fellestrekket er at begge konsollutgavene krever at spillet installeres på harddisken, og det vil ta opp 8 GB med plass. På Xbox 360 kan man også installere spillet på en ekstern USB-pinne hvis man har en konsollversjon med 4 GB disk. Xbox 360-versjonen vil også komme på to DVD-plater, mens PS3-utgaven kommer selvsagt på én Blu-ray-plate. Lever egne liv Rockstar avslører også en del andre detaljer om spillet. For eksempel det med tre spillbare figurer - alle de tre vil leve sine separate liv når man ikke holder på med et oppdrag, og man vil kunne bytte fritt mellom dem - det vil da være fullstendigt åpent hva de holder på med. Man vil kunne finne de to andre figurene når man utforsker byen som en av de tre, men det vil ikke være mulig å drepe dem. Rockstar nevner også at flerspillerdelen av GTA V faktisk heter Grand Theft Auto Online, noe som tyder på at den kan være ganske omfattende, og temmelig separert fra enkeltspillerdelen. Mer info om flerspillerdelen skal komme i sommer. Til slutt lover de at det snart vil komme videoer som viser ekte spillbarhet. De nekter imidlertid å si noe om PC- eller nestegenerasjons-utgaver, og sier at de fokuserer på å få ut Xbox 360- og PS3-versjonene til september. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Du trenger vel egentlig ikke å copy/paste all informasjonen du finner om diverse ting, sånn som spesifikasjoner, eller generell info sånn som du nettopp gjorde. Endret 3. juli 2013 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 GTA V blir bare tull uten mods Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Du trenger vel egentlig ikke å copy/paste all informasjonen du finner om diverse ting, sånn som spesifikasjoner, eller generell info sånn som du nettopp gjorde. Har ikke gjort det allt eller, jo en del da men ikke allt da Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Gadd ikke timelapse alikavell Maby another time Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 GTA V blir bare tull uten mods PC-versjon kommer sikkert ...om 2 år Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg har så lyst til å gi noen som jobber hos rockstar en bitchslap. Nei, jeg vil torturere de bare for å vite om de slipper det ut til PC eller ikke... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis det kommer til PC så blir nok det rundt høsten neste år kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ta med han jøden som har lagd det nye layouten til youtube i samme slengen mens du holder på. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Er ikke det siste GTAV TIL PC DA 18. mars 2014 Endret 3. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis det kommer til PC så blir nok det rundt høsten neste år kan jeg tenke meg. Helsikkes konsoller holder tilbake PC spill og grafikk og alt. Ta med han jøden som har lagd det nye layouten til youtube i samme slengen mens du holder på. Skal gjøre det. Vet du hvem som fjernet den gule Subscribe knappen og 5 stjerne ratings? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Feiret dagen på konsert med to stk gode venner (sj3f) bl.a. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg skal kjøpe meg en playstation 4, det hersker det ingen tvil om. Livets glade dager står for tur! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Er ikke det siste GTAV TIL PC DA 18. mars 2014 Det er ikke bekreftet Komplett har lagt opp til forhåndsbestilling fordi de forventer at det kommer til PC. Hvis det ikke blir sluppet til PC så blir forhåndsbestillingene kansellert Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Jeg skal kjøpe meg en playstation 4, det hersker det ingen tvil om. Livets glade dager står for tur! Jeg legger nok heller de 3-4 tusen kronene i et nytt skjermkort for å si det sånn Eller, det blir jo fort 7 tusen med et par spill og kontrollere... Endret 3. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det er ikke bekreftet Komplett har lagt opp til forhåndsbestilling fordi de forventer at det kommer til PC. Hvis det ikke blir sluppet til PC så blir forhåndsbestillingene kansellert Grunnen til GTA V tar så lang tid er for mye pirat copiering av pc spill da dessverre, så da gir Rockstar Games spillet først ut på exe ps4 xbox one da. For pc er det lettere å pirat copiere spill til pc en hva det er til ps4 og xbox one da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Vel, ifølge det du siterte så skal de jo gi det ut til ps3 og xbox360 først og er det noe som er lett å "pirat kopiere" spill til så er det nå de to konsollene der. Endret 3. juli 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå