Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nok ikke skjermkort på meg idag nei :(

De sendte det ikke videre fra bergen...

Henter dewt nok etter Haugesind's-turen imårra da :D

Folkets kveldsplaner ?

Selv ser jeg på Circoflexes' Livestream, Og spiller World Of Tanks :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jaja, da får du nok en dag til å glede deg. :)

Jævlig nedtur å få vite at man ikke kan få EK kjøling til skjermkortene... Hadde håpet på å få full custom vannkjøling i riggen i løpet av året, muligens et prosjekt til neste år hadde jeg tenkt. Akkurat nå angrer jeg surt på kjøpet av Sapphire-kort, skulle heller kjøpt noe ref. eller et kort som det er mulig å få EK til.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Folkets kveldsplaner ?

Selv ser jeg på Circoflexes' Livestream, Og spiller World Of Tanks :)

Portal2 :green:

Jaja, da får du nok en dag til å glede deg.

Jævlig nedtur å få vite at man ikke kan få EK kjøling til skjermkortene... Hadde håpet på å få full custom vannkjøling i riggen i løpet av året, muligens et prosjekt til neste år hadde jeg tenkt. Akkurat nå angrer jeg surt på kjøpet av Sapphire-kort, skulle heller kjøpt noe ref. eller et kort som det er mulig å få EK til.

Ranet banken du oxo krom Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ranet banken du oxo krom

Neh, har snart bursdag jeg og dette er et prosjekt til neste år.

Virker sånn, eller så har han foreldre som ikke bryr seg om, at han bruker opp pengene sine.

Og hva har du med pengene mine og gjør? Uansett, fyller året snart som jeg skrev og dette er et prosjekt til neste år. Sommerjobb og div, tjener en del da.

+ Alt brukt en del penger til mancaven, investerer i den for øyeblikket og kommer neppe til å kjøpe noe til PC'en nå. Har du hørt om å spare før?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Mr. Reese er flink til å stå på, tjene penger og spare selv, han bruker en god del penger av egen lomme når han har lyst på noe ;)

Har ikke funnet full-covet vannblokk til Vapor-X'ene dine, Ris... tror ikke det finnes, dessverre :hm:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mr. Reese er flink til å stå på, tjene penger og spare selv, han bruker en god del penger av egen lomme når han har lyst på noe ;)

Har ikke funnet full-covet vannblokk til Vapor-X'ene dine, Ris... tror ikke det finnes, dessverre :hm:

Du er herlig, sj3f. :wee:

Surt at det ikke finnes, heldigvis har du mulighet for å få noe på ditt Matrix. Du får vell evt. vurdere å gå over til noe "åpen" selv engang om pengene bare er der. :green:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Neh, har snart bursdag jeg og dette er et prosjekt til neste år.

Og hva har du med pengene mine og gjør? Uansett, fyller året snart som jeg skrev og dette er et prosjekt til neste år. Sommerjobb og div, tjener en del da.

+ Alt brukt en del penger til mancaven, investerer i den for øyeblikket og kommer neppe til å kjøpe noe til PC'en nå. Har du hørt om å spare før?

Krom mye trur du, du tjener da du har sommer jobb :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Surt at det ikke finnes, heldigvis har du mulighet for å få noe på ditt Matrix. Du får vell evt. vurdere å gå over til noe "åpen" selv engang om pengene bare er der. :green:

Ja, en gang ;) Pengene er der, men det er bare om jeg er villig til å bruke dem :p

Men vannkjølt Matrix hadde vært fett da :love:

Jeg tjener ihvertfall steike godt på min sommerjobb på Boots apotek :p

Hva gjør du på Boots da? Stjeler du reseptbelagte medisiner og selger dem på "gata"? :tease:

Kan tenke meg du tjener godt på det... :green:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...