Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hva type nettbrett da ?? er vertilkangrep blits eller er det batteri da, for når jeg søkte på vertilkangrep på google da fant jeg det her da :)

Kjøpt Acer Iconia a1 :D

Vertikalgrep/Batterigrep :)5D-Mk-III-Grip-RGB.jpg

IKansje jeg skal ta noen bilder ? Eller en timelapse video ?

begynnte på en timelapse video jeg :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør plass til GTA V

Rockstar avslører harddisk-kravene - og annen info.

et har vært ganske stille rundt GTA V i det siste, men nå har Rockstar lagt ut et innlegg som svarer på en del av spørsmålene de regelmessig får.

Noe av det mest interessante er "systemkravene" til spillet. Altså for PS3- og Xbox 360-versjonene. Fellestrekket er at begge konsollutgavene krever at spillet installeres på harddisken, og det vil ta opp 8 GB med plass. På Xbox 360 kan man også installere spillet på en ekstern USB-pinne hvis man har en konsollversjon med 4 GB disk.

Xbox 360-versjonen vil også komme på to DVD-plater, mens PS3-utgaven kommer selvsagt på én Blu-ray-plate.

Lever egne liv

Rockstar avslører også en del andre detaljer om spillet. For eksempel det med tre spillbare figurer - alle de tre vil leve sine separate liv når man ikke holder på med et oppdrag, og man vil kunne bytte fritt mellom dem - det vil da være fullstendigt åpent hva de holder på med.

Man vil kunne finne de to andre figurene når man utforsker byen som en av de tre, men det vil ikke være mulig å drepe dem.

Rockstar nevner også at flerspillerdelen av GTA V faktisk heter Grand Theft Auto Online, noe som tyder på at den kan være ganske omfattende, og temmelig separert fra enkeltspillerdelen. Mer info om flerspillerdelen skal komme i sommer.

Til slutt lover de at det snart vil komme videoer som viser ekte spillbarhet. De nekter imidlertid å si noe om PC- eller nestegenerasjons-utgaver, og sier at de fokuserer på å få ut Xbox 360- og PS3-versjonene til september.

Lenke til kommentar

Hvis det kommer til PC så blir nok det rundt høsten neste år kan jeg tenke meg.

Helsikkes konsoller holder tilbake PC spill og grafikk og alt.

Ta med han jøden som har lagd det nye layouten til youtube i samme slengen mens du holder på.

Skal gjøre det. Vet du hvem som fjernet den gule Subscribe knappen og 5 stjerne ratings?
Lenke til kommentar

Det er ikke bekreftet :( Komplett har lagt opp til forhåndsbestilling fordi de forventer at det kommer til PC. Hvis det ikke blir sluppet til PC så blir forhåndsbestillingene kansellert :hm:

Grunnen til GTA V tar så lang tid er for mye pirat copiering av pc spill da dessverre, så da gir Rockstar Games spillet først ut på exe ps4 xbox one da. For pc er det lettere å pirat copiere spill til pc en hva det er til ps4 og xbox one da :mad:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...