Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Krom mye trur du, du tjener da du har sommer jobb Fyller 15 på onsdag og kunne dessverre ikke få noe sommerjobb i år. Kompisen min har jeg ikke hørt noe fra så tror neppe jeg fikk jobb der... Men neste år så får jeg. Jeg tjener ihvertfall steike godt på min sommerjobb på Boots apotek Timelønn? Ris, du burde kjøpe tubing samtidig som nipler og vinkler, blir mye mer "utvalg" istedenfor å gå for nipler som passer slangene du kjøper på første bestilling. Et annet tips er å bestille alt av fittings fra utlandet Helst kjøpe innenlands enn utenlands. Mulig om du kunne sette opp en god liste til ca. 5-8k? Hadde satt veldig pris på det, tenkte gjennomsiktig tuber med ferdig farvevann. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Misliker youtubes nye layout ting, før så blei de filmene jeg hadde sett gråa ut(ja veit, bra norsk ord), men det skjer tydeligvis ikke lenger, så jeg må jo gjette meg frem, så nå pleier jeg alltid å trykke "like" på alle filmene jeg ser i tilfelle jeg trykker på feil film så kan jeg bare fort klikke meg ut igjen. Han som fant på det hos youtube burde vært kjølhalt, opp til flere ganger daglig, før sinte veps blir sluppet løs på han. Satser på at google boten som er inne i tråden her bringer dette videre til sin mestere i google som tross alt eier youtube eller hva det var igjen, så de får fjerna faenskapet. Endret 1. juli 2013 av meg0709 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har du muligheten til å dra innom Digital Impuls noen ganger? De har en butikk i Trondheim, de hjelper deg sikkert veldig mye. Jeg kunne gjerne ha hjulpet, men det med å finne ut hvilke vinkler du trenger er ikke så lett når jeg ikke har bygget en loop i et R4. Dette er i hvertfall en liten start: Jeg anbefaler en D5 pumpe, EK Supremacy blokk, Mayhems "drikke" og en lav FPI radiator med stille vifter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Har du muligheten til å dra innom Digital Impuls noen ganger? De har en butikk i Trondheim, de hjelper deg sikkert veldig mye. Jeg kunne gjerne ha hjulpet, men det med å finne ut hvilke vinkler du trenger er ikke så lett når jeg ikke har bygget en loop i et R4. Dette er i hvertfall en liten start: Jeg anbefaler en D5 pumpe, EK Supremacy blokk, Mayhems "drikke" og en lav FPI radiator med stille vifter. Bor i Stvg så det blir nå vell litt langt for meg... Om dem hadde noe lokalt her så hadde jeg kunne gått en tur med sj3f og snakket med dem. Sj3f har mye mer peil enn meg så han er god å ha med. Takk for forslag forresten, alle innspill setter jeg pris på! Endret 1. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Bor i Stvg så det blir nå vell litt langt for meg... Om dem hadde noe lokalt her så hadde jeg kunne gått en tur med sj3f og snakket med dem. Sj3f har mye mer peil enn meg så han er god å ha med. Å du, Mr. Ris da, jeg kan ikke så mye Skal vi ta en spontan-tur til Oslo? Skulle gjerne vært med og fått noen råd selv. Er billig å fly. Eller skal vil kibbe søstera de sin Yaris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Å du, Mr. Ris da, jeg kan ikke så mye Skal vi ta en spontan-tur til Oslo? Skulle gjerne vært med og fått noen råd selv. Er billig å fly. Eller skal vil kibbe søstera de sin Yaris? Joda, du kan en del. Ja, vi burde hatt en tur til hovedstaden sammen, hadde vært koselig! Vi kan kibbe den ja men da må vi starte tidlig på natta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Å du, Mr. Ris da, jeg kan ikke så mye Skal vi ta en spontan-tur til Oslo? Skulle gjerne vært med og fått noen råd selv. Er billig å fly. Eller skal vil kibbe søstera de sin Yaris? |Er dyrt og fly. Hajke er bedre og det er gratis Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Don't wanna wait 'til you know me better Let's just be glad for the time together Life's such a treat and it's time you taste it There ain't a reason on earth to waste it It ain't a crime to be good to yourself Lick it up, lick it up, it's only right now Lick it up, lick it up, ooh yeah Lick it up, lick it up, come on, come on Lick it up, lick it up Don't need to wait for an invitation You gotta live like you're on vacation There's something sweet you can't buy with money - lick it up, lick it up It's all you need, so believe me honey It ain't a crime to be good to yourelf Come on - it's only right now (it's only right now) Ooh yeah (ooh yeah) ooh yeah (ooh yeah), yeah yeah Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tar kveld her, Haugesund i morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Husker nå vi var i Haugesund, digg vær men ingen fine jenter å titte på. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Stranger danger Stranger danger does not exist. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 De sier så på 5:05 i denne videoen i alle fall: http://www.youtube.com/watch?v=pA_RgV58MRI Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Wuuuuuuut? Lick It UpLick It Up er det ellevte studioalbumet fra hard rock-bandet KISS, utgitt i 1983. Albumet er det første som ble gitt ut av bandet etter at de sluttet å bruke sminke og kostymer. Det er også den siste platen Vinnie Vincent medvirker på Lanseringsdato: 18. september 1983 Artist: Kiss Plateselskap: Mercury Records Kiss - Lick It Up Ha ha Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 |Er dyrt og fly. Hajke er bedre og det er gratis Haiking er skummelt Å fly til oslo er vel ikke så dyrt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Haiking er skummelt Å fly til oslo er vel ikke så dyrt? Ikke med meg, sett deg på 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå