ThomasLB Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da har TVen kommet i hus. Men jeg er på jobb 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er sånn det skal være Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da har TVen kommet i hus. Men jeg er på jobb Grattis! Hvilken TV? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ble nok ikke skjermkort på meg idag nei De sendte det ikke videre fra bergen... Henter dewt nok etter Haugesind's-turen imårra da Folkets kveldsplaner ? Selv ser jeg på Circoflexes' Livestream, Og spiller World Of Tanks Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Skal se på Top Gear. Det startet jo opp igjen i går! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Ble nok ikke skjermkort på meg idag nei De sendte det ikke videre fra bergen... Henter dewt nok etter Haugesind's-turen imårra da Jaja, da får du nok en dag til å glede deg. Jævlig nedtur å få vite at man ikke kan få EK kjøling til skjermkortene... Hadde håpet på å få full custom vannkjøling i riggen i løpet av året, muligens et prosjekt til neste år hadde jeg tenkt. Akkurat nå angrer jeg surt på kjøpet av Sapphire-kort, skulle heller kjøpt noe ref. eller et kort som det er mulig å få EK til. Endret 1. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Ble nok ikke skjermkort på meg idag nei De sendte det ikke videre fra bergen... Henter dewt nok etter Haugesind's-turen imårra da Folkets kveldsplaner ? Selv ser jeg på Circoflexes' Livestream, Og spiller World Of Tanks Portal2 Jaja, da får du nok en dag til å glede deg. Jævlig nedtur å få vite at man ikke kan få EK kjøling til skjermkortene... Hadde håpet på å få full custom vannkjøling i riggen i løpet av året, muligens et prosjekt til neste år hadde jeg tenkt. Akkurat nå angrer jeg surt på kjøpet av Sapphire-kort, skulle heller kjøpt noe ref. eller et kort som det er mulig å få EK til. Ranet banken du oxo krom Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Virker sånn, eller så har han foreldre som ikke bryr seg om, at han bruker opp pengene sine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Ranet banken du oxo krom Neh, har snart bursdag jeg og dette er et prosjekt til neste år. Virker sånn, eller så har han foreldre som ikke bryr seg om, at han bruker opp pengene sine. Og hva har du med pengene mine og gjør? Uansett, fyller året snart som jeg skrev og dette er et prosjekt til neste år. Sommerjobb og div, tjener en del da. + Alt brukt en del penger til mancaven, investerer i den for øyeblikket og kommer neppe til å kjøpe noe til PC'en nå. Har du hørt om å spare før? Endret 1. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Mr. Reese er flink til å stå på, tjene penger og spare selv, han bruker en god del penger av egen lomme når han har lyst på noe Har ikke funnet full-covet vannblokk til Vapor-X'ene dine, Ris... tror ikke det finnes, dessverre Endret 1. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Mr. Reese er flink til å stå på, tjene penger og spare selv, han bruker en god del penger av egen lomme når han har lyst på noe Har ikke funnet full-covet vannblokk til Vapor-X'ene dine, Ris... tror ikke det finnes, dessverre Du er herlig, sj3f. Surt at det ikke finnes, heldigvis har du mulighet for å få noe på ditt Matrix. Du får vell evt. vurdere å gå over til noe "åpen" selv engang om pengene bare er der. Endret 1. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Neh, har snart bursdag jeg og dette er et prosjekt til neste år. Og hva har du med pengene mine og gjør? Uansett, fyller året snart som jeg skrev og dette er et prosjekt til neste år. Sommerjobb og div, tjener en del da. + Alt brukt en del penger til mancaven, investerer i den for øyeblikket og kommer neppe til å kjøpe noe til PC'en nå. Har du hørt om å spare før? Krom mye trur du, du tjener da du har sommer jobb Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg tjener ihvertfall steike godt på min sommerjobb på Boots apotek Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Surt at det ikke finnes, heldigvis har du mulighet for å få noe på ditt Matrix. Du får vell evt. vurdere å gå over til noe "åpen" selv engang om pengene bare er der. Ja, en gang Pengene er der, men det er bare om jeg er villig til å bruke dem Men vannkjølt Matrix hadde vært fett da Jeg tjener ihvertfall steike godt på min sommerjobb på Boots apotek Hva gjør du på Boots da? Stjeler du reseptbelagte medisiner og selger dem på "gata"? Kan tenke meg du tjener godt på det... Endret 1. juli 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ris, du burde kjøpe tubing samtidig som nipler og vinkler, blir mye mer "utvalg" istedenfor å gå for nipler som passer slangene du kjøper på første bestilling. Et annet tips er å bestille alt av fittings fra utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå