Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ikke med meg, sett deg på

Kan jeg også få sitte på? :)

nyz3q.png

Vurderte å modde en av mine PS3 kontrollere, hadde vært stas!

Case:

CgJhG.png

Knapper:

fCubJ.png

Hva synes dere? :)

Lenke til kommentar

Hmmm, er det plass til meg da? :p

Deg oxo :)

Kan jeg også få sitte på?

:)

nyz3q.png

Case:

CgJhG.png

Knapper:

fCubJ.png

Deg oxo

sier good natt til alle her Metallica-Master of puppets Live 1989 seattle :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:wallbash:

headbange ikoner

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Kan jeg også få sitte på? :)

Case:

Knapper:

Kjøpe deg CUF Reaper Wireless Controller PS3

Proff Turnerings Håndkontroll - TrådløsS 1199.kr :dribble:

Gamezone.no er valgt til eksklusiv samarbeidspartner for Scuf Gaming. Som eneste butikk i Norge kan vi endelig tilby de disse unike kontrollerne, foretrukket av proffe spillere verden over. Den origniale PS3 håndkontrollen bygges om og forbedres 25 steder før den testes for hånd, en prosess som tar 2-4 timer pr. kontroller!

Her har du noen av SCUF's unike egenskaper:

Back Paddles: Alle SCUF-kontroller har 2 knapper på undersiden av hver kontroll som er programmert om til A/B (360 kontroll) og X/O (PS3-kontroll)

Master Claw Technique without breaking your fingers. Get the advantage

Hyper Sensitive Knapper (PS3): Nesten alle spill krever et betydelig trykk på knappene før det skjer noe. Med SCUF PS blir knappene mye mer følsomme og du får lynrask reaksjonstid. Det betyr at du reagerer raskere enn dine motstandere. Skaff deg fordelen. SCUF tillater at du endelig får maks ut av din raske reaksjoner uten å være hindret av trege controllere.

No Slow Turn: All SCUF Controllers come with a NO SLOW TURN GUARANTEE!

SCUF Grip: Military grade anti-slip Grip Paint applied to the underside of the SCUF controller. The Grip is particularly useful if your hands get hot in game play!

Et knippe av alle lovprisningene kontrollerne har høstet her:

"Before I played with the paddles I never missed them I didn’t even know they existed but now that I have played with the paddles I know that I could never play without them again." - Warped Gaming League

"Scuf gaming controller is a perfect addition to your gaming set up.." - Jenks Gaming

"[it] also allows you to have 100% aim while using an Armor Ability rather than the uncomfortable position your hand is in from using the "Claw" technique." - FNATIC

"To put it simply, SCUF Gaming is the new leader in controllers for gaming." - Evil Source Gaming

"playing with one of these pads will improve your game noticeably" - Empire

Awarded Innovation Award: " it’s great to see someone bring out a real game changer." - eTeknix

"I suppose it is not too rich to say that the SCUF controller truly allows you to be the best gamer you can be!" - Warped Gaming League

"If you are thinking about buying one of these then just stop thinking and get one!" - The Gamers Challenge

"9.7 out of 10 " - Gaming Ogre

"SCUF Gaming has the definitive controller for all your shooting needs, and it doesn’t take a COD master to use one." - Machinima

The SCUF Controller for PS3 has been designed as a multi-game controller for gaming enthusiasts who care about gaining that edge by reducing delay. Every feature of the SCUF controller is designed to increase performance and match players' reflexes, allowing them to achieve greater accuracy, faster movement and decreased delay caused by normal controllers' limitations. The SCUF Controller allows players to finally play at their full potential and all without cheating!

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Jeg bruker kontroll fra Scuf på xboxen min, men skal du bestille Scuf er det bedre å kjøpe fra hjemmesiden deres. Så kan du velge selv hvilke funksjoner du trenger, hvordan den skal se ut ++

På toppen av det hele blir det billigere enn å bestille hos Gamezone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg bruker kontroll fra Scuf på xboxen min, men skal du bestille Scuf er det bedre å kjøpe fra hjemmesiden deres. Så kan du velge selv hvilke funksjoner du trenger, hvordan den skal se ut ++

På toppen av det hele blir det billigere enn å bestille hos Gamezone.

Herlig men har ikke bruk for Scuf. Til mitt bruk er det nok med en liten selvmodifisering som ikke koster mer enn 100-200,- kr. :p

Har erfaring med modding og div. så skal fikse dette. ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Herlig sak, og for min del var det vel verdt pengene. I tillegg var de så snille at de skrev at den kostet 200,- eller noe i den duren, sånn at jeg slapp toll. :D

Ser dog at det kanskje ikke er verdt investeringen hvis du ikke spiller mye FPS på konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg spiller mye FPS men ikke så mye konsoll. Dog vurderer jeg å få meg noe mer behagelig å spille på og evt. litt kulere kontroller med litt farge enn de orginale. Litt tamme og kjedelig spør du meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Knappene er fremdeles svarte....

Jaja, bestiller case fra Kina og knappene fra England så er de forhåpentligvis her i løpet av sommeren. :p

Lenke til kommentar

God morgen folkens :)

Tur me bikkjene, så er det å hive seg i bilen, så bærer det til haugesund :D

Edit:

Søstra mi sølte cola over dataen når hu sov :p

Så blir en tur på Lefdal å handle ny :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...