Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jaja, den er sikkert hos deg innen uken uansett. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jaja, den er sikkert hos deg innen uken uansett. Joda, det er den. Men det er litt småirriterende. Postterminalen ligger to minutters kjøretid fra butikken den skal utleveres på. I tillegg så virker det ikke som Posten eller Tollpost ønsker å gi noe som helst informasjon om hva som skjer, er det som irriterer meg aller mest Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Pakken min er vidersent fa bergen idag klokka 12 !!! God morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nydelig Pakken min er vidersent fa bergen idag klokka 12 !!! God morgen Herlig å vite! Da blir det vell 760 på deg om en stund eller en dags tid? God formiddag til deg og. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nydelig Herlig å vite! Da blir det vell 760 på deg om en stund eller en dags tid? God formiddag til deg og. Ja, Det burde vel komme idag da, Bor bare 2-3 timer fra bergen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Da er det nok hos deg i dag ja, var usikker på hvor lang tid det var fra Bergen til Kvinnherrad så tippet mellom en stund og en dag. http://www.youtube.com/watch?v=YxAX7Uq9CY4&feature=c4-overview&list=UUEgWeKaO1HDcDKAYtVrXNFg Pargadox viser fram PC'en sin. Endret 1. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Har du valgt levering på døren? Ellers får du nok ikke hentet den før i morgen. Ser ut som Komplett har litt problemer siden jeg ser at jeg har fått med en grønn 24-pin kabel uten at jeg har bestilt det. Så kansellerte ordren og la den inn på nytt med to vifter som jeg glemte. Men den grønne kabelen kom med på nytt, men summen står som null på kabelen. Ringte Komplett men han jeg snakket med viste ikke hva som hadde skjedd siden han ikke kunne fjerne den fra ordren, men han skulle undersøke det videre. Endret 1. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Åsen har du råd til det der, ranet banken eller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Åsen har du råd til det der, :green:ranet banken eller Han sparer nå vell. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har du valgt levering på døren? Ellers får du nok ikke hentet den før i morgen. Har ikke det nei, Men posten stenger Klokka 11 da. Har hentet ting rett etter at det har blitt levert på posten før Åsen har du råd til det der, ranet banken eller Og det kommer fra deg !? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Åsen har du råd til det der, :green:ranet banken eller Gøy med feriepenger og restskatt! Men får tilbake 5100 kr om noen dager for 780 korte jeg leverte tilbake til Komplett. Men du er ikke riktig person å snakke! Har ikke det nei, Men posten stenger Klokka 11 da. Har hentet ting rett etter at det har blitt levert på posten før Mest sannsynlig får du ikke pakken før i morgen siden normalt kjøres kun pakker ut til postkontoret om morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Og det kommer fra deg !? Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Og det kommer fra deg !? Joking raner alle banker han kommer over. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Joking raner alle banker han kommer over. Yes i går fikk jeg med meg de 3 her i b-gjengen men fikk bare 1000kr ut av banken da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Stakk de av med resten? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Har ikke det nei, Men posten stenger Klokka 11 da. Har hentet ting rett etter at det har blitt levert på posten før Og det kommer fra deg !? Det var en spøk med det..... (ranet banken eller ) spøk Stakk de av med resten? Ha ha ja der har du rett Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå