Gjest Slettet+412 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Kanskje litt portal etter på, men ikke nå, The Last of Us? Sove og drømme om en eller annen drømmebil Sweet dreams... Tar kvelden for i dag, god natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 The Last of Us? Sweet dreams... Tar kvelden for i dag, god natt. Har du kjøpt deg spillet krom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Tips til hvordan jeg kan få billigst mulig skjermkort? Krav: VGA utgang og LAVT strømforbruk Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Tips til hvordan jeg kan få billigst mulig skjermkort? Krav: VGA utgang og LAVT strømforbruk Hva skal det brukes til da ? Geforce 210 kansje ? Eller 610, 100Kroner dyrere, men verdt det Hmm, Får ikke opp noe når jeg søker på sendingen min D: Likte posten skjermkortet mitt så godt at de stjal det ? Endret 29. juni 2013 av Haugezz 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hva skal det brukes til da ? Geforce 210 kansje ? Eller 610, 100Kroner dyrere, men verdt det Hmm, Får ikke opp noe når jeg søker på sendingen min D: Likte posten skjermkortet mitt så godt at de stjal det ? Jeg henta det på posten , takk veldig bra skjermkort 1 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg henta det på posten , takk veldig bra skjermkort Så det var ikke posten nei Tar kveld snart her Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Sweet dreams... Tar kvelden for i dag, god natt. Heh, sove godt og drømme med tannbørste dynket i deodorant og med 17 varmegrader ute blir jo lett God natt alle små Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sove i 17 grader er jo regelrett godt, 16 er bedre, men 17 funker. Og hvorfor dynker du en tannbørste i doedorant, har du så dårlig ånde? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) 17 ute, kokvarmt inne. Har oppe vinduet vannrett utover og fortsatt rundt 25 grader på soverommet. Sola hadde smeltet deo pinnen sticken stiften ellerhvamanskalkalledet så alt av piller og annet tull ble dynket. Tror ikke jeg har så dårlig ånde... Håper jeg i hvertfall Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Om nokon vurderar å kjøpe Sniper Elite Nazi Zombie på steam før 4juli, så har eg ein byttbar 50% kupong på steam som eg sjølv ikkje kjem til å benytte meg av... Med byttbar så meiner eg at Steam ikkje tillater å selge eller gjev den vekk, ein er nøydd til å bytte mot noko anna som er byttbart Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Aah sånn ja, er jo bare å sette opp vindu å ligge uten dyne på, er nokså, varmt ja, men er strengt tatt bare å lukke øynene så sovner man tilslutt. Har sovet mange kalde og varme steder og det er som regel bare å lukke øynene så sovner man til slutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hva skal det brukes til da ? Geforce 210 kansje ? Eller 610, 100Kroner dyrere, men verdt det Skal bare brukes til å gå i BIOS osv på serveren når det trengs. Føler at et gtx 560 er litt overkill å bruke Har sett det på netonnet, men er så grpdig at jeg vil bruke enda mindre Får vel sjekke ebay. Endret 30. juni 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Du kan jo bare sjekke med andre folk eller på søple fyllinga/slike el-retur steder, fins jo kanskje noe der du kan benytte deg av. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Skal bare brukes til å gå i BIOS osv på serveren når det trengs. Føler at et gtx 560 er litt overkill å bruke Har sett det på netonnet, men er så grpdig at jeg vil bruke enda mindre Får vel sjekke ebay. Holder med meg0709, Ta turen på miljøstasjonen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hmm, Får ikke opp noe når jeg søker på sendingen min D: Likte posten skjermkortet mitt så godt at de stjal det ? Husker for noen år siden når jeg bestilte et kabinettet, den stoppet opp i Oslo. Når jeg så den ble liggende der i flere dager ringte jeg posten, og da viste det seg at pakken hadde blitt "borte", så de skulle starte etterforsking. Tror det var to dager senere så ble jeg ringt opp fra nettsiden jeg hadde bestilt kabinettet fra med informasjon om at det hadde skjedd en feil og ingen viste hvor pakken med kabinettet hadde blitt av. Så de skulle sende en ny pakke også fikk jeg litt avslag pga feilen. Uansett ganske utrolig at posten klarte å miste en pakke på 15 kilo. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Jeg ble ikke spist opp av myggen i natt, heller ble jeg ikke tatt av varmen så, god morgen! Jeg har heldigvis aldri mistet en pakke, eller, Trollpost/Posten har aldri mistet en av mine bestillinger Endret 30. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Morn alle her, jeg sitter og sikler etter det lyd kortet her dere :dribble: men ikke nå da Creative SoundBlaster ZXR Lydkort med 124dB signal-til-støy-forhold 5.1 surroundlyd Gullbelagte kontakter SBX Pro Studio ™ teknologi 124dB SNR 600Ohm hodetelefonsforsterker 24-bit/96kHz innspilling Avansert lydkontroll Endret 30. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hva trengs for å lage en "hackintosh" ? Det funker vel å bare innstallere et eller annet OS eller må jeg ha noe spesielt hardware? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Har du kjøpt deg spillet krom Skal kjøpe det snart som det er penger til overs, investerer det meste i mancaven og div. Kjøper vell The Last of Us i neste uke kanskje? Kunne virkelig tenkt meg spillet. Morn alle her, jeg sitter og sikler etter det lyd kortet her dere :dribble: men ikke nå da Creative SoundBlaster ZXR Lydkort med 124dB signal-til-støy-forhold 5.1 surroundlyd Gullbelagte kontakter SBX Pro Studio ™ teknologi 124dB SNR 600Ohm hodetelefonsforsterker 24-bit/96kHz innspilling Avansert lydkontroll Skulle nå hatt et lydkort i PC'en min men det kan jeg glemme når jeg har 2x svære GPU'er. God dag forresten! Endret 30. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) The Last of Us? Hvis er det att jeg ikke spillet The Last of Us så er grunnen det ble så jevla varmt her, att det var smerte fult da jeg la meg Skal kjøpe det snart som det er penger til overs, investerer det meste i mancaven og div. Kjøper vell The Last of Us i neste uke kanskje? Kunne virkelig tenkt meg spillet. Skulle nå hatt et lydkort i PC'en min men det kan jeg glemme når jeg har 2x svære GPU'er. God dag forresten! Asus lyd kort nå, hvil jeg ha det nå. Bedre med drivere der har jeg hørt, det er bare tull og kjøpe exe ASUS ROG Xonar Phoebus nå, for da jeg skal kjøpe de data delene er det lydkortet gammelt da, og pc deler varer bare 3 til 5 år da tull de kunde vart litt lenger da Endret 30. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå