w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Lydkort kan du ha lenge, men vil anbefale eksternt USB lydkort, da er du ikke begrenset til en PC. Hovedkort er tydeligvis der mange får problemer, ser at det er Gigabyte kort som er mest populære. Tror du det går bra å bruke Sabertooth kortet? Jeg vil helst slippe å bytte det hovedkortet til et eller annet Gigabyte. God kveld folkens. Eller, god og god kan vel bli diskutert med all myggen her Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Good Vevening, Sir ! Hvordan går det med mancaven ? Går bra! Har hatt selskap så har ikke jobbet i dag. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 @ Vegard, har ikke du Corsair AX860i? Er du fornøyd med den, og har du noe Coil Whine? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg er fornøyd med den ja. Ikke noe bråk fra den med mindre vifta går, har heller ikke hatt noen problemer med Coilwhine enda. Har snart hatt den et halvt år. Men vet ikke helt om i versjonen egentlig er verdt det... Jeg har brukt den Link greia 1 gang. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Jo nei... Eller... Kommer litt an på situasjonen Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg er fornøyd med den ja. Ikke noe bråk fra den med mindre vifta går, har heller ikke hatt noen problemer med Coilwhine enda. Har snart hatt den et halvt år. Men vet ikke helt om i versjonen egentlig er verdt det... Jeg har brukt den Link greia 1 gang. Ok, har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for AX eller AXi versjonen. Den der Link greia høres ut som noe jeg aldri kommer til å bruke, så det som er viktigst for meg er støy. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hehe, har prøvd å sagt i fra om at de burde spørre meg før de drar ut på shopping for data, rutere og diverse andre ting. Men det er så vanskelig for dem å spørre noen ganger... De kom hjem med en bærbar Asus som hadde stått på utstilling i et par måneder fra Elkjøp en gang, og nå er visst Asus dårligere enn HP Bli med de i butikken da er saken løst Good Vevening, Sir ! Hvordan går det med mancaven ? Det lurer jog oxo på God kveld folkens. Eller, god og god kan vel bli diskutert med all myggen her Har ikke sett en mygg her Går bra! Har hatt selskap så har ikke jobbet i dag. Hvem er det da, er det ho du vet. Ble det kyss klapp og klem da Endret 30. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hvem er det da, er det ho du vet. Ble det kyss klapp og klem da Hehe, joking. Hadde familieselskap! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg skrev en noe til aleksanderro, men det jeg skrev da har havna på avveie borte vekk vett ikke det jeg skrev har blitt av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Tar kvelden, natti natt! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg skrev en noe til aleksanderro, men det jeg skrev da har havna på avveie borte vekk vett ikke det jeg skrev har blitt av :confused: Hva var det du skrev da? Ble nysgjerrig nå.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hva var det du skrev da? Ble nysgjerrig nå.. Bare lurte på De 3 nye redbull åsen de smaker er de 2 siste ble ikke nevnte her forumet Endret 30. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 *titter innom* *går ut og lukker døren stille etter seg* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) I want Action and Talk Dirty To me CC yeah Talk Dirty To Me Children of bomdom :devil: painkiller death t :devil: tåler du det da Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Bare lurte på De 3 nye redbull åsen de smaker er de 2 siste ble ikke nevnte her forumet Har prøvd den røde som har tranebær smak og den blåe som har blåbær smak, men ingen av de falt i smak hos meg. Har også den med lime smak, men har ikke prøvd den enda. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Tusen takk aleksanderro for svaret, good morgen alle her er dere våken her da nei . Jeg våkna opp klokken 09:00 nei fy faen trøtt som et uvær men etter en del deilige store slurker koffin pulver. våknet jeg opp da, faen dritt og legge seg nesten 4 på natta er ikke meg nå er lenge siden nå. Men etter portal 2 så lite søvn myyye kofin pulver og exstra mye portal 2 da det er dig portal2 Endret 1. juli 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 God formiddag, sitter her og koser meg med noe Bankers fra Dolly Dimples. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Urh.. Ingen pakke på lørdag gitt. Og nå har jeg fått denne meldingen: Avvik i produksjonen Årsak: Forsinket Tiltak: Mobilvarsel til mottaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå