Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Så jeg er ikke den eneste som synes det? Du er nok ikke alene der nei. Herlig å få høre at dere liker hvordan jeg ordlegger meg vil jeg anta. Endret 2. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Sikler litt etter Corsair Vengeance 2000 jeg Noen som har erfaringer ? Velvel, Tar "tidlig" kveld jeg , Godnatt Endret 2. juli 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Eplekake er min favoritt! ♥ Kall meg gjerne rar, men jeg synes eplekaka er best uten epler Kan kanskje ikke kalle det eplekake lenger da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er enig med deg Oreokake er definitivt best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kall meg gjerne rar, men jeg synes eplekaka er best uten epler Kan kanskje ikke kalle det eplekake lenger da Kanelkake? Kan si at da er vi to, elsker eplekake uten eplene. Er enig med deg Oreokake er definitivt best. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Sikler litt etter Corsair Vengeance 2000 jeg Noen som har erfaringer ? Kompis har det, Meget bra og solid headset, god lyd og behageligt. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvorfor det? Oreokake er digg, den må du prøve en gang men den er mektig, blir fort kvalm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hehe, må nå vell det ja. VG Lista or not, hva sier folket? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Grattulere med 15 års dagen da krom. Nei nå skal jeg hente dupe diten min, ha ha du vet hva da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tusen takk for det, joking! Ja, hent duppeditten din ja! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Gratulerer med dagen Ris! Blir det (ris)kake på deg i dag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tusen takk for det, Vegard! Nei, haha. Blir nå vell sjokoladekake. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Gratulerer med dagen Ris! Blir det (ris)kake på deg i dag da? VegarBS du må være snill mott bursdag barnet VegarBS du må ikke skrive det med (ris)kake da snille skjære deg VegarBS Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Må være lov å spøke litt... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 VegarBS du må være snill mott bursdag barnet VegarBS du må ikke skrive det med (ris)kake da snille skjære deg VegarBS Hehe, han spøkte nå bare men glad du passer på. Må være lov å spøke litt... Noen ganger kan det gå vell over streken.. Men men, la oss nå alle være glade! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hehe, han spøkte nå bare men glad du passer på. Noen ganger kan det gå vell over streken.. Men men, la oss nå alle være glade! Er ikke sint på VedarBS NEI Må være lov å spøke litt... Jo selvfølgelig må alle få lov til det da Endret 3. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) God ettermiddag Endret 3. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Michael jackson rockin robin jacksons 5 er Michael Jackson, Jermaine Jackson, Jackie Jackson, Marlon Jackson, Tito Jackson, Randy Jackson, Bad Speed demon Just good frinds Endret 3. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 God aften folks Har henta nettbrett og vertilkangrep idag Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hva type nettbrett da ?? er vertilkangrep blits eller er det batteri da, for når jeg søkte på vertilkangrep på google da fant jeg det her da Death metal er en undersjanger av heavy metal og videreutvikling fra den amerikanske grindcore- og thrash metal-scenen. Navnet «death metal» kommer av bandet Death som introduserte sjangeren, i tillegg til at tekstene ofte omhandler død. Utviklingen av death metal startet på begynnelsen av 1980-tallet. Death metal tar oftest i bruk meget brutalt, hurtig og teknisk spill og growl-vokal. children of bodom er finsk melodisk death metal band.... https://play.spotify...WCscC8nqtzIT3ud https://play.spotify...Ntv30bkZWo9lXk5 Endret 3. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå