Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Lydkort kan du ha lenge, men vil anbefale eksternt USB lydkort, da er du ikke begrenset til en PC.

Hovedkort er tydeligvis der mange får problemer, ser at det er Gigabyte kort som er mest populære.

Tror du det går bra å bruke Sabertooth kortet? Jeg vil helst slippe å bytte det hovedkortet til et eller annet Gigabyte.

God kveld folkens. Eller, god og god kan vel bli diskutert med all myggen her :p

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med den ja. Ikke noe bråk fra den med mindre vifta går, har heller ikke hatt noen problemer med Coilwhine enda. Har snart hatt den et halvt år. Men vet ikke helt om i versjonen egentlig er verdt det... Jeg har brukt den Link greia 1 gang.

Ok, har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for AX eller AXi versjonen. Den der Link greia høres ut som noe jeg aldri kommer til å bruke, så det som er viktigst for meg er støy.

Lenke til kommentar

Hehe, har prøvd å sagt i fra om at de burde spørre meg før de drar ut på shopping for data, rutere og diverse andre ting. Men det er så vanskelig for dem å spørre noen ganger... De kom hjem med en bærbar Asus som hadde stått på utstilling i et par måneder fra Elkjøp en gang, og nå er visst Asus dårligere enn HP :nei:

Bli med de i butikken da er saken løst :green:

Good Vevening, Sir !

Hvordan går det med mancaven ?

Det lurer jog oxo på

God kveld folkens. Eller, god og god kan vel bli diskutert med all myggen her :p

Har ikke sett en mygg her :thumbup:

Går bra! Har hatt selskap så har ikke jobbet i dag.

Hvem er det da, :whistle::D

er det ho du vet. :love: Ble det kyss klapp og klem da :love::roll::D:yes::p

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Tusen takk aleksanderro for svaret, :)good morgen alle her er dere våken her da nei :tease:. Jeg våkna opp klokken 09:00 nei fy faen trøtt som et uvær :blink: men etter en del deilige store slurker koffin pulver. :green: våknet jeg opp da, faen dritt og legge seg nesten 4 på natta er ikke meg nå er lenge siden nå. Men etter portal 2 så lite søvn myyye kofin pulver og exstra mye portal 2 da :green: det er dig ;) portal2 :yes:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...